Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

<<

Anoniem75

Bericht 16 Jan 2014 15:36

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

Ook +1

En waar ik hier ook echt een hekel aan heb en ook iedere dag gebeurd is als ik gel in meneer z'n haar wil smeren en ik heb het dus al met m'n handen heb uitgesmeerd hij eruit naait en ik erachter aan moet rennen met plakkende gel handen. Echt zo irritant.. :nopompom:
<<

Anoniem97

Bericht 16 Jan 2014 15:37

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

Eigenlijk alleen als ik amper geslapen heb.. dan word mijn lontje sneller korter dan normaal gesproken. Verder heb ik heel veel geduld en kan dat gejammer of gegil of het vervelen prima negeren.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 16 Jan 2014 15:52

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

Als ik met hem wat boodschapjes heb gedaan, ik met 3 tassen aan m'n arm achter hem aan loop op de trap, en dan besluit hij HALVERWEGE DE TRAP dat z'n handschoentjes aan moeten. Dat kan natuurlijk niet, maar dan wil hij ook de trap niet meer verder op. En ik kan hem niet tillen met de tassen erbij. Staan we daar, hij krijsend, ik knettergek, halverwege de trap.
#teammaple🍁
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 16 Jan 2014 16:14

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

Als ze expres (om haar zin te krijgen/te laten merken dat ze het er niet mee eens is) aan mijn haren trekt (tot ze plukken in haar hand heeft) of mijn oorbellen eruit grist (knopjes). Dan merk ik dat mijn lontje heel snel erg kort wordt.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem57

Bericht 16 Jan 2014 16:26

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

Dat is ook niet heel lief, sophiee! Zou daar echt flink pissed om worden.

Hier is mijn lontje heel kort als ik moe ben of slecht geslapen heb. Dan wil ik gewoon rust.

Wat ik wel rete-irritant vind is dat ze zo'n hekel heeft aan wassen en aankleden, dan rent of rolt ze altijd weg. Oh en tandenpoetsen is hier ook vreselijke drama, dat eindigt altijd dat een van ons er bovenop zit en een haar handen vasthoudt, dan wordt ze pissig en gaat ze gillen waardoor haar mond open gaat, kan er een van ons poetsen.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 16 Jan 2014 16:54

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

Parel dat klinkt goed pittig! Waarschijnlijk hebben jullie al een heleboel geprobeerd, maar op YouTube heb je van die tandenpoets liedjes misschien werkt dat? Of samen tandenpoetsen? Of filmpjes kijken van tandenpoetsen? Misschien heeft de tandarts Nog tips? Want dit is voor niemand leuk geloof ik..

Edit: wauw ik geef ongevraagd advies.. Dat was niet de bedoeling, maar ik laat het wel ff staan, misschien kun je er wat mee ;-)
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem25

Bericht 16 Jan 2014 17:54

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

Gooien met eten vind ik echt heel erg vervelend! Of gepiep om niets.
<<

Anoniem103

Bericht 16 Jan 2014 20:27

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

Als ze doen alsof ze me niet horen. Voor de rest heb ik wel redelijk veel geduld maar als ze me gewoon negeren is dat geduld snel op.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 16 Jan 2014 20:43

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

Als ik moe ben dan is mijn lontje ook snel een stukje korter.

Maar als hij al met zijn verkeerde been uit bed stapt en de hele dag loopt te jengelen en niks goed is dan is mijn lontje na een tijdje ook wel wat korter.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem85

Bericht 16 Jan 2014 20:47

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

Het gejengel om niets, kan ik echt heel slecht tegen. Niets is leuk of goed, dan duren de dagen lang.
<<

Anoniem134

Bericht 16 Jan 2014 21:10

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

Schreeuwen als ze haar zin niet krijgt, dan word ze zo boos en gaat ze erbij grommen.
<<

Anoniem28

Bericht 16 Jan 2014 21:15

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

Als ze urenlang aan het jammeren en mekkeren is. Alleen als ik er al denk word ik al boos.
<<

Anoniem73

Bericht 16 Jan 2014 21:17

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

Treuzelen. En dan hard wegrennen. En die eeuwige drama met tandenpoetsen...zucht...
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 16 Jan 2014 21:26

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

Oh god hoe kon ik het vergeten.. Tientallen keer erger dan het handschoen-op-trap moment: het gejengel tijdens het koken. Alle kastjes opentrekken, vaatwasser open maken, aan mijn benen hangen, huilen, jengelen om eten.. Wat kan ik dáár slecht tegen. En ik doe m'n best: afleiden, eigen kookspullen aanbieden, filmpje aanzetten, uiteindelijk negeren. Maar hel hel hel wat een rotmoment op de dag.
#teammaple🍁
<<

Anoniem28

Bericht 16 Jan 2014 21:30

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

Ik ben trouwens wel blij om te lezen dat mijn kinderen niet de enige zijn die soms urenlang aan het jengelen en mekkeren zijn, haha
<<

Anoniem57

Bericht 16 Jan 2014 21:32

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

Haha steep, geen probleem hoor! Alles wat je zegt hebben we al geprobeerd, er zijn ook dagen dat ze wel meewerkt hoor, maar langer dan 30 seconden poetsen wordt hem niet. Hebben al een elektrische tandenborstel, die roteert sneller en dan wordt het wat schoner. Woensdag mogen we naar de tandarts, ik hou mijn hart vast!
<<

Anoniem60

Bericht 16 Jan 2014 23:03

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

Oudste:
Dat hij zo ontzettend langzaam eet. Hij herkauwt iedere hap 7x volgens mij.
En dat hij al zijn spullen zomaar van zich afgooit.

Jongste:
Dat alles moet gaan zoals zij het wil. En als het niet zo gaat, dat ze zich dan dramatisch op de grond werpt en gaat krijsen.
<<

Anoniem32

Bericht 16 Jan 2014 23:07

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

Maaaaaaaaaaaaaam mag ik dit hebben, maaaaaaaaaaaaaaaaa mag ik dat?
Ohhh maaaaaaaaaaaaaaaam ik wil dat hebben, MAMA!!!!!

Binnen no time is een lange lont opeens heel kort!
<<

Anoniem16

Bericht 16 Jan 2014 23:10

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

Dat hoog schel gillen inderdaad.

Maar ook niet luisteren, als in soms oost indisch doof, kan ik ook erg slecht hebben.
<<

Anoniem144

Bericht 16 Jan 2014 23:16

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

Als D. mij met opzet pijn doet; haren trekken, in mijn gezicht of nek knijpen etc.
Ik word ook geïrriteerd als ze een woord heel vaak achter elkaar zegt. "Sloepje, sloepje,sloepje,sloepje .." of '' Nie slape! nie slape! nie slape! Pf na 1 x snap ik je ook wel hoor :laughcry:

Ze is ook altijd erg snel op haar tenen getrapt. Begint dan meteen te jengelen, schreeuwen of te huilen en dan is ze boos. Dat wordt nog wat als ze straks een puber is haha
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 17 Jan 2014 23:54

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

R wil nooit een schone luier, dan schreeuwt hij en spartelt en schopt hij alsof er heel wat ergs gebeurd. Als ik weg moet, al moe ben en hij schopt me dan in mijn gezicht.. Dan kost het mij echt heel veel moeite om lief te blijven.
R. 2013
D. 2016
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 18 Jan 2014 00:18

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

Ik ben benieuwd hoe het woensdag gaat parel! Wij mogen maandag ;)

Wat ik ook heel irritant kan vinden is: mama mama mama mama mama mama. Dan vraag ik wat er is en dan komt er: mama mama mama mama mama mama en dan vraag ik weet wat er is en weer alleen maar mama.. En dit houdt hij heuul erg lang vol. Er als ik dan niet meer reageer gaat hij allemaal gekke intonaties gebruiken. En dan uiteindelijk moet ik hem hard lachen. Maar voordat we op dat punt zijn..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem123

Bericht 18 Jan 2014 17:22

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

Pinkel schreef:Als ik haar luier moet verschonen en mevrouw heeft er geen zin in! Is leuk joh als je in de Hema bent om haar een schone luier te geven. Ze vind het niet leuk om daarop te liggen, en gaat dan tegenwerken en krijsen als een mager speenvarken dat richting de slacht gaat!
Dat vind ik dus heel erg irritant, want het zweet staat in je bilnaad en je schaamt je dood omdat de halve Hema kan meegenieten van het gekrijs. Thuis gaat het tegenwoordig een stuk beter gelukkig. En voor de rest is ze ook echt heel erg lief en heb ik werkelijk bijna geen kind aan haar.


hahahaha ja L kan echt heel hard krijsen! Ik ben het levende bewijs die midden in de hema haar hoorde krijsen :smile: :angel: :P

Maar S moet ook altijd wel huilen op die dingen, hij vind ze doodeng.
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 18 Jan 2014 22:53

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

Het ligt gewoon aan het verschoningsding in de Hema! Vandaag ging hartstikke goed in FunFestijn! :thumbup:
Afbeelding

Afbeelding
<<

anoniem196

Bericht 19 Jan 2014 00:21

Re: Waar wordt jouw lontje héél snel, héél kort van?

Als ik probeer te bellen, gaan ze mijn aandacht trekken.
Door er keihard door heen te jengelen zeuren en schreeuwen.
Mammaaaaaa ik wil eten. Maaamaaaaa ik wil drinken. Maaamaaaaaa ik wil spelen met jouuuuu.
Mmaaaamaaaaaa ik wil... ggrrrr.
Als ik dan niet reageer.. dingen pakken die ze niet mag pakken.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers