Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat voor fles?

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 10 Jan 2014 14:35

Wat voor fles?

R drinkt al sinds het begin uit een brede S fles van Difrax, met een s speen er op. Nu heb ik deze een hele middag laten uitkoken en is hij aan vervanging toe :laughcry:

Kan ik inmiddels een goedkopere/simpelere fles kopen? Of toch die Difrax weer? Ik vind het zo'n gedoe met schoonmaken, al die onderdelen.
R. 2013
D. 2016
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 10 Jan 2014 14:51

Re: Wat voor fles?

Misschien gewoon een keer een goedkope fles proberen of dat lukt en deze nog even achter de hand houden. Ik ben toen overgegaan op de flessen van Kruidvat en dat ging prima.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 10 Jan 2014 16:27

Re: Wat voor fles?

Als je difrax kapot gaat kan je een klacht maken via hun website, foto meesturen en je krijgt een nieuwe.
M:21072011
J :08012014
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 10 Jan 2014 16:33

Re: Wat voor fles?

Happydobby, maar in dit geval ligt de fout toch niet bij difrax maar bij carool.

En hier gebruiken we nu ook de kruidvat flessen en die bevallen nu goed. (en een stuk goedkoper)
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 10 Jan 2014 21:24

Re: Wat voor fles?

Heb je niet nog ergens een gratis exemplaar in een of andere box liggen?
Ik had toen een gratis fles van de Kruidvat.
Dan kan je kijken of hij wel een andere fles accepteert.
Het ligt echt aan het kind of hij wel of geen andere fles wil.
Als het hem niet uitmaakt kan je prima over op een andere fles!
December 2009
juli 2012
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 10 Jan 2014 21:39

Re: Wat voor fles?

Wij hebben de Tommee Tippee gehad omdat L. iedere andere fles weigerde. Prima fles voor weinig geld!
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 10 Jan 2014 21:41

Re: Wat voor fles?

Mocht hij geen andere fles accepteren, zou je misschien ook een tuitbeker met zachte tuit kopen en hem daar aan laten wennen. Of een rietjesbeker. Mijn dochter dronk of uit een fles en sinds een paar maanden uit de rietjesbeker. Heb verschillende tuitbekers gehad, maar die kwakte ze gewoon aan de kant en weigerde ze uit te drinken.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem121

Bericht 10 Jan 2014 22:08

Re: Wat voor fles?

Als hij verder bv. krijgt zou ik een rietjes-, tuit- of 360 graden beker proberen. Maar een difrax fles kost ook de hele wereld niet
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 11 Jan 2014 02:50

Re: Wat voor fles?

Ik blijf hier nog steeds bij de Difrax flessen alleen dan de smalle flessen met een M-speen (ons zoontje is nu ruim een jaar en gebruik sinds 7/8 maanden een M-speen). Maar inderdaad zoals iemand hier al eerder zegt, als hij kapot is, even een foto op sturen en het productnummer dat op de fles staat en als het goed is krijg je een nieuwe opgestuurd. Alleen heeft dat de laatste keer bij ons een aardige tijd geduurd, tot op heden hebben we helaas nog steeds geen reactie maar ik verwacht wel een nieuwe te krijgen aangezien er een hele scheur in zat. Hier wilde hij niet drinken uit Avent, Tommee Tippee, Born Free... ik heb van alles geprobeerd maar hier drinkt hij het beste uit Difrax fessen S-Bottle,
Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers