Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Krijg mijn lens er niet meer uit

<<

Anoniem291

Bericht 12 Jan 2014 01:10

Krijg mijn lens er niet meer uit

Iemand de tip? Ik heb een zachte lens en deze is een soort van vacuüm getrokken op mijn oog! Au au au, loop al te klooien en heb nu een mooi rood oog maar de lens zit er nog in :confused:
Laatst gewijzigd door Anoniem291 op 12 Jan 2014 01:33, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem12

Bericht 12 Jan 2014 01:12

Re: Krijg mijn lens er niet meer uit

Ik had dat ook regelmatig, daarom draag ik geen lenzen meer.

Maar ik gebruikte dan 1 velletje toiletpapier en dan met dat papiertje op de gewone manier eruit proberen te halen.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 12 Jan 2014 01:28

Re: Krijg mijn lens er niet meer uit

Heb ik laatst ook gehad. Mijn oog was vreselijk droog en ik kreeg hem er bijna niet meer uit. Ik heb hem er toch uit gekregen. Maar misschien een drupje lenzen vloeistof in je ogen druppelen? Ik hoop dat het werkt. want daar word de boel wat soppiger van zeg maar.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem291

Bericht 12 Jan 2014 01:34

Re: Krijg mijn lens er niet meer uit

Lenzenvloeistof helpt ook niet en net even jouw tip gedaan Rush maar dat werkt ook niet. Wordt gewoon misselijk van dat gewroet in m'n oog
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 12 Jan 2014 01:47

Re: Krijg mijn lens er niet meer uit

Kun je hem niet met je oog dicht naar je ooghoek wrijven?
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 12 Jan 2014 01:54

Re: Krijg mijn lens er niet meer uit

Wat een drama. Ik ben weleens met een lens gaan slapen en toen lag hij de dag erna naast mijn oog. Misschien niet zo goed voor je ogen. Maar misschien wel een optie evt.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem291

Bericht 12 Jan 2014 02:14

Re: Krijg mijn lens er niet meer uit

Nou mijn buurvrouw heeft er naar gekeken, zij werkt bij een opticien, maar ze krijgt hem er ook niet uit. Zit echt vastgeplakt aan mijn oog. Ze heeft er een druppel in gedaan en advies gegeven toch maar te gaan slapen en morgen te proberen en eventueel probeert zij het morgen ook nog een keer. Wat een drama
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 12 Jan 2014 02:33

Re: Krijg mijn lens er niet meer uit

Oh wat erg. Ik hoop voor je dat hij er nog uit gaat. Wie weet inderdaad na een nachtje slapen :(
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Anoniem14

Bericht 12 Jan 2014 06:34

Re: Krijg mijn lens er niet meer uit

Door vloeistof in je oog druppelen zou het toch wel vochtig moeten worden. Lastig! Hopelijk is het al gelukt.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 12 Jan 2014 10:39

Re: Krijg mijn lens er niet meer uit

Daar kan je echt panisch van worden hè als je je lens er niet ui krijgt.

Maar hoe is het nu? Heb je nu geen last van een las oog nu je bent gaan slapen met je lens nog in?
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6129

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 12 Jan 2014 10:44

Re: Krijg mijn lens er niet meer uit

Ik heb dit ook weleens gehad (in het buitenland notabene) volgens mij heb ik hem langs de randjes losgepeld zeg maar. Heel vervelend! Hoop dat ie er inmiddels uit is?
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 12 Jan 2014 11:20

Re: Krijg mijn lens er niet meer uit

Ik heb dat alleen bij nieuwe maand lenzen met de eerste dag dat ik de nieuwe in doe. Meestal wacht ik even, en dan krijg ik hem er wel uit.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem29

Bericht 12 Jan 2014 11:34

Re: Krijg mijn lens er niet meer uit

Ik gooi dan gewoon water in mijn oog. Doet heel zeer maar dan begint mijn oog direct mega te tranen en vloeit hij er zo uit.
<<

anoniem213

Bericht 12 Jan 2014 11:36

Re: Krijg mijn lens er niet meer uit

Intoxicated schreef:Ik gooi dan gewoon water in mijn oog. Doet heel zeer maar dan begint mijn oog direct mega te tranen en vloeit hij er zo uit.

Als ik water in mijn oog krijg, zuigt mijn lens zich juist helemaal vast!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6129

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 12 Jan 2014 11:39

Re: Krijg mijn lens er niet meer uit

June schreef:
Intoxicated schreef:Ik gooi dan gewoon water in mijn oog. Doet heel zeer maar dan begint mijn oog direct mega te tranen en vloeit hij er zo uit.

Als ik water in mijn oog krijg, zuigt mijn lens zich juist helemaal vast!


Ja bij mij ook! Toen ik die lens niet uitkreeg was dat namelijk na een middagje zwemmen.
<<

Anoniem29

Bericht 12 Jan 2014 11:40

Re: Krijg mijn lens er niet meer uit

Haha ohh dan is dat misschien juist wel gevaarlijke voor TO. Laat maar zitten. Dat is wat bij mij helpt, maar ik wil jou ook niet helpen aan een pijnlijker oog :P

Toen ik afgelopen jaar op mijn mega mooie vouwfiets naar werk fietste begon het zo hard te regenen dat ik op een bepaald moment echt dacht dat ik waar naar huis moest (met hulp van) omdat mijn lensen gewoon wegspoelde. Vreselijk!
<<

Anoniem291

Bericht 12 Jan 2014 11:57

Re: Krijg mijn lens er niet meer uit

Helaas zit die er nog steeds in. Oog is heel rood en dik en pijnlijk om erin te zitten dus dat maakt het eruit halen niet makkelijker. Heb de buurvrouw gevraagd straks nog te willen kijken en anders weet ik het ook echt niet meer, maar hij zal er toch uit moeten op de één of andere manier
<<

Anoniem29

Bericht 12 Jan 2014 12:03

Re: Krijg mijn lens er niet meer uit

Pf ik zou het ook niet meer weten. Misschien echt absurd veel lenzenvloeistof in je oog gieten. Het lijkt me dat je oog weer flink nat moet worden. Ik heb net even zitten googlen en last ook tips van mensen om je bovenste ooglid te masseren voor een aantal minuten. Bij een deel van de mensen kwam de lens toen losser van het oog.
<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:25

Bericht 12 Jan 2014 12:06

Re: Krijg mijn lens er niet meer uit

Flink wat lenzenvloeistof erin en als het dan niet lukt naar de huisartsenpost, zeker omdat het nu al zo rood en dik is.

Succes!!
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1430

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:26

Bericht 12 Jan 2014 12:08

Re: Krijg mijn lens er niet meer uit

Vloeistof er in. Ogen dicht en dan masseren. Kijken of je je lens kan schuiven op je oog.
En anders naar de eerste hulp/hap
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Anoniem12

Bericht 12 Jan 2014 12:11

Re: Krijg mijn lens er niet meer uit

Oh, ik heb ook wel eens mijn oogleden samen geknepen. Recht vooruit kijken en dan je oogleden samenknijpen/masseren, dan floepte die er wel eens uit. Maarja, dat zal je ook wel geprobeerd hebben. Het is verschrikkelijk als het niet lukt :(.

Succes in ieder geval.
<<

Anoniem291

Bericht 12 Jan 2014 15:29

Re: Krijg mijn lens er niet meer uit

Ik ben even naar een opticien gereden, want ik was wezen douchen en toen voelde ik hem zitten maar daarna niet meer. Hij kon hem niet meer vinden dus waarschijnlijk is het eruit gespoeld. Oog is gespoeld omdat het zo geirriteerd is en nu minimaal 5 dagen bril op.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5001

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 12 Jan 2014 15:31

Re: Krijg mijn lens er niet meer uit

Gelukkig is je lens eruit!
<<

Anoniem22

Bericht 12 Jan 2014 21:10

Re: Krijg mijn lens er niet meer uit

Fijn dat het probleem is opgelost!
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:18

Bericht 12 Jan 2014 21:15

Re: Krijg mijn lens er niet meer uit

Wat fijn dat hij eruit is. Ik zou helemaal in de paniek raken ervan geloof ik.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers