Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;)

<<

Anoniem9

Bericht 22 Jan 2014 23:36

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Neeee. Dan heb ik geen oren meer over. Mijn vriend praat nogal luid, laat staan wat er gebeurd met voetbal.
<<

Anoniem16

Bericht 22 Jan 2014 23:48

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Geweldig topic!

Ik kan me ook echt enorm ergeren aan wanneer ik hem iets vragen en uren later is het nog niet gedaan. Vreselijk irritant. Hij vindt het vervolgens weer irritant dat ik het dan zelf ga doen want.. Ik zei toch dat ik het zou doen, ik zei niet wanneer..

En idd dat ge- waar is? ...waar ligt?? Hebben we xxx niet meer? Aaargh jawel recht voor je neus zelfs.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 22 Jan 2014 23:50

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Printje schreef:En idd dat ge- waar is? ...waar ligt?? Hebben we xxx niet meer? Aaargh jawel recht voor je neus zelfs.


Doe ik altijd thuis bij mijn moeder. Die kan ook altijd alles vinden wat recht voor mijn neus ligt haha
<<

Anoniem16

Bericht 22 Jan 2014 23:52

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

hahahhaa Tabbie.

Man 'zocht' straks naar een shirt van hem. Ik zou het wel weer ergens anders neergelegd hebben was zijn conclusie. Nee mijn lieverd het ligt serieus gewoon RECHT voor je neus.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 23 Jan 2014 00:53

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Als we weg moeten naar een verjaardag van zijn familie/vrienden, waar hij per se op tijd wil zijn, zit hij me altijd zó op te jutten. Hij komt als laatste zijn bed uit, ontbijt rustig, douchet of frist zich op en staat dus snel netjes aangekleed klaar om te gaan. Vervolgens, als het hem iets te lang duurt, ziet 'ie mij op te jutten omdat ik nog niet klaar ben. Hij vergeet even dat ik er al een hele ochtend op heb zitten met dochter, ik niet eens op mijn gemak heb kunnen douchen en/of opfrissen, ik met een jengelende peuter aan mijn been mijn haar en make-up moet doen en ik diezelfde jengelende peuter nog achterna moet rennen met kleding en een kam.

En verder zo'n beetje alles wat in dit topic genoemd is, is hier ook van toepassing.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 24 Jan 2014 15:51

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Wat een lekker herkenbaar topic! Ik was al bijna bang dat die van mij van mars kwam :P
- Als hij kookt zit álles onder! Als hij het al uberhaupt afmaakt want 9 van de 10x neem ik het over..en dan na het eten verkondigen dat hij heeft gekookt..
- Als hij heeft stof gezogen (gestofzuigd? Stof gezuigd?) dan laat hij altijd de stofzuiger staan...voor de achterdeur! In godsnaam waarom?
- Dat hij altijd de was naast de wasmand legt ipv erin..
- Dat ik altijd maar 1 sok van hem heb..de andere verdwijnt altijd spoorloos
- Als hij heel lief aanbied om de was te doen en vervolgens maar 2 dingen strijkt en de rest laat liggen -> het is echt heel veel, de rest komt morgen wel.. Maar morgen komt nooit
- En inderdaad, wat al vaker is gezegd : Ik doe het zo, ja echt hoor!
Wat als het lukt
<<

Anoniem193

Bericht 24 Jan 2014 15:57

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Afspraken maken voor mij, met iemand anders op mijn vrije dag!? echt koekkoek!
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 24 Jan 2014 22:02

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Kenya schreef:
Shy schreef:Wat een verschrikkelijke mannen hebben wij toch allemaal :palm:

Mijn man moet ik er honderd keer op wijzen dat hij ook best is de luieremmer kan verschonen, wij hebben zo'n diaperchamp en aan de buitenkant zie je dus niet dat hij vol is. Gister was ik weer de lul doordat de zak scheurde en bijna alle luiers over de grond heen lagen :cry:

Verder ben ik altijd de Sjaak als de wasbak beneden of in de badkamer schoon gemaakt moet worden, ik moet altijd meerdere keren vragen of hij de was wilt opruimen. En als ik vraag of hij iets wilt doen kan het nooit meteen :nerd:


Oeh, dat ook ja! En het dan vervolgens 'vergeten'.

En als je het dan weer vraagt dan ben je een zeikerd en dwing je ineens :palm:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem44

Bericht 25 Jan 2014 00:51

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Parisienne schreef:*weg, op verzoek*


*
Laatst gewijzigd door Anoniem44 op 30 Jan 2014 16:09, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem17

Bericht 25 Jan 2014 00:55

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

:eyes: :palm:
<<

Anoniem185

Bericht 25 Jan 2014 00:56

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Elliot schreef::eyes: :palm:

:good:
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11578

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 25 Jan 2014 01:00

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Ik heb er een gevonden waar mijn lontje heel snel heel kort van word. Mijn vriend heeft een koortslip en ik ben ongesteld normaal niet zo'n probleem maar die combi is echt erg. Dan pas kom je er achter dat wij best veel zoenen en ik dus chaggi word als we dat niet doen.
2015 💙
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 25 Jan 2014 19:23

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Tijdens het lezen van dit topic bedacht ik iets waar ik soms echt heel chagrijnig van kan worden.

Als ik ergens enthousiast over ben, of gewoon vind dat ik een goed idee heb weet hij altijd iets te bedenken om het niet te doen. Als we bijvoorbeeld in de stad zijn en ik ineens bedenk van goh ik heb trek misschien is het gezellig om ergens wat te eten begint hij meteen onee we kunnen toch ook naar huis, daar is ook genoeg anders moeten we dat straks weg gooien.... Het zal er wel op neerkomen dat ik wat impulsief ben en hij juist nadenkt voor hij dingen doet.
<<

Anoniem122

Bericht 25 Jan 2014 19:42

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Ik wordt er soms zo gestoord van dat als hij achter z'n pc zit ik 9 van de 10x moet vragen of hij alsjeblieft het raam open wilt zetten als hij een sigaret op steekt, en ook dat hij die altijd weer vergeet dicht te doen zodra zijn sigaret op is.. Dan denk ik echt "Man jij wilt toch roken, neem dan ook die verantwoordelijkheid!" (Hij zit een meter bij het raam vandaan, ik zit aan de andere kant van de woonkamer dan vaak, anders had ik het zelf wel gedaan)
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 25 Jan 2014 19:46

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Dingen uitstellen... nee schat doe ik morgen, echt!!
En dan zeg ik heb je dat gedaan?
Neee doe ik morgen..
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 25 Jan 2014 20:11

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Artemis schreef:Ik kan alleen maar concluderen dat ik een man ben. Ik zet lege pakken terug, of laat ze op het aanrecht staan, mijn kleren gaan op de vloer en ik vergeet toiletrollen te vervangen.

Dit dus. Ik denk dat mijn man zich eerder ergert aan mij. Ik sloop ook alles. Ik ben best lomp en vooral met apparaten. Hij moet steeds alles maken. Daar word hij soms doodmoe van.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 26 Jan 2014 12:44

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Fijn dat je terug bent ED.
<<

Anoniem44

Bericht 26 Jan 2014 12:57

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Luisa, dankje! Ik ben trouwens ook een kerel als ik dit topic doorlees, haha! Ik zet pakken melk leeg terug (check!), ik laat mijn sokken slingeren (check!), ik doe dingen liever op mijn eigen tijd (check!) ik stel graag dingen uit (check!) ik heb geen overzicht over zaken als vuilniszakken, wc-rollen, schoonmaakmiddel (check!)

Zo'n beetje alle sterotypes die jullie noemen over mannen/vrouwen gelden niet voor mij en mijn man.
<<

Anoniem30

Bericht 26 Jan 2014 13:35

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Hier ook totaal niet, ik zou ook gek worden als alles rond zou slingeren. Kleine moeite om het op te ruimen :12:
<<

Anoniem23

Bericht 26 Jan 2014 13:55

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Haha! Ik ben dan ook echt de kerel in dit huishouden. Ik kook, doe de boodschappen en maak schoon maar mijn vriend is juist degene die tegen mij klaagt over wattenschijfjes, wc-rollen, schoenen overal etc.

Ik stoor me ook niet zo snel aan dingen die hij laat slingeren oid ofzo. En ons huis is toch echt geen ontplofte bom :P.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 26 Jan 2014 14:29

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Ja maar Harri, als ik iemand dus echt niet voor me kan zien die kwaad kan worden dan ben jij het. Ik zie het gewoon niet! Jij bent altijd zo lief, volgens mij is er gewoon geen ruzie met jou te maken.

Ik was trouwens ook meer de kerel hier hoor, hij deed de boodschappen, had een obsessie met wasmiddel, hij ergerde zich idd aan mijn wattenschijfjes en rommel die ik liet slingeren in de badkamer etc etc. Ach.. nu heeft niemand er last van!
<<

Anoniem23

Bericht 26 Jan 2014 14:55

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Haha, ik word wel eens boos hoor! Maar nooit écht en het duurt ook altijd maar 3 seconden en dan ben ik er alweer klaar mee. Ik heb ook nooit een reden om echt boos te worden.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 26 Jan 2014 15:09

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Weet je waar ik echt boos om kan worden: vreemdgaande mannen.
<<

Anoniem23

Bericht 26 Jan 2014 15:25

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Want dat is nu het geval? Of bedoel je in het algemeen? En vrouwen die vreemdgaan zijn minder erg? :P
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 26 Jan 2014 15:31

Re: Waar wordt jouw lontje heel snel, heel kort van. Mannen;

Bedoel in het algemeen :) dan is m'n lontje een stuk korter dan dat hij de vuilniszak vergeet buiten te zetten.

(En dit topic ging over mannen, zie titel :p)
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers