Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Uitnodiging 1e verjaardag

<<

Anoniem123

Bericht 13 Jan 2014 19:56

Re: Uitnodiging 1e verjaardag

Ik heb kaarten laten drukken via wij jonge ouders.nl.
Op de voorkant stonden 4 plaatjes. 1 daarvan was 1 van de eerste foto's en 1 ervan was toen hij 11 maanden was.
1 plaatje van Nijntje (zijn favo op dat moment) en 1 met een nummer 1 erop.
Binnenkant een tekst, dezelfde als Jezzie.
En nog een foto, en een babyfoto op de achterkant.

Verstuurd via de post. Was best een kostenplaatje zo met de postzegels erbij, maar wij vonden zijn eerste verjaardag echt speciaal. Zijn tweede, derde etc ook wel maar goed :razz:

Had ook een poster laten drukken met allemaal foto's van zijn eerste jaar. Heel veel leuke reacties op gehad.

Dit jaar een facebook evenement aangemaakt. Wel een uitnodiging gemaakt maar dat daar als foto er neer gezet.
<<

Anoniem255

Bericht 13 Jan 2014 20:11

Re: Uitnodiging 1e verjaardag

Ik maak ze altijd via kaartje2go.nl evt in combinatie met een foto van een fotoshoot.
Dit jaar kon Oreo nog niet i.v.m. haar operatie en achteraf had het voor mij ook niet gekunt dus heb ik andere, normale foto's gebruikt.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 13 Jan 2014 20:36

Re: Uitnodiging 1e verjaardag

Wij hebben een fotoshoot laten doen, wij twijfelden tussen een cake smash en een gewone shoot en hebben uiteindelijk een 'gewone' verjaardagsshoot laten doen. Wij hebben deze foto op een kaartje laten drukken, bij WIJ geloof ik.
-]
Foto niet quoten.

Shoot was trouwens 25 euro (hebben 10 foto's gekregen), afdrukken kostte niet heel erg veel rond de 15 euro.
Laatst gewijzigd door CCC op 13 Jan 2014 21:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:14

Bericht 13 Jan 2014 21:24

Re: Uitnodiging 1e verjaardag

Wat een leuke ideeën en foto's komen er voorbij!
Lejow, heb het filmpje met kippenvel bekeken. Geweldig om te zien hoe jullie knappe B. in een jaar tijd is uitgegroeid tot zo'n vrolijke en sterke meid.
2014 2016
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 13 Jan 2014 21:37

Re: Uitnodiging 1e verjaardag

Ik heb zelf taartpuntjes geknutseld. Bovenop stond een foto met Hoera F 1 jaar. Aan de ene zijkant hiep hiep hoera en op de andere zijkant:

Op 10 augustus wordt ik een,
maar mijn verjaardag vieren kan ik niet alleen.
Dit wil ik op zondag 11 augustus met jullie vieren,
en papa en mama gaan het huis mooi versieren.
Om 14.00u begint het feest,
ik zou het leuk vinden als jullie zijn langsgeweest!

Foto kan ik niet posten omdat ik forum via m'n telefoon en geen idee heb hoe ik dan foto's moet plaatsen.
<<

Anoniem26

Bericht 13 Jan 2014 21:57

Re: Uitnodiging 1e verjaardag

Wij hadden gewoon een foto en deze rond gemailt.
Laatst gewijzigd door Anoniem26 op 31 Jan 2014 12:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem16

Bericht 13 Jan 2014 22:00

Re: Uitnodiging 1e verjaardag

We hebben ook een kaartje gemaakt bij kaartje2go.nl

Eigenlijk wilde ik zelf wat foto's maken maar N was net daarvoor flink gevallen dus ze zag er niet uit. Vandaar dat we 'in thema' gebleven zijn door een uiltjeskaartje te kiezen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 13 Jan 2014 22:03

Re: Uitnodiging 1e verjaardag

Ella schreef:Gaaf lejow,
met welk programma heb je die film gemaakt?


Windows movie maker, zit bij de meeste computers standaard bij Windows. Is echt heel leuk en handig!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 14 Jan 2014 13:56

Re: Uitnodiging 1e verjaardag

Lejow schreef:
Ella schreef:Gaaf lejow,
met welk programma heb je die film gemaakt?


Windows movie maker, zit bij de meeste computers standaard bij Windows. Is echt heel leuk en handig!


Dankje!
<<

Anoniem20

Bericht 14 Jan 2014 14:22

Re: Uitnodiging 1e verjaardag

Ik heb gewoon gebeld, saai he :)
<<

Anoniem124

Bericht 14 Jan 2014 14:26

Re: Uitnodiging 1e verjaardag

Ik had zelf wat gemaakt met pages op de ipad en zelf foto's gemaakt.
<<

Anoniem315

Bericht 14 Jan 2014 15:17

Re: Uitnodiging 1e verjaardag

Isis schreef:Ik heb zelf taartpuntjes geknutseld. Bovenop stond een foto met Hoera F 1 jaar. Aan de ene zijkant hiep hiep hoera en op de andere zijkant:

Op 10 augustus wordt ik een,
maar mijn verjaardag vieren kan ik niet alleen.
Dit wil ik op zondag 11 augustus met jullie vieren,
en papa en mama gaan het huis mooi versieren.
Om 14.00u begint het feest,
ik zou het leuk vinden als jullie zijn langsgeweest!

Foto kan ik niet posten omdat ik forum via m'n telefoon en geen idee heb hoe ik dan foto's moet plaatsen.



Toch hopelijk niet met 'wordt ik een'? :^^:

Klinkt leuk, die taartpunten :thumbup:
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers