Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke slaapzak

<<

ChiQ

Bericht 11 Jan 2014 23:26

Welke slaapzak

Ik vind elke morgen dat Julian zo koud aanvoelt als we hem uit zijn bedje pakken, hij heeft een romper met halve mouw, een pyjama en slaapzak van Petit Bateau aan maar die hebben geen mouwen. Heel vervelend, ik wil graag een slaapzak die lekker warm is, van goede kwaliteit en met langere mouwen dan bijv de Hema. Die zijn hem te kort helaas. Iemand een tip? Prijs maakt niet uit.
<<

Anoniem57

Bericht 11 Jan 2014 23:29

Re: Welke slaapzak

Mijn schoonzusje heeft de Puckabag, een 4 seizoenen slaapzak, kost wel rond de 80 euro geloof ik.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 11 Jan 2014 23:30

Re: Welke slaapzak

Ik heb er een van prenatal, en dan een maat 110 maar die draagt hij al vanaf dat hij maat 74/86 had. Lange mouwen!
#teammaple🍁
<<

Didi

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 91

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:33

Bericht 11 Jan 2014 23:30

Re: Welke slaapzak

Ik heb vorige week een slaapzak met mouwen gekocht van ISI.
Lekker zacht materiaal en mijn zoontje blijft er lekker warm in.
Ze kosten rond de €35,-.
2011
2015
<<

Anoniem16

Bericht 11 Jan 2014 23:31

Re: Welke slaapzak

N ligt hier in een winterslaapzak vd Hema, nog wel zonder mouwtjes moet ik zeggen.

Mag ik hier een vervolgvraag op stellen?

Ik heb N dus in een winterslaapzak liggen en ook lakentje/ dekentje. Hoe doen jullie dat? Alleen slaapzak of ook deken?
<<

Anoniem124

Bericht 11 Jan 2014 23:32

Re: Welke slaapzak

Absoluut de combi sleeper van little company.
<<

Anoniem186

Bericht 11 Jan 2014 23:32

Re: Welke slaapzak

Parel schreef:Mijn schoonzusje heeft de Puckabag, een 4 seizoenen slaapzak, kost wel rond de 80 euro geloof ik.


Deze. Echt een super fijne slaapzak! Ik heb hem wel altijd binnenste buiten aan, want ik vind de teddy stof zo lekker zacht aan z'n lijfje.
<<

Anoniem186

Bericht 11 Jan 2014 23:33

Re: Welke slaapzak

Printje, mijn kinderen lagen altijd zonder deken, alleen in een slaapzak. Ik ben veel te bang dat ze onder het dekentje komen.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 11 Jan 2014 23:34

Re: Welke slaapzak

M-Train schreef:Absoluut de combi sleeper van little company.
Die hebben wij ook en ik vind hem heel fijn, maar de mouwen zijn wel echt kort vind ik.

Printje, wij hebben altijd alleen een slaapzak gedaan zonder deken.
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 11 Jan 2014 23:36

Re: Welke slaapzak

Huh, de mouwen van de Hema slaapzakken zijn hier in het begin juist erg lang, zal ze er van de week weer eens aanritsen, misschien dat ze nu anders zijn als toen onze dochter in de slaapzakken sliep!
S ligt nu in een romper zonder of met een halve mouw, flanellen pyama van de Hema en een winterslaapzak zonder mouw. Afgelopen nacht was hij onder zijn deken vandaan gekropen(doet hij anders niet) en toen voelde hij ook koud aan.

Printje: Hier slaapzak en deken dus ;)
December 2009
juli 2012
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3852

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 11 Jan 2014 23:38

Re: Welke slaapzak

PiP schreef:Huh, de mouwen van de Hema slaapzakken zijn hier in het begin juist erg lang, zal ze er van de week weer eens aanritsen, misschien dat ze nu anders zijn als toen onze dochter in de slaapzakken sliep!
S ligt nu in een romper zonder of met een halve mouw, flanellen pyama van de Hema en een winterslaapzak zonder mouw. Afgelopen nacht was hij onder zijn deken vandaan gekropen(doet hij anders niet) en toen voelde hij ook koud aan.

Printje: Hier slaapzak en deken dus ;)


Ik moet de mouwen ook omvouwen ;), maar dat is vooral aan het begin van de maat. Als ze richting maat 80 gaat zal dat niet meer het geval zijn (68-80 slaapzak).
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 11 Jan 2014 23:40

Re: Welke slaapzak

M'n zoontje draagt een romper met lange mouw, een pyjama, een winterslaapzak en een dun dekentje tot z'n middel. Het is best fris op onze slaapkamers.
Ik voel altijd even aan hem als ik ga slapen en dan voelt hij goed qua temperatuur.
#teammaple🍁
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 11 Jan 2014 23:46

Re: Welke slaapzak

Heb meestal de slaapzakken van de Hema of Prenatal met mouwen.
Ligt hier ook onder een dekentje.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

ChiQ

Bericht 11 Jan 2014 23:51

Re: Welke slaapzak

Ik vind dat Julian lange armen heeft, ik heb bijv pyjama's van h&m in maat 92 ivm de mouw. 86 zit om zijn lijfje goed maar zijn mouwen al gauw te kort. Julian ligt alleen in een slaapzak in zijn bedje. Kan echt geen deken erin leggen omdat hij zijn hele bed doorgaat, ik vind hem nooit hoe ik hem erin leg.

Ik ga even kijken naar Puckabag. Zijn petit bateau slaapzakken zijn ook zo'n 100,- maar dan zonder mouwen, echt slecht, maar het is zo zacht, van jersey.. maar ja het is gewoon niet warm. Zijn kamertje is ook koud, we doen ook geen verwarming aan want dat slaapt heel onprettig.
<<

Anoniem18

Bericht 12 Jan 2014 00:35

Re: Welke slaapzak

Anders doe je een kruik erbij in bed? Of een romper met lange mouwen? Dat laatste compenseert dan weer met geen of te korte mouwen?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 12 Jan 2014 00:37

Re: Welke slaapzak

En een romper met lange mouwen, shirt met lange mouwen en pyjama vestje? En onder zijn pyjamabroek eventueel een legging ofzo?
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 12 Jan 2014 09:20

Re: Welke slaapzak

Jans schreef:Printje, mijn kinderen lagen altijd zonder deken, alleen in een slaapzak. Ik ben veel te bang dat ze onder het dekentje komen.


Hier hetzelfde.
En de slaapzak is dit x tweedehands. Normaal komen ze bij de hema wibra ofzo weg.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 12 Jan 2014 09:47

Re: Welke slaapzak

Hier ook van de Hema, is heerlijk warm! Ik heb ook even gekeken naar een 4-seizoenenslaapzak, maar vond het toch te duur. L. is toen eens een paar weken flink ziek geweest (overgeven/diarree) en toen vlogen de slaapzakken er doorheen, gebruikte er zeker 4 in 24 uur, dan wordt het een duur grapje.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:32

Bericht 12 Jan 2014 09:47

Re: Welke slaapzak

Wij hebben ook twee van die vierseizoenen dingen van Puckababy, maar ik vind de mouwen niet echt lang eigenlijk. Ik vind het geen probleem, maar als je lange mouwen wil zou ik die niet doen
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem186

Bericht 12 Jan 2014 09:53

Re: Welke slaapzak

Muppetje schreef:Wij hebben ook twee van die vierseizoenen dingen van Puckababy, maar ik vind de mouwen niet echt lang eigenlijk. Ik vind het geen probleem, maar als je lange mouwen wil zou ik die niet doen


Dat is inderdaad wel waar ja.
Ik moet de mouwen nu nog omslaan bij zoon. Maar je kan hem natuurlijk heel land gebruiken, dus dan worden de mouwen op een gegeven moment wel korter. Maar ik vind dat ook niet erg.

Misschien dat de mouwen van een combisleeper dan langer zijn.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 12 Jan 2014 10:55

Re: Welke slaapzak

Hier ook de puckababy. Heb ik gekregen als kraamkado.
De mouwen zijn nu idd nog iets te lang, maar als ze dalik wat ouder is zal dat waarschijnlijk idd niet meer zo zijn.
Nu heb ik een roze gekregen van vriendin, en vind dat eigenlijk leuker/liever dan deze witte :angel:

Printje, hier ligt ze onder een lakentje (daar zuigt ze voor t slapen gaan wat op) en dekentje bij de voeten (maar dat is meer mijn idee)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

ChiQ

Bericht 12 Jan 2014 12:00

Re: Welke slaapzak

Ik kleed hem liever niet te dik aan omdat we 'smorgens gewoon naar beneden gaan en het daar meteen warmer is. Ik heb net 2 puckabags besteld.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Jan 2014 12:05

Re: Welke slaapzak

L. slaapt gewoon onder een deken in zijn slaapzak. Hij mept dat ding gewoon van zich af als hij er onder komt. Hij ligt er 's ochtends bij het wakker worden meestal nog steeds onder (ik stop 'm niet in) dus blijkbaar vind hij het wel lekker.
<<

ChiQ

Bericht 12 Jan 2014 12:21

Re: Welke slaapzak

Ik denk dat Julian ook niet zomaar stikt in zijn deken hoor, maar mijn kind is een wilde slaper. Soms gaat ie zitten in het hoekje in zijn slaap en slaapt dan zittend. Ik riskeer liever niets. Hopelijk zijn de mouwtjes van de puckabag lang genoeg.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Jan 2014 14:07

Re: Welke slaapzak

ChiQ schreef:Ik denk dat Julian ook niet zomaar stikt in zijn deken hoor, maar mijn kind is een wilde slaper. Soms gaat ie zitten in het hoekje in zijn slaap en slaapt dan zittend. Ik riskeer liever niets. Hopelijk zijn de mouwtjes van de puckabag lang genoeg.


Maar dan heeft het ook niet zo veel zin om er een deken overheen te leggen want dan raakt hij maar in de knoop en veel warmte zal hij er toch niet van krijgen dan.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers