Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kindermusicals..

<<

Anoniem16

Bericht 14 Jan 2014 23:04

Kindermusicals..

Iemand nog een leuke tip?

Dit jaar komt oa Brandweerman Sam maar voor de rest vind ik het wat magertjes. En aangezien we beiden dol zijn op musicals en dat ook R willen bijbrengen ( hij heeft er al een aantal gezien) maar ik zie er zo niets leuks bij.

Iemand hier een tip?

Woezel en pip zijn we al geweest. Thomas de trein ook en kan ik helaas dit seizoen niet meer vinden.


Link Brandweerman Sam;
http://www.vanhoorneentertainment.nl/th ... eerman-sam
<<

Anoniem186

Bericht 14 Jan 2014 23:07

Re: Kindermusicals..

Ik lees even mee! Dochter vond Dora vorig jaar echt fantastisch. Ik wil graag weer naar zo iets.
<<

Anoniem16

Bericht 14 Jan 2014 23:09

Re: Kindermusicals..

Ik heb hier al gekeken op de website van het theater maar vind het erg mager allemaal.

Puk vd Petteflet misschien maar dat kent hij nog helemaal niet. Zandkasteel ook maar dat heeft hij ook allang niet meer gezien, en ik sta niet voor mezelf in met die vreselijke stem van Toto ;)
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 14 Jan 2014 23:11

Re: Kindermusicals..

Ik ben vorig jaar met Y. naar Sprookjesboom de musical geweest, die was heel leuk, maar is er niet meer in het efteling theater. Daar is nu wel Klaas Vaak de musical, daar wil ik met Y. nog naartoe. Misschien is dat ook iets voor R.
We zijn ook naar Dora geweest vorig jaar, die vond ze ook erg leuk.
<<

Anoniem16

Bericht 14 Jan 2014 23:13

Re: Kindermusicals..

Ja die Klaas Vaak zag ik idd staan. Had alleen niet gekeken wat het precies inhoudt.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 14 Jan 2014 23:20

Re: Kindermusicals..

Alles van theater terra! Verder schijnt buurman en buurman heel leuk te zijn
<<

Anoniem24

Bericht 14 Jan 2014 23:23

Re: Kindermusicals..

Mijn moeder is met J naar Klaas Vaak geweest en J vond het geweldig! Ze heeft het er nu nog steeds over als we in de Efteling zijn. Ze vond het vooral leuk dat er kindjes in mee spelen.
<<

Anoniem28

Bericht 14 Jan 2014 23:27

Re: Kindermusicals..

Niet echt een musical, maar wel een heel groot succes was Dirk Scheele.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 14 Jan 2014 23:47

Re: Kindermusicals..

Hier zijn we naar Sesamstraat, Kabouter Plop en Doornroosje geweest.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem16

Bericht 14 Jan 2014 23:48

Re: Kindermusicals..

Sheherazade; hoe oud is je kind(je)?
<<

Anoniem75

Bericht 14 Jan 2014 23:52

Re: Kindermusicals..

Het lijkt mij ook super leuk om een keer naar zoiets te gaan. Ben alleen bang dat S. het niet zo lang kan volhouden en na een half uur andere dingen gaat doen (weglopen/zeuren) omdat hij het niet meer leuk vind. Hij kan namelijk ook echt niet stilzitten.
<<

Anoniem16

Bericht 14 Jan 2014 23:53

Re: Kindermusicals..

Razz; misschien boeit het hem juist wel heel erg. R was nog net geen 2 toen we naar Thomas de musical gingen, 70 min zonder pauze. Ik had ook zo mijn twijfels maar hij heeft 70 min lang alleen maar met open mond zitten kijken.

Misschien kun je eerst eens met een kortere musical beginnen?
<<

Anoniem75

Bericht 15 Jan 2014 00:01

Re: Kindermusicals..

Misschien moet ik het ook gewoon wel een keer doen. Nadat de baby is geboren bijvoorbeeld als moeder-zoon uitje. En tsja in worst case scenario zitten we na een kwartier gewoon weer in de auto op weg naar huis en een paar tientjes lichter :laughcry:

Edit ik zie dat er ook een Bob de Bouwer show is (geweest) dat zou hij wel helemaal te gek vinden denk ik!
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 15 Jan 2014 10:44

Re: Kindermusicals..

Printje schreef:Sheherazade; hoe oud is je kind(je)?


5 :D Vanaf dat ze twee is gaan we ongeveer 1x per jaar naar een musical. Ze vindt het echt geweldig.
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem73

Bericht 15 Jan 2014 12:51

Re: Kindermusicals..

Ik wil ook nog eens graag. Maar sommige vind ik zo belachelijk duur. Mijn dochter is helemaal weg van woezel en pip en ernst en bobby.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 15 Jan 2014 13:20

Re: Kindermusicals..

Waar kun je dat vinden van Brandweer Sam? Mijn zoontje is er sinds een maand helemaal gek van.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 19:59

Bericht 15 Jan 2014 13:54

Re: Kindermusicals..

Ernst en bobbie? Daar willen wij graag naartoe, t. vindt dat ook heel erg leuk!
<<

Anoniem193

Bericht 15 Jan 2014 15:45

Re: Kindermusicals..

Brandweerman Sam komt vanaf dit najaar/winter.
<<

Anoniem 82

Bericht 15 Jan 2014 15:55

Re: Kindermusicals..

Geen idee of hij nu nog ergens draait, maar ik ben een paar weken terug naar Sprookjesboom de musical geweest, in plaats van in de Efteling gaat deze nu theaters in het land af. Erg leuke musical!

Verder vond ik er toen ik laatst keek hier in de buurt ook niet veel tussen zitten helaas. Vorig jaar wel, toen zijn we naar Woezel en pip, Bumba en het zandkasteel geweest.
<<

Anoniem30

Bericht 15 Jan 2014 18:53

Re: Kindermusicals..

In oktober komt er een kinderen voor kinderen musical :banaan: :banaan: :banaan:
<<

LMC

Noob

Berichten: 12

Geregistreerd: 05 Sep 2013 15:55

Bericht 16 Jan 2014 12:43

Re: Kindermusicals..

wij gaan naar pluk van de petteflat dit jaar! Ken t Joris ook nog niet, maar dat komt dan vanzelf denk ik dan.
<<

Anoniem16

Bericht 17 Jan 2014 20:50

Re: Kindermusicals..

Leuk LMC! Ik heb eventueel het boek wel voor je, kun je het van tevoren voorlezen.
<<

Luna

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 127

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:44

Bericht 17 Jan 2014 23:17

Re: Kindermusicals..

Wij gaan woensdag voor het eerst...naar Woezel en Pip. Ben heel benieuwd wat beide ervan vinden en of dochter inderdaad zo lang stil kan zitten.
Little feet leave big imprints on our hearts
zoon 02-2009 dochter 06-2011
Afbeelding
<<

LMC

Noob

Berichten: 12

Geregistreerd: 05 Sep 2013 15:55

Bericht 20 Jan 2014 12:17

Re: Kindermusicals..

Printje, dat zou wel leuk zijn. Ik heb het helaas niet meer. heeft mijn jeugd niet overleefd, hahaha!
<<

Catgirl

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 137

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:14

Bericht 20 Jan 2014 13:13

Re: Kindermusicals..

Luna schreef:Wij gaan woensdag voor het eerst...naar Woezel en Pip. Ben heel benieuwd wat beide ervan vinden en of dochter inderdaad zo lang stil kan zitten.


Wij gaan woensdag ook naar woezel en pip. Toevallig ook in A?
Afbeelding

Afbeelding
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers