Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Heerst het?

<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 17 Jan 2014 19:40

Re: Heerst het?

Ik lig ook in bed. Hele dag koud gehad en verstopte neus+koppijn. Nu chocola eten onder de dekens.
#teammaple🍁
<<

Anoniem16

Bericht 17 Jan 2014 19:42

Re: Heerst het?

Man heeft 2.5 dag alles overgegeven wat maar kon. Was echt flink ziek, ik hoop dat hij de kinderen niet aansteekt ( loop de hele dag met dettol rond ;) Want morgen hebben we groot feest van N.
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1960

Geregistreerd: 18 Nov 2013 20:57

Bericht 18 Jan 2014 15:20

Re: Heerst het?

Muh ik voel me ook niet lekker. Gelukkig komt mijn vriend me zo ophalen, dan kan ik lekker daar liggen ipv in mn eigen huis :) Begon donderdagavond al, maar gisteren toch maar aan de slag gegaan. Hoopte zo dat het zou overwaaien, aangezien ik het weekend voor kerst ook al ziek was. Maar nee dus! Ik blaf mijn longen uit mn lijf en heb oorpijn, kriebelkeel en alles zit dicht.
Yolo :palm:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 21 Jan 2014 10:38

Re: Heerst het?

Ik heb heftige buikgriep en hoorde van m'n leidinggevende dat er meer zijn die er last van hebben.
<<

Anoniem185

Bericht 21 Jan 2014 18:39

Re: Heerst het?

Ik las ergens dat er een griepepidemie was, dus volgens mij heerst het wel!
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers