Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welk eiland, waar overnachten?

<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 12 Jan 2014 12:22

Welk eiland, waar overnachten?

Het lijkt mij wel eens leuk om een weekendje weg te gaan naar een eiland. Gewoon lekker over het strand banjeren en dat soort dingen.
Welk waddeneiland is dan eigenlijk het leukst? Ik ben vroeger wel eens een weekendje op Ameland geweest en dat was volgens mij wel leuk. Verder eens losse dagen op Schier, maar de andere eilanden ken ik eigenlijk helemaal niet.

Welk eiland vinden jullie het leukst voor een weekend en welk hotel, appartement oid is een aanrader?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 12 Jan 2014 12:28

Re: Welk eiland, waar overnachten?

Het is geen waddeneiland, maar Flakkee is ook heel mooi! Mijn man woonde er al, en sinds ik bij hem woonde wil ik niet meer weg! Bij ons heb je ook heel veel moois te bieden.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 12 Jan 2014 12:38

Re: Welk eiland, waar overnachten?

Klinkt leuk inderdaad, maar wel wat ver.
We wonen in het noorden, dus dat is dan een flink eind rijden. In die tijd zit ik zelf liever op een boot, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem9

Bericht 12 Jan 2014 12:40

Re: Welk eiland, waar overnachten?

Schiermonnikoog zou ik niet zo snel heen gaan voor een weekend weg. Dan zou ik eerder naar Ameland gaan. Wij gaan zelf waarschijnlijk ook in maart!

Edit: Net geboekt.. :cheering:
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Jan 2014 13:03

Re: Welk eiland, waar overnachten?

Terschelling! Ik vind dat zelf voor een weekend of langer een erg mooi eiland.
Maar Ameland is voor een weekend ook leuk en Vlieland ook. Schier vind ik zelf alleen geschikt voor een dag.
Texel vind ik niet een eiland ze hebben er zelfs stoplichten.

Op Terschelling heb ik alleen nog maar in een huisje overnacht.
2014 2016
<<

Anoniem9

Bericht 12 Jan 2014 13:07

Re: Welk eiland, waar overnachten?

bosjesvrouw schreef:Terschelling! Ik vind dat zelf voor een weekend of langer een erg mooi eiland.
Maar Ameland is voor een weekend ook leuk en Vlieland ook. Schier vind ik zelf alleen geschikt voor een dag.
Texel vind ik niet een eiland ze hebben er zelfs stoplichten.

Op Terschelling heb ik alleen nog maar in een huisje overnacht.


Hier moest ik even om lachen. Dat zou voor mij inderdaad ook een dingetje zijn waardoor het niet voelt als een eiland. :yes:
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 12 Jan 2014 13:10

Re: Welk eiland, waar overnachten?

Forti: Waar heb je geboekt? :)

Ik neig zelf nu het meest naar Terschelling.. Zit nog wel te kijken voor de overnachting. Het liefst een huisje denk ik, zodat je ook voor je eigen eten kunt zorgen en zo. Eens even kijken wat er een beetje leuk uit ziet.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem7

Bericht 12 Jan 2014 13:18

Re: Welk eiland, waar overnachten?

Ik ben toch wel Ameland-fan. Terschelling ben ik nooit geweest, maar dat is in mijn ogen alweer te ver 'ontwikkeld'. Bij Ameland heb ik in elk geval dat dorpse gevoel en je kunt er heerlijk fietsen en wandelen.
<<

Anoniem9

Bericht 12 Jan 2014 13:21

Re: Welk eiland, waar overnachten?

Cinnamon schreef:Forti: Waar heb je geboekt? :)

Ik neig zelf nu het meest naar Terschelling.. Zit nog wel te kijken voor de overnachting. Het liefst een huisje denk ik, zodat je ook voor je eigen eten kunt zorgen en zo. Eens even kijken wat er een beetje leuk uit ziet.


Bij Fletcher. 3 dagen voor € 125,00 incl. ontbijt. We nemen onze eigen fietsen mee dus lekker rondfietsen op het eiland! :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan:
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 12 Jan 2014 13:28

Re: Welk eiland, waar overnachten?

Ah, dat klinkt goed idd!
Dat is die 60,- actie?
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Jan 2014 13:59

Re: Welk eiland, waar overnachten?

Maple schreef:Ik ben toch wel Ameland-fan. Terschelling ben ik nooit geweest, maar dat is in mijn ogen alweer te ver 'ontwikkeld'. Bij Ameland heb ik in elk geval dat dorpse gevoel en je kunt er heerlijk fietsen en wandelen.


Heeft Terschelling ook nog wel vind ik.
2014 2016
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Jan 2014 14:01

Re: Welk eiland, waar overnachten?

Forti schreef:
bosjesvrouw schreef:Terschelling! Ik vind dat zelf voor een weekend of langer een erg mooi eiland.
Maar Ameland is voor een weekend ook leuk en Vlieland ook. Schier vind ik zelf alleen geschikt voor een dag.
Texel vind ik niet een eiland ze hebben er zelfs stoplichten.

Op Terschelling heb ik alleen nog maar in een huisje overnacht.


Hier moest ik even om lachen. Dat zou voor mij inderdaad ook een dingetje zijn waardoor het niet voelt als een eiland. :yes:


Ik kom zelf van het platteland en kom bijna nooit stoplichten tegen. Dus daarom vind Ik het gek dat ze wel op Texel zijn.
2014 2016
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 12 Jan 2014 14:26

Re: Welk eiland, waar overnachten?

Ik ben echt dol op Ameland! Je waant je echt een beetje in het buitenland vind ik altijd, prachtige natuur daar.
Ik heb laatst meegedaan aan de Ameland Adventurerun en we overnachtten toen in appartement de Berkenhof in Nes, echt een aanrader wat mij betreft.

Afgelopen zomer ben ik met mijn man een weekend geweest en toen zaten we in het WTC Hotel Noordsee, ook erg mooi maar wel een stuk duurder. Beide accomodaties in Nes overigens.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem119

Bericht 12 Jan 2014 14:35

Re: Welk eiland, waar overnachten?

Ik vind Vlieland het leukst, kwam daar als kind vaak. Wij zaten altijd in Seeduyn, mooi hotel aan t strand met eigen appartementjes. Schier is ook leuk.
<<

Anoniem9

Bericht 12 Jan 2014 19:22

Re: Welk eiland, waar overnachten?

Cinnamon schreef:Ah, dat klinkt goed idd!
Dat is die 60,- actie?


Ja inderdaad! We gaan eind maart. Echt heel veel zin in. Is trouwens voor het eerst dat ik in Hollum kom op Ameland. Ben eigenlijk alleen nog maar in Nes en Buren geweest dus nog van alles te ontdekken.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers