Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

<<

Anoniem301

Bericht 13 Jan 2014 23:30

Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

Hoi! Ik heb 2 plekjes op beide grote tenen. Ze doen ook een beetje zeer. Ik draag de laatste tijd eigenlijk alleen maar platte schoenen. Ik heb op Google gezocht maar dat hielp niet. Foto's bekeken van likdoorns (raad het je niet aan) maar dat is het geloof ik ook niet he? Ik vind het ook zo wat om hiervoor naar de dokter te gaan. Ik heb een mooie foto voor jullie gemaakt. Met een kek plaatje en tekstje om het iets te verzachten.

Afbeelding
<<

Anoniem50

Bericht 13 Jan 2014 23:44

Re: Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

De eerste lijkt op een pukkel en de tweede op een blauwe plek.
<<

anoniem213

Bericht 13 Jan 2014 23:46

Re: Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

Ik heb een plekje op mijn vingertopje dat er een beetje op lijkt. Ik heb mijn vlekje inmiddels geaccepteerd als pigmentvlekje. Hij was er ook ineens en hij heeft me nooit meer verlaten!
<<

Anoniem301

Bericht 13 Jan 2014 23:50

Re: Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

June schreef:Ik heb een plekje op mijn vingertopje dat er een beetje op lijkt. Ik heb mijn vlekje inmiddels geaccepteerd als pigmentvlekje. Hij was er ook ineens en hij heeft me nooit meer verlaten!

Ja maar ze doen zeer! En ze zijn rood. Geen pukkel hoor Marley!
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:39

Bericht 14 Jan 2014 00:05

Re: Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

Zijn je schoenen niet gewoon iets aan de krappe kant? Dat er druk op je grote teen staat? (zit het op dezelfde plek op allebei je tenen?) Dus een soort iritatieplekjes.
<<

anoniem213

Bericht 14 Jan 2014 00:07

Re: Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

Carrie schreef:
June schreef:Ik heb een plekje op mijn vingertopje dat er een beetje op lijkt. Ik heb mijn vlekje inmiddels geaccepteerd als pigmentvlekje. Hij was er ook ineens en hij heeft me nooit meer verlaten!

Ja maar ze doen zeer! En ze zijn rood. Geen pukkel hoor Marley!

Oh wat gek. Als ze pijn doen, zou ik toch gewoon even de huisarts laten kijken. Misschien is het iets heel simpels!
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 14 Jan 2014 00:08

Re: Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

Lijkt toch ook bloeduitstorting!
<<

Anoniem 48

Bericht 14 Jan 2014 00:13

Re: Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

wou net zeggen lijkt op een soort van bloedblaartje.

en mest hier een waarschuwing bij ;) was toch wel een beetje teleurgesteld over de foto
<<

anoniem196

Bericht 14 Jan 2014 13:59

Re: Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

Mijn tenen zitten er vol mee.. Wintertenen.
<<

Anoniem23

Bericht 14 Jan 2014 14:06

Re: Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

Het lijkt op een bloedblaar!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 14 Jan 2014 14:09

Re: Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

Was da? Foei, Carrie toch! :12:

Ik weet het niet zo goed, vind de foto's (complimenten voor je creativiteit!) er niet duidelijk genoeg voor. Als ik dan wat moet zeggen, dan lijkt het inderdaad het meest op een bloedblaar. En die kan pijnlijk zijn door druk van je sokken en/of schoenen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem315

Bericht 14 Jan 2014 14:14

Re: Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

Lijkt me inderdaad een drukplekje of blaartje. Heb je al met je teen in een bakje warm water met soda of biotex gezeten? Dat kan wel eens helpen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 14 Jan 2014 16:12

Re: Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

Ik denk ook dat je schoenen te strak zitten daar. Of dus te klein zijn.
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 14 Jan 2014 17:00

Re: Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

Bedankt voor de reacties allen! Ik heb de foto naar een collega gestuurd, en die stuurde het weer naar haar moeder die pedicure is. Zij had het ook over te strakke schoenen maar die heb ik hellegaar niet! Ik heb veel platte laarsjes van Tommy Hilfiger en die vallen erg ruim. Wat een misterie! En ik wissel ook heel vaak van schoenen want ik heb er heel veel. Maar dan weet ik in ieder geval wat het is.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 14 Jan 2014 17:03

Re: Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

Je oefent zeker in je vrije tijd om ballerina te worden. En dat durf je niet te vertellen.
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 14 Jan 2014 17:06

Re: Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

Urban Naked schreef:Je oefent zeker in je vrije tijd om ballerina te worden. En dat durf je niet te vertellen.

Precies dat!
<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 20:33

Bericht 14 Jan 2014 17:16

Re: Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

Carrie schreef:
Urban Naked schreef:Je oefent zeker in je vrije tijd om ballerina te worden. En dat durf je niet te vertellen.

Precies dat!



Dat dacht ik al :^^:
<<

Anoniem315

Bericht 14 Jan 2014 17:23

Re: Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

:omg: Wat een taboe-doorbrekend topic is dit! Nu durf ik er ook wel voor uit te komen dat ik in m'n vrije tijd altijd op m'n tenen loop en 's nachts droom over meedoen aan het Zwanenmeer.
<<

Anoniem260

Bericht 14 Jan 2014 19:39

Re: Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

Kan het misschien door sportschoenen komen? Dat je tenen tijdens het sporten een beetje beklemd komen zitten (omdat je dan meer in je schoenen glijdt).
Ik heb dit weleens op m'n 'wijsteen'... :P
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 14 Jan 2014 21:01

Re: Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

Kan het niet juist ook door (te) ruime schoenen komen?
Dat je glijdt en je tenen daar geïrriteerd door raken?
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 14 Jan 2014 21:39

Re: Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

Het lijkt inderdaad ook wel op de plekjes die ik heb bij beginnende wintertenen. En die doen ook echt pijn als je erop drukt.
<<

Slurp

Noob

Berichten: 81

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:36

Bericht 15 Jan 2014 15:04

Re: Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

Ik zou inderdaad ook zeggen dat het wintertenen zijn..
<<

Anoniem301

Bericht 15 Jan 2014 17:55

Re: Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

Slurp schreef:Ik zou inderdaad ook zeggen dat het wintertenen zijn..

Echt? Maat hoe kom je daaraan dan? Zo koud is het nog niet geweest. Of misschien inderdaad van het stoten in te wijde schoenen.
<<

Slurp

Noob

Berichten: 81

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:36

Bericht 24 Jan 2014 08:17

Re: Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

Ik heb er ook wel last van met dit weer. Met kou nog extremer natuurlijk, maar nu zitten er soms al wel een paar plekjes op mijn tenen en vingers.
Volgens mij heeft het iets te maken met een slechte doorbloeding. En wisselbaden schijnen te helpen, ik heb het 1 x geprobeerd en merkte wel iets resultaat.
<<

Anoniem301

Bericht 24 Jan 2014 10:23

Re: Was da? (Waarschuwing foto van teen!)

Slurp schreef:Ik heb er ook wel last van met dit weer. Met kou nog extremer natuurlijk, maar nu zitten er soms al wel een paar plekjes op mijn tenen en vingers.
Volgens mij heeft het iets te maken met een slechte doorbloeding. En wisselbaden schijnen te helpen, ik heb het 1 x geprobeerd en merkte wel iets resultaat.


De plekjes zitten er nog wel, maar zijn niet meer pijnlijk! Ik denk eigenlijk wel dat het met de kou te maken heeft, ondanks dat het nog niet zó koud is geweest. Ik heb namelijk altijd ijskoude voeten.
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers