Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Opmerkelijke Funda foto's

<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 16 Mrt 2021 16:56

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Lady schreef:Geen opmerkelijke foto’s maar gewoon een prachtige huis voor een prachtige prijs. Dat vind je hier in de stad ook allang niet meer voor dit geld.

https://www.funda.nl/koop/verkocht/drog ... tse-wei-1/


Mooi! Ik zou alleen wel wat meer privacy in m'n achtertuin willen voor dat bedrag.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 22 Apr 2021 08:51

Re: Opmerkelijke Funda foto's

https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 22 Apr 2021 09:07

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Plek is mooier dan de indeling van het huis. Met name de keuken en eetkamer is zo onlogisch. Je moet dus als je een gezelschap van 6 personen hebt elke keer een trap op om eten naar de keukentafel te kunnen brengen. Erg onlogisch. Dat roze zou ik er gelijk uitslopen. Ook het lage terras zit niet op een fijne plaats. Voelt heel donker aan. Bovendien mis ik planten in huis. Grappig om te zien dat ze dezelfde fietsendrager hebben als ik heb... lol.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Apr 2021 09:08

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Soort Thunderbirds / the Incredibles eiland. Doet het me aan denken. Wat een bizar huis joh. Ik geloof niet dat ik het mooi vind maar denk wel dat er een liefhebber voor te vinden zal zijn.
Let's discover the world together.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 22 Apr 2021 09:15

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Fred schreef:Plek is mooier dan de indeling van het huis. Met name de keuken en eetkamer is zo onlogisch. Je moet dus als je een gezelschap van 6 personen hebt elke keer een trap op om eten naar de keukentafel te kunnen brengen. Erg onlogisch. Dat roze zou ik er gelijk uitslopen. Ook het lage terras zit niet op een fijne plaats. Voelt heel donker aan. Bovendien mis ik planten in huis. Grappig om te zien dat ze dezelfde fietsendrager hebben als ik heb... lol.

Je hoeft de indeling van de oude bewoners niet over te nemen hè! Ik weet niet of je wel eens bent verhuisd, maar het is dus de bedoeling dat de oude bewoners hun zooi meenemen en dat jij je eigen meubels erin zet. Planten kun je dus zelf in huis halen als je verhuisd bent. En je mag er dus zelfs voor kiezen om de kamers anders in te delen, echt handig!

♥♥
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 22 Apr 2021 09:27

Re: Opmerkelijke Funda foto's

2,3 miljoen.. Ik vind het te strak, als ik dat geld had zou ik wel iets anders er voor bouwen. Mijn associatie was dat ik naar een airfryer keek, toen ik het huis van buiten keek. Maar och, in de huidige woningmarkt is er vast een belangstellende voor hoor, ze zullen er niet mee blijven zitten :)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Apr 2021 09:28

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Elliot schreef:
Fred schreef:Plek is mooier dan de indeling van het huis. Met name de keuken en eetkamer is zo onlogisch. Je moet dus als je een gezelschap van 6 personen hebt elke keer een trap op om eten naar de keukentafel te kunnen brengen. Erg onlogisch. Dat roze zou ik er gelijk uitslopen. Ook het lage terras zit niet op een fijne plaats. Voelt heel donker aan. Bovendien mis ik planten in huis. Grappig om te zien dat ze dezelfde fietsendrager hebben als ik heb... lol.

Je hoeft de indeling van de oude bewoners niet over te nemen hè! Ik weet niet of je wel eens bent verhuisd, maar het is dus de bedoeling dat de oude bewoners hun zooi meenemen en dat jij je eigen meubels erin zet. Planten kun je dus zelf in huis halen als je verhuisd bent. En je mag er dus zelfs voor kiezen om de kamers anders in te delen, echt handig!


Maar de fietsendrager mag blijven!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem326

Bericht 22 Apr 2021 09:32

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Elliot schreef:
Fred schreef:Plek is mooier dan de indeling van het huis. Met name de keuken en eetkamer is zo onlogisch. Je moet dus als je een gezelschap van 6 personen hebt elke keer een trap op om eten naar de keukentafel te kunnen brengen. Erg onlogisch. Dat roze zou ik er gelijk uitslopen. Ook het lage terras zit niet op een fijne plaats. Voelt heel donker aan. Bovendien mis ik planten in huis. Grappig om te zien dat ze dezelfde fietsendrager hebben als ik heb... lol.

Je hoeft de indeling van de oude bewoners niet over te nemen hè! Ik weet niet of je wel eens bent verhuisd, maar het is dus de bedoeling dat de oude bewoners hun zooi meenemen en dat jij je eigen meubels erin zet. Planten kun je dus zelf in huis halen als je verhuisd bent. En je mag er dus zelfs voor kiezen om de kamers anders in te delen, echt handig!


Maar soms is het met meubels, indeling en likje verf en andere aanpassingen nog niet naar je smaak te maken. Ik zou het volledig plat moeten gooien. Ik vind het een erg lelijk huis en zou er nog niet gaan wonen, al zou ik het krijgen.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 22 Apr 2021 09:35

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Ja, dat snap ik HGL. Mijn smaak is het ook niet. Maar het is nogal gek om te stellen dat je een huis niet mooi vindt omdat er geen planten in staan :wink:

♥♥
<<

Anoniem303

Bericht 22 Apr 2021 09:38

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Oh joh wow, met zo'n huis mét zwembad in zo'n omgeving hoef je toch nooit meer op vakantie... Ik vind het huis zelf van de buitenkant een beetje tijd-capsule-achtig, het rieten dak vind ik er dan weer wel mooi bij. En ik hou van split level, lekker speels!
Ik hou alleen wel van een landelijke inrichting en dat zou ik hierin niet mooi vinden. Misschien dan industrieel en binnen dat industriële met hout aan de gang. Denk dat dat best mooi kan zijn.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 22 Apr 2021 09:45

Re: Opmerkelijke Funda foto's

https://www.funda.nl/koop/beekbergen/hu ... 2/#foto-12

Dit is wel prachtig hoor! Ik zie mezelf al zitten, bij zonsondergang op die steiger met een hapje en een drankje 🥰

♥♥
<<

Anoniem315

Bericht 22 Apr 2021 09:52

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Wauw. Wat een oerlelijk gedrocht van een huis.

Creatief. Dat wel.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 22 Apr 2021 09:58

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Voor dezelfde prijs kun je ook dit onderkomen kopen. Helaas weinig foto's, maar ik ken de plaats goed.
Het landgoed heeft oa ook nog een tennisbaan (wat niet op een foto staat). Het gerucht gaat dat het een van de huizen van Jan des Bouvrie was.

https://www.funda.nl/koop/langenboom/hu ... aalweg-20/

Zelf zou ik wel de binnenmuren een lichtere kleur geven.
<<

Anoniem303

Bericht 22 Apr 2021 10:01

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Oh, dat vind ik dan weer te statig ofzo. Dat thunderbirdshuis vind ik van de buitenkant trouwens ook echt niet mooi, zou het niet kopen, maar als ik gewoon even zomaar als stylistenleek aan de slag mocht, zou ik me daar best uit kunnen leven om er een leuk en gezellig huis van te maken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Apr 2021 10:03

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Hoe weet je dat het dezelfde prijsklasse is? Valt me nog mee dan, hier zou dat vele malen duurder zijn. Dit vind ik prachtig, statig, klassiek. Wel te groot voor echt een knus familiehuis maar wel erg mooi.
Let's discover the world together.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Apr 2021 10:08

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Er was toch trouwens ooit een droomhuis topic? Daar past dat laatste huis dan beter in eigenlijk.

Maar over droomhuizen gesproken. We zagen deze langs komen en zeiden dat dit voor het eerst een huis is wat mogelijk echt een droomhuis zou zijn voor ons. Vrijstaand, aan nog leuker water, rustigere straat. Wel verbouwing nodig (open keuken) en iets kleiner dan ons huidige huis en meer bergruimte zou wel fijn zijn. Is dus ook niet écht ons droomhuis maar voor 't eerst dat we dachten ja, wow, dit is wat we hopen in de toekomst.
Maar we gaan sowieso komende jaren nog niet verhuizen en de markt is nu ook nog te idioot.

Huis in Heemstede gevonden via #funda https://www.funda.nl/koop/heemstede/hui ... sztlaan-1/
Let's discover the world together.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 22 Apr 2021 10:09

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Ik heb nog een bijzonder optrekje gevonden. Een omgebouwde woonboederij. De houtenbalken zijn prachtig, maar het glas waar de bladeren van de bomen op blijven liggen lijkt mij niet praktisch, maar de indeling van de woning vind ik wel mooi (oa thuis bioscoop).

https://www.funda.nl/koop/erp/huis-4111 ... enslag-14/

@ Marin, check bij de tekst bij Russendaal. Daar staat een bieden vanaf prijs dat dichtbij de waarde van de woning op de Veluwe komt.
<<

Anoniem303

Bericht 22 Apr 2021 10:12

Re: Opmerkelijke Funda foto's

https://www.funda.nl/koop/noordwijk-zh/ ... zeeweg-49/

Mocht ik ooit miljoeeeeeenen winnen dan zou ik voor dit stulpje gaan. Of iets aan vaarwater ofzo. Vind ik zo gezellig, allemaal bootjes varend langs je achtertuin.
<<

Anoniem315

Bericht 22 Apr 2021 10:14

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Deze vind ik wel mooi Fred. Die houten balken vind ik prachtig! Heel onpraktisch ja, maar wel tof!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Apr 2021 10:17

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Qua stijl vind ik die van Rixt iets mooier dan van Fred. Daar zou ik wel zo in willen denk ik. Mooi ook zo met de duinen. Leuk hoor altijd, huizen kijken.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem315

Bericht 22 Apr 2021 12:15

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Ja, die van Rixt vind ik ook wel mooi. Mooie ligging ook. En ik heb sowieso een voorliefde voor witte huizen.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 22 Apr 2021 13:05

Re: Opmerkelijke Funda foto's

kerel schreef:Mijn associatie was dat ik naar een airfryer keek


Whahhaha😂
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11501

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 22 Apr 2021 19:18

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Toet schreef:
kerel schreef:Mijn associatie was dat ik naar een airfryer keek


Whahhaha😂


https://favorflav.com/nl/new/foodnews/w ... dus-prima/

Je bent niet de enige
2015 💙
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 22 Apr 2021 19:22

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Hahahaha geniaal.
Let's discover the world together.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 23 Apr 2021 07:38

Re: Opmerkelijke Funda foto's

Hee! Jullie spotten met mijn nieuwe huis. 😢

Nee grapje. Van buiten aan de voorkant is het ook niet helemaal mijn smaak. Maar de achterkant en de omgeving.... ❤️❤️❤️
En van de binnenkant kun je natuurlijk je eigen draai eraan geven.
Kijk ik zou er nooit zoveel geld aan uit kunnen en willen geven, maar als iemand mij zegt dit vanaf morgen mijn nieuwe huis is, ben ik weg.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
VorigeVolgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers