Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat ben jij papa of mama's kindje..?

<<

Anoniem 52

Bericht 14 Jan 2014 16:55

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 52 op 22 Jan 2014 15:49, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem30

Bericht 14 Jan 2014 17:06

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

Ik lijk enorm op mijn moeder, qua gedrag, dus automatisch trok/trek ik meer naar mijn moeder toe met dingen. Zij begreep me vroeger beter dan mijn vader. Andersom is mijn zus weer enorm hetzelfde als mijn vader, en die trekken meer naar elkaar toe. Mijn zusje er tussenin. Maar ik heb met mijn vader ook een hele goede band.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 14 Jan 2014 17:23

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

Toch wel meer een mama's kindje. Al ben ik ook heel gek op m'n vader.
<<

Eep

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: Noord-Brabant

Bericht 14 Jan 2014 17:50

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

Ik was echt een papa's kindje, trok altijd veel meer naar hem toe en ons karakter kwam erg overeen. Na zijn dood ben ik automatisch veel meer naar mijn moeder toe getrokken. Al botste dat heel vaak toen ik nog thuis woonde, we hadden vaak flinke ruzie om kleine dingen. Nadat ik op mezelf ben gegaan, is onze relatie echt veel beter en hechter geworden.
Afbeelding
<<

Anoniem58

Bericht 14 Jan 2014 18:38

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

Papa's kindje. Net als Exo heb ik ook een eigen taaltje met hem, vervangen bestaande woorden door een raar woord en die blijven dan jaren in omloop en soms veranderd de betekenis. Ik heb de neiging hem alles eerder te vertellen dan mijn moeder alleen doe ik dat niet meer omdat m'n moeder dat niet leuk vind haha. Met m'n moeder heb ik ook een goede band maar mijn vader en ik zijn 4 handen op een buik.
<<

Anoniem321

Bericht 15 Jan 2014 09:41

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

Ik ben een papa's kindje. Altijd geweest en nu nog steeds.
<<

Kannibaal

Bericht 15 Jan 2014 13:49

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

Ik ben geen papa's kindje of mama's kindje, daar is in het verleden teveel voor gebeurd, maar ik heb wel een betere band met mijn vader dan met mijn moeder.
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 15 Jan 2014 14:12

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

Dat vind ik echt heel moeilijk om te antwoorden. Ik kan heel goed met m'n vader, we lijken in heel veel dingen op elkaar en hebben dezelfde humor. Toch trek ik wel meer naar m'n moeder toe met veel dingen. Als ik echt moet kiezen dan denk ik toch dat ik een papa's kindje ben.
<<

Anoniem 53

Bericht 15 Jan 2014 14:21

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

Papa's kindje. Maar de laatste jaren steeds meer van allebei.
<<

Anoniem185

Bericht 15 Jan 2014 15:29

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

Ik heb met allebei een goede band maar op een andere manier. Met mijn moeder kan ik eens lekker janken als alles tegen zit, maar zij ziet mij ook als 'vriendin' dus dumpt al járen al haar shit bij mij vanaf dat ik een jaar of 14 was. Mijn vader is net zoals ik heel analytisch en gericht op oplossingen bedenken meer dan in het gevoel te blijven hangen.

Uiteindelijk denk ik dat ik meer met mijn vader heb dan met mijn moeder. Hoewel mijn vader me wel eens het gevoel geeft alsof ik Nina Sanders ben. Mijn moeder behandelt me meer alsof ik háár moeder ben.
<<

Anoniem126

Bericht 15 Jan 2014 15:55

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 18:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 15 Jan 2014 16:53

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

papa's kindje niemand komt aan zijn dochter. Maar ik kan ook goed met mijn moeder. Maar vroeger dan kreeg ik bij mijn vader alles voor elkaar
Afbeelding
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 15 Jan 2014 19:16

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

papa's kindje, ook qua karakter en interesses.. Mijn zusje dan weer meer een mama's kindje, mooi verdeeld toch? :D
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 15 Jan 2014 19:22

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

Toen ik nog heel klein was was ik echt een papa's kindje, daarna veranderde dat wat en kon ik een tijdje best goed met mijn moeder overweg. Toen ik verkering kreeg vond ik mijn vader af en toe echt onuitstaanbaar.
Sinds ik uit huis ben botst het regelmatig met mijn moeder en gaat het weer stukken beter met mijn vader.
<<

Anoniem 63

Bericht 15 Jan 2014 20:21

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

Ik ben wel een vaderskindje. Terwijl ik eigenlijk veel meer met mijn moeder praat en doe, maar er is een bepaalde (onuitgesproken) band met mijn vader die er altijd geweest is, zal wel een vader-dochter ding zijn.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 15 Jan 2014 20:43

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

Duidelijk een mama's kindje, m'n moeder en ik lijken veel meer op elkaar en begrijpen elkaar beter. Tegenwoordig kan ik het met m'n vader ook wel goed vinden, maar dat is ook wel eens anders geweest.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem23

Bericht 15 Jan 2014 20:45

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

Mag allebei ook? Haha!
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 15 Jan 2014 21:03

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

Een mama's kindje. Met mijn vader heb ik nooit een sterke band gehad.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 15 Jan 2014 21:38

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

Mijn vader is overleden toen ik een peuter was, maar ik was ook niet echt een mama's kindje.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem32

Bericht 16 Jan 2014 03:17

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

Beide niet
<<

Anoniem168

Bericht 16 Jan 2014 11:14

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

Mama's kindje. Nog steeds. Ik heb met beide ouders een goede band en kan ook alles met ze bespreken, maar vroeger als ik op kamp was, had ik altijd heimwee naar mijn mama en wilde dan alleen maar naar haar toe haha. Ik denk gewoon dat ik wat meer op mijn moeder lijk in alles en ik daarom meer naar haar toe trek.
<<

Anoniem 49

Bericht 16 Jan 2014 14:20

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

Een mama's kindje!
<<

Anoniem73

Bericht 16 Jan 2014 14:49

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

Moeders kindje maar ja heb ook geen contact meer met mn vader.
<<

Anoniem75

Bericht 16 Jan 2014 14:53

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

Beide. Ik zou echt niet zonder ze kunnen.
<<

Anoniem12

Bericht 16 Jan 2014 14:59

Re: Wat ben jij papa of mama's kindje..?

Moeders kindje, altijd al geweest. Ik had nooit echt een band met m`n vader en als puber was het helemaal verschrikkelijk. De laatste 2 jaar werd die band wel weer beter, maar nu leeft hij al niet meer.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers