Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Filmpje van mobiel naar iemand mailen

<<

Anoniem38

Bericht 10 Jan 2014 16:51

Filmpje van mobiel naar iemand mailen

Ik heb een filmpje op mijn mobiel en die wil ik naar iemand mailen. Via mijn telefoon lukt het niet, omdat het geheugen niet groot genoeg is. Een USB kabel en aan een pc hangen werkt ook niet, want 'het apparaat wordt niet herkend'...
Hoe kan ik het dan toch bij diegene krijgen?

Ik heb een samsung galaxy advance en een iPad. Pc wel tot beschikking, maar duurt uuuuuuuren om op te starten.
<<

Anoniem156

Bericht 10 Jan 2014 16:54

Re: Filmpje van mobiel naar iemand mailen

Misschien via bluetooth? Ik heb zo'n bluetooth-stick en als ik die in m'n laptop plug kan ik gegevens op m'n computer zetten en dan zo mailen.
<<

anoniem213

Bericht 10 Jan 2014 17:02

Re: Filmpje van mobiel naar iemand mailen

Als ik me niet vergis, is Apple zo (on)vriendelijk om Androidapparaten gewoon niet te herkennen. Het besturingssysteem doet gewoon net of hij niet weet wat het is, waardoor jij weer gestimuleerd wordt om een iPhone te nemen. Maar goed, daar heb je nu misschien niets aan.

Ik zou gewoon toch je PC opstarten en het via daar doen. Geduld is een schone zaak. Zover ik weet, gaat het via je iPad niet lukken, maar misschien loop ik achter.
<<

Anoniem38

Bericht 10 Jan 2014 17:06

Re: Filmpje van mobiel naar iemand mailen

Nou...via de pc lukt het dus ook niet. Dan wordt het apparaat niet herkend.

Ik heb geen bluetooth dingetje :-(
En ik kan de sd kaart niet meer vinden waar je zo'n mini in kunt stoppen.

Wat een gedoe..
<<

Anoniem30

Bericht 10 Jan 2014 17:08

Re: Filmpje van mobiel naar iemand mailen

Lukt het niet met je e-mail op je telefoon dan?
<<

Anoniem38

Bericht 10 Jan 2014 17:10

Re: Filmpje van mobiel naar iemand mailen

Nee, want het geheugen is niet groot genoeg, zegt ie dan :-(
<<

anoniem213

Bericht 10 Jan 2014 17:18

Re: Filmpje van mobiel naar iemand mailen

Filmpje inkorten op je mobiel of kan dat niet?
<<

Anoniem38

Bericht 10 Jan 2014 17:20

Re: Filmpje van mobiel naar iemand mailen

Nee, dat kan niet ivm de inhoud van het filmpje.
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Bericht 10 Jan 2014 17:22

Re: Filmpje van mobiel naar iemand mailen

Dropbox? Of Wetransfer? Van die laatste is geen app, maar werkt als het goed is wel de mobiele website goed.
<<

Anoniem38

Bericht 10 Jan 2014 17:51

Re: Filmpje van mobiel naar iemand mailen

Wetransfer ging tot 37% voorspoedig! daarna gebeurt er niks meer. Dropbox ken ik niet. Dan moet de ander dat ook hebben toch?
<<

Verde

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:04

Bericht 10 Jan 2014 18:01

Re: Filmpje van mobiel naar iemand mailen

Oh dat is jammer. Ja, of je geeft de ander jouw inloggegevens van dropbox, dan kan diegene op de website inloggen en het downloaden. Je kan ook de map openbaar maken waar je het in zet, dan geef je diegene als het ware toegang tot die bepaalde map met het filmpje. Zo ongeveer, ik weet het niet meer precies, maar volgens mij is de uitleg vrij duidelijk op de site of app.
<<

anoniem213

Bericht 10 Jan 2014 18:03

Re: Filmpje van mobiel naar iemand mailen

Ik weet niet veel van Dropbox, want ik heb het zelf niet, maar ik weet wel dat de ander het niet nodig heeft. Een van van mijn docenten gebruikt het namelijk regelmatig om grotere bestanden met ons te delen. Ze geeft ons dan de link van de dropbox en dan kunnen we het downloaden. Ik kan dat dan ook, terwijl ik dus geen Dropbox heb.
<<

Anoniem38

Bericht 10 Jan 2014 21:47

Re: Filmpje van mobiel naar iemand mailen

Dropbox lijkt gelukt.. Nu even horen of de ontvanger het ook heeft.

Bedankt voor het meedenken!
<<

Vanilla Queen

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 71

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:17

Bericht 10 Jan 2014 23:07

Re: Filmpje van mobiel naar iemand mailen

sturen via whatsapp kan ook niet?
<<

Anoniem38

Bericht 11 Jan 2014 08:20

Re: Filmpje van mobiel naar iemand mailen

10seconden en het filmpje is 30"

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron