Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik vind het saai!

<<

Anoniem17

Bericht 16 Jan 2014 13:04

Ik vind het saai!

Waar is iedereen! Het is hier zo stil! :cry:
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 16 Jan 2014 13:06

Re: Ik vind het saai!

Ik ben hier, maar ik moet zo gaan werken en daar heb ik zó geen zin in. Ik was vanmorgen vrij omdat er een mannetje van de verwarming kwam maar ik kan gewoon beter een hele dag werken merk ik al wel. Of 's middags vrij zjin. :thumbdown:

Hoe is het met jou dan?

Zal ik om half 1 beginnen of 1 uur? Mag dan wel half uurtje eerder naar huis natuurlijk.
<<

Anoniem23

Bericht 16 Jan 2014 13:07

Re: Ik vind het saai!

Ik ben aan het leren maar ik kan gewoon niet meer. Mijn hoofd wil niet meer. Dus ik ben hier maar ik zou hier niet moeten zijn haha! Ik zit een hoorcollege terug te luisteren en die chick is echt dodelijk saai.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 16 Jan 2014 13:10

Re: Ik vind het saai!

Fuck it, ik ga nu gewoon. Als ik vrij was, had ik serieus misschien wel een dutje gedaan. Dat doe ik echt nooit overdag.

Anyway, ik hoop dat mijn werkgever ook geen zin heeft vandaag.

Nou doei meisjes! Fijne middag, have fuuuuun!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 16 Jan 2014 13:11

Re: Ik vind het saai!

Succes Harri!
<<

Anoniem17

Bericht 16 Jan 2014 13:11

Re: Ik vind het saai!

Ohh Sogood, 's middags beginnen is zwaar inderdaad, haha! Ik zou zo vroeg mogelijk beginnen, des te eerder ben je klaar!

Harri, lastig is dat! Ik moest gister een digitaal cursusboek bestuderen en daar zaten telkens korte filmpjes bij. De man op die filmpjes leek serieus wel een lijk! Heel bleek en oud en hij bewoog amper, alleen zijn mond. Raar! En saai. Sterkte ermee!
<<

Anoniem23

Bericht 16 Jan 2014 13:13

Re: Ik vind het saai!

Oh ik lees het nu pas SoGood, ik zou vast gaan inderdaad!

Ben jij goed in Europees privaatrecht Elliot? Zin om een tentamen te maken? Haha!
<<

Anoniem168

Bericht 16 Jan 2014 13:17

Re: Ik vind het saai!

Ik ben er ook nog!

Ik ben aan het wachten op de "verlate" kraamvisite, komt pas om 14.00 uur en zit nu een beetje letterlijk te wachten daarop. Ben beetje zenuwachtig, ja nou , ook weer niet echt heel erg, maar klein beetje, want het is mijn projectleidster van mijn werk. (Shit, had ik maar een tijd eerder afgesproken dan was ik er eerder vanaf haha). Dus nu even hier rondhangen en de muziek staat aan.

Iedereen die moet werken of studeren, succes.
<<

Anoniem17

Bericht 16 Jan 2014 13:19

Re: Ik vind het saai!

Nee, ik heb een minor publiekrecht gedaan, haha! Ik zit beter in bestuursrecht en strafrecht.. Europees privaatrecht heb ik volgens mij nooit gedaan, alleen 'gewoon' Europees recht. Daar was ik wel goed in, maar dat is wel iets heel anders natuurlijk ;)
<<

Anoniem12

Bericht 16 Jan 2014 13:19

Re: Ik vind het saai!

Het is hier idd saai.
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 16 Jan 2014 13:20

Re: Ik vind het saai!

Elliot schreef:Ohh Sogood, 's middags beginnen is zwaar inderdaad, haha! Ik zou zo vroeg mogelijk beginnen, des te eerder ben je klaar!

Harri, lastig is dat! Ik moest gister een digitaal cursusboek bestuderen en daar zaten telkens korte filmpjes bij. De man op die filmpjes leek serieus wel een lijk! Heel bleek en oud en hij bewoog amper, alleen zijn mond. Raar! En saai. Sterkte ermee!


Zo had ik ooit een leraar Engels, ook zo bleek en grauw dat ie wel dood leek. En saai idd, haha, daar is het misgegaan met mijn Engels.

Anyway, ik ben hier en ik verveel me ook.
19-12-2012
04-07-2015
<<

Anoniem100

Bericht 16 Jan 2014 13:24

Re: Ik vind het saai!

Ik ben er ook nog zo nu en dan... Heb straks een toets medicatie-autorisatie, als ik die haal ben ik straks ook bevoegd om medicatie te geven op m'n werk. Best pittig weer even om te moeten leren, ben ruim alweer 5 jaar van school. Maarja, komt vast goed :)
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5453

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:30

Bericht 16 Jan 2014 13:26

Re: Ik vind het saai!

Vooral het weer buiten maakt het erg saai! Wat een regen en grauw weer zeg. Tijd om zo de lamp eens aan te doen.
Ik ben aan het wachten totdat ik mijn vriend zo kan ophalen. Maar wat moeten we in hemelsnaam gaan doen op zo'n dag als vandaag?

Succes met werken dames, en de rest van jullie bezigheden voor vandaag.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 16 Jan 2014 13:26

Re: Ik vind het saai!

Hier nog een verveler! Heb te horen gekregen dat mn contract niet verlengd wordt en ik per 2feb in de ww kan. Mijn werk motivatie is dan dus ook 0,0 en ik ben nu de resterende 3 weken een extra dag vrij (vrijdag is mijn vrije dag).

Succes met je kraamvisite Brooke, valt vast mee uiteindelijk.
30-04-2017
<<

Anoniem168

Bericht 16 Jan 2014 13:30

Re: Ik vind het saai!

Wat vervelend zeg COW, was het leuk werk wat je deed? Succes met solliciteren alvast.

Ja komt vast wel goed met de visite. Is altijd veel gezelliger dan ik me voorstel haha.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 16 Jan 2014 13:34

Re: Ik vind het saai!

Ja ik vond het wel leuk werk maar vooral de collega's waren leuk.

Werk(te) op het recruitmentcenter van Adec.co. Mensen zoeken op jobboards en benaderen voor evt geschikte functies.
Zelfs van binnen uit is het lastig om geschikte vacatures te vinden. :nopompom:
30-04-2017
<<

Anoniem 53

Bericht 16 Jan 2014 13:51

Re: Ik vind het saai!

Hier thuis is het ook saai.. :nopompom:
<<

Anoniem57

Bericht 16 Jan 2014 17:20

Re: Ik vind het saai!

Ik vind het hier ook saai! Maar goed ik ben dan ook saai tegenwoordig.
<<

Anoniem193

Bericht 16 Jan 2014 17:40

Re: Ik vind het saai!

Het is hier gezapig....
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 16 Jan 2014 17:41

Re: Ik vind het saai!

Ik ben vooral moe... Ik heb gewerkt, maar ben op donderdag altijd lekker vroeg vrij :D maar was al om half 6 opgestaan...
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 16 Jan 2014 18:26

Re: Ik vind het saai!

Nou, ik ben weer terug hoor! Had net zo goed niet kunnen gaan want ik heb niet echt veel productiefs gedaan vandaag. We zitten voor een verhuizing en daar zitten we nu veel over te kletsen.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers