Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


RLS

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 13 Jan 2014 10:07

RLS

Restless leg syndrome.. Wie heeft er ook last van? Het wordt bij mij steeds erger. Voorheen had ik er last van als ik 's avonds op de bank zat en dan ging ik naar bed en was het over.

Inmiddels kan ik niet meer naar de bioscoop, is vliegen een ramp en afgelopen nacht was de zoveelste waarbij m'n hele lichaam jeukt (vooral m'n armen) en zowel ik als m'n vriend geen oog dicht doen. (en wandelen gaat even niet want heb m'n voet gebroken).

Als ik terug in NL ben ga ik het met een arts bespreken want het hindert me in steeds meer dingen maar voorlopig ben ik nog hier en zoek ik huis- tuin- en keukentips.

Iemand de gouden tip?
<<

Anoniem253

Bericht 13 Jan 2014 10:13

Re: RLS

Ik heb het zelf niet maar last laatst dat magnesiumsupplementen helpen bij restless leggs. Misschien is dit het proberen waard?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 13 Jan 2014 10:15

Re: RLS

Oh wat vervelend! En hoe heb je nou weer je voet gebroken? :nopompom: Niet leuk!
Maar dat van de Magnesium staat mij ook bij.
<<

Anoniem122

Bericht 13 Jan 2014 10:16

Re: RLS

Geen gouden tip helaas, maar waarom zou je niet daar naar een arts gaan?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 13 Jan 2014 10:34

Re: RLS

Magnesium heb ik wel eens geprobeerd maar had niet het idee dat dat heel erg hielp. Misschien nog een keer proberen dan.

Pompoen, ben gister van een opstapje afgevallen.. Heel stom. Vanochtend bleek in het ziekenhuis dat er een stukje bot afgebroken is dus nu in het gips.

Tuktuk, ik vind het een beetje lastig om te bespreken hier en regel medicatie liever in Nl omdat daar m'n hele medische geschiedenis bekend is.
<<

Anoniem23

Bericht 13 Jan 2014 11:22

Re: RLS

Wat vervelend dat je er steeds meer last van hebt!

Zou je niet contact op kunnen nemen met je arts in Nederland en een arts in NZ en dan kijken of ze samen iets kunnen bedenken? Wie weet is dat een oplossing? Sterkte lieve Fe!
<<

mysterious

Noob

Berichten: 164

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 14 Jan 2014 06:37

Re: RLS

Irritant! Ik heb het met vlagen . Tijdens de zwangerschap was het erger.
Bij mij verergert het als ik (te veel) suiker eet en rond de tijd dat ik ongesteld moet worden. Ik neem wel eens een paracetamol voor het slapen gaan als ik het voel aankomen. Soms helpt het.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 14 Jan 2014 12:01

Re: RLS

Ik heb het af en toe in lichte mate, heel vervelend gevoel!
Laatst gewijzigd door Lady op 14 Jan 2014 19:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem173

Bericht 14 Jan 2014 12:50

Re: RLS

Ik heb het al sinds ik heel erg jong ben, het werd vroeger afgedaan als groeipijn, maar inmiddels weet ik wel beter. Loop er al 25 jaar mee rond. Nja sinds ik het me kan herinneren was ik 3 :p.
Ik kan mijn benen nooit stil houden, het irriteert altijd, het jeukt soms, het doet pijn. Ik heb het ook wel vaak als ik weinig water heb gedronken, dus ik heb het gekoppeld aan mijn vochthuishouding. Ik probeer bewust veel water te drinken, zeker als ik veel heb bewogen.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 14 Jan 2014 14:10

Re: RLS

Bij mij voelt als jeuk van binnenuit, in mijn bovenbenen. Echt een verdomd vervelend gevoel! Gelukkig heb ik er niet elke nacht last van.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem17

Bericht 14 Jan 2014 16:32

Re: RLS

Ik heb het ook af en toe, echt zo'n zeurend jeukgevoel. Heel vervelend. Ik ga dan ook echt 10 x verzitten/anders liggen omdat ik dat gevoel wil onderdrukken. Ik heb nog niets gevonden wat ertegen helpt.
<<

Anoniem253

Bericht 14 Jan 2014 18:48

Re: RLS

Feline schreef:Magnesium heb ik wel eens geprobeerd maar had niet het idee dat dat heel erg hielp. Misschien nog een keer proberen dan.

Pompoen, ben gister van een opstapje afgevallen.. Heel stom. Vanochtend bleek in het ziekenhuis dat er een stukje bot afgebroken is dus nu in het gips.

Tuktuk, ik vind het een beetje lastig om te bespreken hier en regel medicatie liever in Nl omdat daar m'n hele medische geschiedenis bekend is.

Jammer dat magnesium niet heeft geholpen. Ze raden magnesium citraat aan 400mg, misschien nog eens proberen?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 14 Jan 2014 23:23

Re: RLS

Dank voor alle reacties! Vervelend dat meer mensen het herkennen. Ben gisteren naar de stad geweest en heb een magnesium/zink/calcium spray gekocht voor onder m'n tong. Gister gesprayde toen ik last had en het lijkt te helpen! Hoop dat dit mijn oplossing is!

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers