Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kapsters en haargoeroes help me out

<<

Anoniem301

Bericht 10 Jan 2014 21:37

Kapsters en haargoeroes help me out

Hoi. Ik heb dus krullen, maar sinds ik gestopt ben met de pil gaat het nergens meer over. Bovenop mijn hoofd krult mijn haar, maar onderin, zo'n 6 cm is het steil. Ook zitten er complete steile plukken tussen. In mijn nek krult het gigantisch in, waardoor het lijkt alsof ik een schuine bob heb. Nu draag ik cipins, maar die ben ik ook zat. Ik heb het pas in lange lagen laten knippen in de hoop dat de krul terugkomt, maar dat heeft niet geholpen.

Onderstaande plaatjes vind ik heel erg leuk. Dan moet er een flink stuk af, en met de steiltang of fohnborstel in de weer, zodat mijn hele gaar iig dezelfde structuur heeft. Deken jullie dat dat leuk staat? Ik wil dus een flinke uitgroei van mijn eigen haarkleur, (donkerbruin) en de rest blond/caramelachtig.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bovenstaande kapsels vind ik wel een beetje te clean. Het mag wel wat warriger. Misschien lukt dat door de onderkant met een krultang te krullen. Iemand ideeen of andere plaatjes?
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Bericht 10 Jan 2014 21:46

Re: Kapsters en haargoeroes help me out

Ik weet niet of het verstandig is om met een stijltang of föhn met jouw haar aan de slag te gaan. Volgens heb jij al best broos haar en ik vraag me af of het daar mooier van wordt.
<<

Anoniem301

Bericht 10 Jan 2014 21:47

Re: Kapsters en haargoeroes help me out

Surya schreef:Ik weet niet of het verstandig is om met een stijltang of föhn met jouw haar aan de slag te gaan. Volgens heb jij al best broos haar en ik vraag me af of het daar mooier van wordt.

Hmm. Ik heb het al eens een jaar lang met de steiltang behandeld, en dat ging goed. Ik doe dat dan 2 keer in de week, het blijft goed zitten. Mijn haar is verder gezond, alleen van slag.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 10 Jan 2014 21:58

Re: Kapsters en haargoeroes help me out

Een ombre zou ik alleen door een hele goede kapper laten doen. En dan eerst zijn advies vragen.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem301

Bericht 10 Jan 2014 22:42

Re: Kapsters en haargoeroes help me out

Mamsie schreef:Een ombre zou ik alleen door een hele goede kapper laten doen. En dan eerst zijn advies vragen.

Ja dat is misschien wel een goede. Is ombre zo moeilijk dan? Ik ga altijd naar Hizi Hair en ben daar opzich wel tevreden over.
<<

Anoniem166

Bericht 10 Jan 2014 22:49

Re: Kapsters en haargoeroes help me out

Ik vind die bovenste wel mooi, de twee onderste plaatjes vind ik minder.
Ik wil mijn haar ook ombre laten verven, maar ik ben bang dat in mijn woonplaats niet echt goede kappers hebben die dat kunnen. Woon niet in een hele hippe plaats ofzo.
<<

Anoniem301

Bericht 10 Jan 2014 23:24

Re: Kapsters en haargoeroes help me out

Sanne schreef:Ik vind die bovenste wel mooi, de twee onderste plaatjes vind ik minder.
Ik wil mijn haar ook ombre laten verven, maar ik ben bang dat in mijn woonplaats niet echt goede kappers hebben die dat kunnen. Woon niet in een hele hippe plaats ofzo.

Ja het bovenste plaatje vind ik heel erg mooi, vooral het model van het kapsel. Maar ik wil het bovenop niet zó licht als op het plaatje.
<<

Anoniem166

Bericht 10 Jan 2014 23:32

Re: Kapsters en haargoeroes help me out

Ja, hij is wel licht inderdaad. Intoxicated had laatst in een fototopic een inspiratieplaatje geplaatst van ombre hair, die vond ik prachtig en zo wil ik het ook wel. In shameless selfies staat hij volgens mij. Die is wat donkerder.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:00

Bericht 11 Jan 2014 11:03

Re: Kapsters en haargoeroes help me out

Je kan twee dingen doen, je kan met een krultang aan de slag om de onderste punten weer te krullen zodat het geleidelijk is in je hele haar. Of inderdaad met een stijltang je hele haar. Ik vind zelf krullen erg mooi, vooral als de lengtes lang zijn. Ik stijl mijn haar iedere dag want ik was het ook iedere dag en met de juiste verzorging gaat dat goed. Maar het is natuurlijk niet echt aan te raden.
<<

Anoniem301

Bericht 11 Jan 2014 11:48

Re: Kapsters en haargoeroes help me out

loura schreef:Je kan twee dingen doen, je kan met een krultang aan de slag om de onderste punten weer te krullen zodat het geleidelijk is in je hele haar. Of inderdaad met een stijltang je hele haar. Ik vind zelf krullen erg mooi, vooral als de lengtes lang zijn. Ik stijl mijn haar iedere dag want ik was het ook iedere dag en met de juiste verzorging gaat dat goed. Maar het is natuurlijk niet echt aan te raden.

Ja daar zat ik ook aan te denken, de steile plukken te krullen. Maar dan zit ik nog met de krullen in mijn nek, die erger krullen dan de rest, waardoor ik dus een schuine Bob heb omdat dat haar niet bij de rest 'valt' lijkt mijn haar heel erg dun aan de voorkant, je kijkt er dan zo doorheen.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 17 Jan 2014 22:56

Re: Kapsters en haargoeroes help me out

Ik lees mee, ik heb juist stijle plukken in mijn nek en bij mijn slapen sterke krul. Ziet er niet uit..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Flippin' Bitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 238

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:56

Bericht 19 Jan 2014 19:04

Re: Kapsters en haargoeroes help me out

Steep schreef:Ik lees mee, ik heb juist stijle plukken in mijn nek en bij mijn slapen sterke krul. Ziet er niet uit..


Haha, en ik heb juist weer bovenste lagen stijl en (pijpen)krullen in m'n nek...
<<

Poeke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:35

Bericht 22 Jan 2014 13:55

Re: Kapsters en haargoeroes help me out

Helaas zelf geen krullen maar het hele gezin wel.. Ja erg oneerlijk :cry:
Maar daardoor wel mijn familie naar mijn kapper mee genomen.
Jij woont toch in Utrecht Carrie? Mijn kapper heeft daar net een salon geopend en die kan echt krullen weer tevoorschijn toveren zeg maar, en geven vaak no nonsens advies en zegt ook echt: dat is geen goed idee. Hij legt dan precies uit waarom niet ed . Mocht je interesse hebben dan kan ik je wel even een PM sturen.
<<

Anoniem301

Bericht 22 Jan 2014 14:02

Re: Kapsters en haargoeroes help me out

Poeke schreef:Helaas zelf geen krullen maar het hele gezin wel.. Ja erg oneerlijk :cry:
Maar daardoor wel mijn familie naar mijn kapper mee genomen.
Jij woont toch in Utrecht Carrie? Mijn kapper heeft daar net een salon geopend en die kan echt krullen weer tevoorschijn toveren zeg maar, en geven vaak no nonsens advies en zegt ook echt: dat is geen goed idee. Hij legt dan precies uit waarom niet ed . Mocht je interesse hebben dan kan ik je wel even een PM sturen.


Eh jaaa heel graag! Ik woon in Houten, dat is vlakbij Utrecht.
<<

Poeke

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:35

Bericht 22 Jan 2014 14:22

Re: Kapsters en haargoeroes help me out

Heb je net een PM gestuurd!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers