Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hallo, hoe gaat het ermee?

<<

Anoniem 63

Bericht 27 Jan 2014 19:06

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Wat fijn Champagne! Weet je nu ook al wat er aan de hand is, of zit je nog in de medische molen?

Met mij gaat het ook beter. Had enorme opgezette klieren in mijn gezicht en nek maar ik zie er gelukkig weer bijna normaal uit, haha. Ga nog wel even bloed laten prikken om na te gaan wat het is (geweest). Volgens de huisarts zijn er vier opties: de bof (gaat hij niet vanuit), pfeiffer (zou kunnen), een besmetting met dat stofje wat in kattenuitwerpselen zit (kan, zou verder niet erg zijn) of iets anders waar we nooit meer achter zullen komen. Ik mag in ieder geval morgen gewoon werken (helaas :angel: )
<<

Anoniem253

Bericht 27 Jan 2014 19:54

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Haha ik typ net mijn reactie op jou in het andere topic ;-). Ik heb heel veel onderzoeken gehad maar naast de chronische darmontsteking is er niks gevonden. De klachten die ik nu heb komen waarschijnlijk door alle spanning/stress. Nu ik weet dat de scan helemaal goed is heb ik meer rust en kan ik met mezelf aan de slag. Heb nu wel medicatie tegen de pijn en ga naar de fysio. Ik hoop heel snel weer de oude te zijn :D.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 27 Jan 2014 20:30

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

@Nien, ik heb dat ook gehad, alleen dan door een klap op mijn oor (met stoeien). Helaas is mijn trommelvlies niet dichtgegroeid en ben ik eraan geopereerd, maar dat schijnt maar heel weinig mensen te overkomen. Destijds zo'n 80-90% gehoorverlies aan dat oor, een jaar later was dat nog maar 10%, dus bijna helemaal goed gekomen :)

De opa van mijn man is gisteren overleden. Dat is natuurlijk verdrietig, maar de beste man was oud en vond het leven zelf voltooid. Het brengt wel veel herinneringen boven aan mijn schoonvader, zelfde begrafenisondernemer, kist, rok, locatie etc. Dat is wel heftig.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 27 Jan 2014 21:45

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

@flippin - ik ben ook drie dagen thuis gebleven van het werk, ik voelde me wel heel schuldig en suf. Ik mag van de dokter juist geen watje in mijn oor stoppen, ze zei dat het vocht eruit moet want dan heelt de ontsteking eerder.

@taeda - oei dat klinkt ook vreselijk naar van jouw oor. Wel fijn dat je je gehoor weer bijna helemaal terug hebt. Het is echt vervelend om maar met een oor te horen, ik hoor niemand aankomen.

Gecondoleerd met het verlies van de opa van je man. Dat moet wel extra moeilijk zijn omdat zijn vader er ook niet meer is. Heel veel sterkte.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Anoniem30

Bericht 27 Jan 2014 21:46

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Ik ben zó moe! We hebben enorm hectische weken gehad ivm met vrienden van Amstel live. Heel leuk hoor met al die bekende mensen, maar echt niet leuk hoeveel daarbij komt kijken. Ik ben ZO blij dat het voorbij is en het weer 'normale' weken worden.
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 27 Jan 2014 21:49

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Sterkte Taeda!

Fijn dat je nu weet dat de scan goed is Champagne!

Met mij gaat het wel, voel me nog steeds rot met een hoop pijn maar morgen voor de screening naar het ziekenhuis.
Hopelijk ga ik mij daarna weer wat beter voelen...
Heb in ieder geval rust in mijn hoofd nu ik besloten heb minder te gaan werken.
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Anoniem253

Bericht 27 Jan 2014 21:52

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Anousch schreef:Sterkte Taeda!

Fijn dat je nu weet dat de scan goed is Champagne!

Met mij gaat het wel, voel me nog steeds rot met een hoop pijn maar morgen voor de screening naar het ziekenhuis.
Hopelijk ga ik mij daarna weer wat beter voelen...
Heb in ieder geval rust in mijn hoofd nu ik besloten heb minder te gaan werken.

Heel veel succes morgen! Hoop dat ze je snel pijnvrij kunnen maken. Hou vol!!
<<

Anoniem 63

Bericht 27 Jan 2014 23:06

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Dat klinkt al een stuk positiever Champagne, fijn!
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 28 Jan 2014 01:18

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Gecondoleerd Taeda, komt wel vlot na elkaar zo, of vergis ik me?

Iiieeewww Nien, dat klinkt echt eng. ik hoop dat het toch snel goedkomt.

Sterkte Anousch!

Pippa, ik hoop dat je nu wat rust kan pakken.
L2014 & H2017
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 28 Jan 2014 08:00

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Dank jullie meiden.
@mzcharlotte, in maart is het een jaar geleden.

@Anousch,succes vandaag!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 28 Jan 2014 09:46

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Vind ik toch vrij vlot!
L2014 & H2017
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5361

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:12

Bericht 28 Jan 2014 11:20

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Ik ben echt ontzettend moe.
Nadat ze op mijn werk het hele keuken team, behalve mij, hebben ontslagen werk ik constant weken van rond de 60 uur.
En nu het einde in zicht is, zaterdag begint de nieuwe chefkok en een zelfstandig werkend kok, ben ik gebroken.
Heb onwijs last van mijn keel en oren, hoofdpijn, duizelig en ook mijn schouder doet weer erg veel pijn.

Ik hoop echt dat ik binnenkort een weekje vakantie op kan nemen, dan ga ik de hele week lekker niets doen en ontspannen!
10.04.17
<<

Raaf

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:31

Bericht 28 Jan 2014 13:45

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Goed, ik kom weer eens meekijken en reageren na een lange tijd. :)
Afbeelding
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 28 Jan 2014 17:57

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Raaf schreef:Goed, ik kom weer eens meekijken en reageren na een lange tijd. :)


Gezellig! :thumbup:
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 29 Jan 2014 11:48

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Nien_ schreef:Met mij gaat het wel goed - alleen ik heb iets heel engs. Nou ja dat vind ik zelf... mijn trommelvlies is afgelopen maandag gescheurd door een oorontsteking achter de trommelvlies. Ik was verkouden en door de druk van het snuiten van mijn neus is de trommelvlies dus gescheurd (iieuuw). Dit is echt enorm pijnlijk (en vies). Zijn er meer mensen die dit eens gehad hebben? En hoelang duurt het? Ik heb antibiotica gekregen en volgens de dokter moet het 3 weken duren voordat mijn gehoor terug komt. Ik slik nu een week die antibiotica (vandaag is de laatste dag) en ik had verwacht dat het minder zou worden (de pijn, gehoor en het loopoor) maar dit is nog niet het geval. Het is gewoon heel naar.


Oww Nien wat naar! Ik heb dat ook gehad op mijn 17e, dat mijn trommelvlies scheurde tijdens een heftige oorontsteking. De uren ervoor en het moment zelf waren zo extreem pijnlijk, en mijn oor bleef daarna inderdaad lopen. Bleh! Ik hoor nogsteeds slechter met dat oor en ben er ook ooit aan geopereerd om het gaatje dat er nogsteeds in zit dicht te krijgen, maar zonder succes. Omdat ik geen zin heb om weer onder het mes te gaan laat ik het zo, ik ben er nu helemaal aangewend. Maar fijn is het niet nee. Niet zo'n positief verhaal he? Hopelijk herstelt het bij jou een stuk beter. Beterschap!!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 29 Jan 2014 11:53

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Ik voel me de laatste weken vreemd. Doordat ik me fysiek een stuk beter voel na de drie medicatieloze maanden en bijna geen hoofdpijn/migraine meer heb, merk ik dat ik meer tijd en energie over heb. Maar daardoor twijfel ik ineens aan alles, alsof ik wakker word en me nu ineens ga afvragen of ik wel blij ben met het punt waar ik me bevind in mijn leven. Heel verwarrend en ook wel eng, maar ik denk uiteindelijk heel goed :)

(niet quoten graag)
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem23

Bericht 29 Jan 2014 12:00

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Oh wat spannend Sterre! Kan me er wel wat bij voorstellen.
Waar twijfel je allemaal over? Kan helemaal geen kwaad toch om af en toe alles te evalueren :).
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 29 Jan 2014 12:05

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

(... weggehaald)

Ik heb gewoon even lucht nodig denk ik, en nieuwe doelen. Echt het klassieke (bijna) dertigersdilemma, haha.
Laatst gewijzigd door Teun op 30 Jan 2014 10:38, in totaal 1 keer gewijzigd.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem23

Bericht 29 Jan 2014 12:36

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Oh wat heftig Sterre! Ik hoop dat je er helemaal uitkomt voor jezelf en happy bent/wordt/blijft!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 29 Jan 2014 14:00

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Dank je Harri, lief van je!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 29 Jan 2014 17:46

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

@Sterre - oei jouw verhaal klinkt inderdaad niet fijn. Ik snap dat je niet meer onder het mes wil, brrr. Wel gek dat het gaatje nooit is dicht gegroeid - heb je geen last meer van vocht?

Wat fijn dat je je fysiek beter voelt nadat je gestopt bent met medicatie. Misschien zijn de twijfels die je hebt niet gerelateerd aan het stoppen van de medicatie/meer tijd en energie. Heb je nu een soort van 'is dit het nou' gevoel? Misschien (hopelijk) is het gewoon een (winter)dip. In ieder geval heel veel sterkte - twijfels zijn echt naar.

Oh... en om het niet op mezelf te betrekken. Ik word over twee weken dertig en ik heb ook twijfels over mijn relatie, of ik toch niet terug naar Nederland wil, mijn werk ovre een heleboel dus. Een vriendin werd 3 weken geleden dertig en zij zit/zat met hetzelfde. Ik verwijt het sowieso aan het dertigers dilemma
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Anoniem238

Bericht 29 Jan 2014 17:57

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Voel me verdrietig, machteloos en zwaar waardeloos...

Dat ik gisteren te horen heb gekregen dat er een gesprek met een herplaatser binnen mijn werkgever gaat plaatsvinden voor de functie die ik nu al bijna 3,5 jaar als uitzendkracht vervul.
Als de herplaatster geschikt is voor de functie, ben ik na 3,5 jaar mijn baan kwijt....

Grote kans dus dat ik werkloos raak (zie er zo tegenop...) en weer energie en doorzettingsvermogen zoeken om te gaan solliciteren....

Tot 'overmaat van ramp' belt vanmiddag de herplaatster op om een kennismakingsafspraak te plannen met het hoofd van de afdeling (werk op zijn secretariaat). Dat was daarna huilbui 2 van vandaag....
<<

Anousch

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:04

Woonplaats: Vuren

Bericht 30 Jan 2014 14:45

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Ik voel me zenuwachtig en blij tegelijk.
Ben vanochtend gebeld dat ik maandag al geopereerd word!
Daan 27-06-2018
Yinthe 20-05-2022

Zo dol gelukkig en compleet ♡
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 30 Jan 2014 16:02

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

@boekenwurm - wat naar dat je je zo voelt - hoe gaat het nu met je?
@Anoush - wat spannend, mag ik vragen waaraan je geopereerd wordt?

Hier gaat alles prima nog een dagje werken en dan zie ik mijn vriend weer.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 30 Jan 2014 17:32

Re: Hallo, hoe gaat het ermee?

Nien_ schreef:@Sterre - oei jouw verhaal klinkt inderdaad niet fijn. Ik snap dat je niet meer onder het mes wil, brrr. Wel gek dat het gaatje nooit is dicht gegroeid - heb je geen last meer van vocht?

Wat fijn dat je je fysiek beter voelt nadat je gestopt bent met medicatie. Misschien zijn de twijfels die je hebt niet gerelateerd aan het stoppen van de medicatie/meer tijd en energie. Heb je nu een soort van 'is dit het nou' gevoel? Misschien (hopelijk) is het gewoon een (winter)dip. In ieder geval heel veel sterkte - twijfels zijn echt naar.

Oh... en om het niet op mezelf te betrekken. Ik word over twee weken dertig en ik heb ook twijfels over mijn relatie, of ik toch niet terug naar Nederland wil, mijn werk ovre een heleboel dus. Een vriendin werd 3 weken geleden dertig en zij zit/zat met hetzelfde. Ik verwijt het sowieso aan het dertigers dilemma


Nee, ik heb geen vocht meer in mijn oor. Soms als ik nies of mijn neus snuit voel ik dat er een beetje lucht doorheen gaat. Zo raar! Maar behalve een beetje gehoorverlies heb ik er geen last van.

Ik denk dat mijn twijfelmodus direct komt doordat ik meer tijd en energie heb (ook om te piekeren) en indirect vanwege alle dilemma's die samenhangen met deze leeftijd inderdaad. Het is wel geruststellend dat meer mensen dat hebben!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers