Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;)

<<

Anoniem32

Bericht 31 Jan 2014 03:30

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Heerlijk zo zonder man in huis :hulde:

Of nou ja ik heb er wel 1 rond lopen alleen is dat de mini versie van de normale man. Alleen kan dat kleine ding er ook wat van.

Zijn spullen overal neer leggen/gooien en dan daarna alles kwijt zijn?!?
Uit school komen en dan de helft vergeten. Gelukkig zit zijn hoofd vast anders vergat hij die nog mee te nemen.
Meneer is soms luiheid ten top! Mama kom eens snel! Ik naar mijn zoon toe geeft hij mij de beker in handen omdat hij te moe en lui is om even naar de tafel te rijken vanaf de bank :palm:

Daarnaast is het een rotzooi maker 1e klas!
Nou dames zoals jullie lezen begint die ellende al in de kinder jaren :thumbdown:
<<

Anoniem58

Bericht 31 Jan 2014 07:20

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Haha stuiterbal! Heel erg herkenbaar. Vooral dat van die beker.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 31 Jan 2014 09:29

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Die beker is zo herkenbaar!!
<<

Anoniem321

Bericht 31 Jan 2014 10:38

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Ik denk dat het bij ons thuis andersom is. Ik ben de rommelkont in huis en laat spullen slingeren, terwijl mijn vriend van opruimen houdt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet zo'n zicht op heb. Als ik het een beetje aan de kant schuif vind ik het allang best haha.

Wat ik wel vervelend vindt, is dat het een compleet waterballet is als hij 'sochtends in de douche is geweest. Als hij zijn tanden heeft gepoetst en zijn haar gedaan heeft, druipt het water van de spiegel en drupt het van de wastafel af. Ook ruimt hij nooit zijn schoenen op (ze staan standaard onder de salontafel). Ik gooi ze dan zo de bijkeuken in. Met het opruimen van de keuken na het eten neemt hij het ook niet zo nauw. Ik moet het dan altijd dunnentjes over doen. Maar het is geven en nemen. We hebben allebei onze 'gebreken' en dat accepteren we van elkaar.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 31 Jan 2014 11:09

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Op slechte dagen is mijn lontje al te kort als hij überhaupt adem haalt... :redface:

Maar over het algemeen valt het wel mee. Wij zijn allebei vrij goed in het op de spits drijven van irritaties. Daarna kunnen we er over het algemeen heel hard om lachen.
<<

Anoniem44

Bericht 31 Jan 2014 17:20

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Burgemeester Nicky schreef:Moet dit nou, ED? Ja, het is een forum, ja, je mag op elkaar reageren, ja je mag berichten quoten, ja je mag je dingen afvragen.
Maar waarom, waarom moet je toch altijd mensen te kakken zetten en op mensen blijven reageren tot aan het irritante aan toe? Zelf als ze aangeven dat ze liever niet hebben dat je op hen reageert?

Ik, wij, kunnen je niet verbieden om te reageren hier op het forum. Maar ik word het spuugzat om elke dag meldingen van jou binnen te krijgen, topics vol frustraties te lezen die mede door jou zijn veroorzaakt.

Er is niks mis mee om kritisch te zijn, je mening te willen geven en to the point te komen, maar ken je grenzen. Denk je dat Parisienne (haar als voorbeeld genomen) na jouw reacties denkt; ooh ED, je hebt mijn ogen geopend en ik ga mijn leven veranderen dankzij jou? Dat lijkt mij niet.

Hou er mee op, ken je positie. Want als dit zo doorgaat dan kun je wat mij betreft een ban krijgen wat betreft provocerend gedrag. Want daar ben je erg goed in.

Er is niks mis met een vrouw zoals jij op het forum. Het geeft diepgang en je hebt absoluut je goede post. Dus ken je positie.

Is dit een officiële waarschuwing? Het komt namelijk over alsof je het vanuit een emotionele opwelling hebt geschreven en vanuit jouw eigen persoon, i.p.v. vanuit je positie als Burgemeester. In mijn bericht zeg ik geschrokken te zijn van Pariesienne haar verhaal, ik probeer haar goede raad te geven. Kennelijk vindt zij dit niet prettig en daarop heb ik gezegd dat ik haar het beste toewens voor de toekomst. Ik heb haar quote weggehaald, zoals ze me heeft gevraagd. Zou je me kunnen uitleggen waarom dit provocerend gedrag is? Ik maak me zorgen om haar situatie, that's all.
<<

Burgemeester Irene

Bericht 31 Jan 2014 17:28

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Dat is zeker niet vanuit Nicky zelf. Ik ga hier ook niet nog iets uitleggen en mijn collega's ook niet. De boodschap is duidelijk lijkt me, en zo niet dan zou ik wat tijd gaan besteden aan zelfreflectie als ik jou was.

In dit topic wil ik er niets meer over horen in ieder geval. En ja, dat is dictatoriaal. Dus ook daarover wil ik niets horen.
<<

Anoniem44

Bericht 31 Jan 2014 17:39

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Dat is zeker niet vanuit Nicky zelf. Ik ga hier ook niet nog iets uitleggen en mijn collega's ook niet. De boodschap is duidelijk lijkt me, en zo niet dan zou ik wat tijd gaan besteden aan zelfreflectie als ik jou was.

In dat topic wil ik er niets meer over horen in ieder geval. En ja, dat is dictatoriaal. Dus ook daarover wil ik niets horen.


Jeetje, wat een reactie. Ik merk dat ik het moeilijk vind om mijn eigen mening niet te mogen hebben, om mijn verbazing en verwondering niet te mogen uiten. Om niet met mensen te mogen meeleven, om mezelf niet te mogen uitspreken. Dit is een forum en naar mijn weten is een forum juist bedoeld om met elkaar van gedachten te wisselen en juist als niet iedereen dezelfde mening is toegedaan wordt het interessant. Jammer dat het zo moet gaan
<<

Anoniem16

Bericht 31 Jan 2014 17:46

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

ED het is de manier waarop. Dat je dat nu nog steeds niet wil snappen.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 31 Jan 2014 18:39

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Volgens mij ben ik vrij duidelijk geweest in mijn post en je vragen in je laatste post heb ik in die post eigenlijk al beantwoord omdat ik wist dat je dat zou gaan vragen.

Doe ermee wat je wil, maar wij dulden verder geen discussie in dit topic.
Alles is inmiddels wel gezegd lijkt mij zo.
Als jij het gevoel hebt dat jij je mening hier niet mag geven, dan is het denk ik tijd dat je een forum zoekt die beter aansluit bij je wensen.

Edit: verdere discussie in dit topic wordt verwijderd. Het topic is hier niet voor bedoelt, er zijn namelijk mensen die in willen gaan op de openingspost.
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 31 Jan 2014 18:49

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Hera schreef:Ik wil het wel nog graag hebben over ED en in een groter kader: in hoeverre kan je je mening geven op een forum?
Maar dat mag dus niet in dit topic, dus waar dan wel?

Daar mag je best een willekeurig nieuw topic over openen. De rest van de reacties zal ik gaan verwijderen. Dit topic gaat daar niet over.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers