Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Laminaat kleur slaapkamer

<<

shopelle

Noob

Berichten: 65

Geregistreerd: 10 Nov 2013 16:57

Bericht 13 Jan 2014 17:55

Laminaat kleur slaapkamer

Meiden,

Een dilemma! We zijn op zoek naar laminaat voor onze slaapkamer. We hebben een donker bed (zwart bruin)
En we zitten nu te kijken naar dit laminaat: http://www.kwantum.nl/catalog?params=fh ... %3d0372288

Ik vind hem zelf wat te 'koud' ogen.. Mijn vriend zegt dat het wel mee valt. Wat vinden jullie? Tips gezocht.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 13 Jan 2014 18:02

Re: Laminaat kleur slaapkamer

Ik vind hem ook wat koud.
Ik heb zelf van karwei, lundia de kleur Mette gelegd. Deze is wat warmer in mijn ogen.

Afbeelding
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 13 Jan 2014 18:40

Re: Laminaat kleur slaapkamer

Wij hebben wit laminaat. Oogt niks te koud hoor, maar de muren hebben wel allemaal een kleur.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Anoniem 43

Bericht 13 Jan 2014 19:36

Re: Laminaat kleur slaapkamer

Welke kleur laminaat zou je willen? Echt een bruinachtige/houttint?
Dan vind ik die kleur van Silly-One een mooiere, dan de link die je zelf plaatste.
<<

Anoniem253

Bericht 13 Jan 2014 19:46

Re: Laminaat kleur slaapkamer

Als je voor een houtkleur gaat dan zou ik ook een donkerdere kiezen.
<<

shopelle

Noob

Berichten: 65

Geregistreerd: 10 Nov 2013 16:57

Bericht 13 Jan 2014 21:20

Re: Laminaat kleur slaapkamer

Ik wil een wat lichtere eikenkleur. Ik kan het niet zo goed omschrijven. Een houtkleur.
Ik ga even op de website van Karwei zoeken!
Hoeveel mm is jullie laminaat voor de slaapkamers?
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 13 Jan 2014 23:06

Re: Laminaat kleur slaapkamer

Wij hebben deze kleur. Ook met een donker bed. Muren zijn wit, meubels ook. Staat heel rustig vind ik
Afbeelding
<<

Anoniem124

Bericht 13 Jan 2014 23:56

Re: Laminaat kleur slaapkamer

Ik vind de link juist helemaal niet koud. Wel lichter (en mooier ), maar das wat anders dan koud.
<<

Vintage

Kletskop

Berichten: 970

Geregistreerd: 02 Sep 2013 18:27

Bericht 15 Jan 2014 12:07

Re: Laminaat kleur slaapkamer

Ik heb deze kleur in de slaapkamer. Heb een zwart bed. Behang en meubels zijn licht gekleurd.

http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment ... t_e-motion
Happiness comes
from within you.
You'll never find it by
chasing relationships,
jobs, beauty, money.
Happiness Always
starts within.
<<

Anoniem 43

Bericht 15 Jan 2014 12:51

Re: Laminaat kleur slaapkamer

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 15 Apr 2014 15:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem73

Bericht 15 Jan 2014 13:34

Re: Laminaat kleur slaapkamer

Ik vind dat niet koud ogen hoor. Wij hebben ook zo'n soort kleur van de kwantum.
<<

shopelle

Noob

Berichten: 65

Geregistreerd: 10 Nov 2013 16:57

Bericht 20 Jan 2014 22:01

Re: Laminaat kleur slaapkamer

In het echt viel het inderdaad ook erg mee Magneta. Het is een mooie kleur. Zo zie je maar.. je moet eigenlijk niet vanaf een plaatje kiezen maar echt even naar de winkel rijden om het te bekijken. :)

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers