Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Taart of soesjes etc

<<

Anoniem16

Bericht 14 Jan 2014 10:44

Taart of soesjes etc

Wat halen jullie meestal in huis op een verjaardag?

Ik wil eigenlijk zo'n grote foto verjaardagstaart kopen voor as zaterdag ( vieren we N's verjaardag) maar man vindt het zonde omdat veel mensen geen gebak eten.

Wat kopen jullie voor een (kinder) verjaardag? Ik vind een fototaart er eigenlijk gewoon 'bijhoren'.

We hebben voor haar echte verjaardag een echte mooie taart laten maken. Voor de opa's en oma's etc.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 14 Jan 2014 10:48

Re: Taart of soesjes etc

Ik zou ook een taart doen voor een kinderverjaardag. Maar bij ons eet eigenlijk iedereen gebak dus het gaat meestal wel ver op. Anders zou ik misschien nog iets van gedecoreerde cupcakes doen. In ieder geval niet alleen soesjes. Ik vind dat zelf minder leuk voor een kinderverjaardag.
<<

Anoniem16

Bericht 14 Jan 2014 10:49

Re: Taart of soesjes etc

Ja ik vind het ook niet zo leuk, alleen soesjes enzo. Denk ook dat het een fototaart wordt gewoon en dan daarnaast idd misschien wat cupcakes.
<<

Anoniem 43

Bericht 14 Jan 2014 11:23

Re: Taart of soesjes etc

Voor een kinderverjaardag vind ik zo'n fototaart ook altijd erg leuk. Eventueel daarnaast een appeltaart bakken?
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5878

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 14 Jan 2014 11:38

Re: Taart of soesjes etc

Hema heeft ook mini tompoucen waar je een foto op kan laten zetten, misschien is dat een idee?
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 14 Jan 2014 12:06

Re: Taart of soesjes etc

Een taart vind ik voor een kinderverjaardag ook het leukste. Om er versierde cupcakes bij te doen is ook een leuk idee.
Ik had voor M een Cars taart laten maken.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem253

Bericht 14 Jan 2014 12:13

Re: Taart of soesjes etc

Ik vind zo'n fototaart erbij horen op een kinderverjaardag. En meestal zijn ze nog lekker ook :).
<<

Anoniem75

Bericht 14 Jan 2014 13:43

Re: Taart of soesjes etc

Hier ook altijd een fototaart. Ik vind die van de Plus erg lekker. Hema vond ik wat minder.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Jan 2014 13:46

Re: Taart of soesjes etc

We hadden voor Yrsa zo'n Kit Kat-taart, zelf gemaakt, en nog een appeltaart gekocht. Voor Ezra hebben we dat boomlogo van de V&D op een taart laten drukken omdat hij daar helemaal gek op is. En daar hadden we geloof ik ook nog een appeltaart bij.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

ChiQ

Bericht 14 Jan 2014 13:47

Re: Taart of soesjes etc

Ik had op Julians verjaardag een Nijntje taart. 2 lagen en bovenop Nijn. Verder hadden we catering ingeschakeld.
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:54

Bericht 14 Jan 2014 14:04

Re: Taart of soesjes etc

Wij hadden voor de oudste zijn eerste en tweede verjaardag een 3D taart Bumba en Micky mouse en dit jaar hadden we een foto taart van de lokale bakker. En hij wilde graag bob de bouwer, mike de ridder en jake de piraat, dus daar had ik een plaatje van gemaakt. Wij zijn normaal ook niet zo van de taart maar met een kinder verjaardag vind ik het erbij horen.
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 14 Jan 2014 14:12

Re: Taart of soesjes etc

Voor H's eerste verjaardag had ik een fototaart van de Hema, en zelf nog een fondanttaart gemaakt in de vorm van een uil.
Voor zijn tweede verjaardag heb ik zelf cupcakes gemaakt met uil-toppers, en een monchoutaart.
<<

Anoniem16

Bericht 14 Jan 2014 15:07

Re: Taart of soesjes etc

Het wordt een fototaart haha. De echte taart voor haar verjaardag wordt heel mooi, zal hem donderdag showen. Maar dat wordt veel te duur wanneer ik het voor iedereen zou doen dus vandaar alleen voor haar echte verjaardag met de opa's en oma's.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 14 Jan 2014 23:00

Re: Taart of soesjes etc

Je hebt ook petit fourtjes met fotootjes erop. Dan heb je geen enorme taart en toch wat zoets in huis.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Anoniem16

Bericht 14 Jan 2014 23:05

Re: Taart of soesjes etc

Heb inmiddels een fototaart besteld. Man vond kleine tompouces met foto niet leuk.. dus dan maar dit;)
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 15 Jan 2014 00:28

Re: Taart of soesjes etc

Haha, groot gelijk. Leuk!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers