Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Buggy versus wandelwagen

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 10 Jan 2014 13:48

Buggy versus wandelwagen

Is een buggy een must als je een wandelwagen hebt.
Ik snap dat een buggy handiger is voor boodschappen ivm inklappen.
Het enigste echte voordeel wat ik nu zie is voor als je gaat fietsen
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 10 Jan 2014 13:54

Re: Buggy versus wandelwagen

Echt nodig is het niet, maar wij hebben er 1 gekocht ivm de ruimte in de auto. Het is zo'n gesleep om steeds de wandelwagen mee te nemen. Nu gaan we de buggy gebruiken en als we dagjes weg gaan of in het bos wandelen gaan we weer de wandelwagen gebruiken.
<<

Anoniem85

Bericht 10 Jan 2014 13:55

Re: Buggy versus wandelwagen

Inderdaad, wij hebben er een die mee naar schoonmoeder gaat als zij oppast en straks als we op vliegvakantie gaan. Wij gebruiken veel vaker de wandelwagen, rijdt toch een stuk fijner en zit ook lekkerder denk ik.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 10 Jan 2014 14:04

Re: Buggy versus wandelwagen

Wij hebben een hele oud (heb ik vroeger nog in gezeten) Ik gebruik hem alleen aan de fiets of als de kinderwagen nog bij mijn vriend in de auto staat als hij naar zijn werk is. Anders pak ik altijd de wandelwagen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 10 Jan 2014 14:07

Re: Buggy versus wandelwagen

On onze woonplaats pak ik sowieso de wandelwagen want die rijdt veel lekkerder. Gaan we met de auto, dan meestal de buggy vanwege het inklapgemak en omdat die minder ruimte inneemt.
<<

Anoniem26

Bericht 10 Jan 2014 14:09

Re: Buggy versus wandelwagen

Ik gebruik altijd de wandelwagen. De buggy word meestal door mijn moeder gebruikt. Als we op vakantie gaan ofzo dan nemen we hem wel mee ivm ruimte in auto. Maar tot nu toe zou ik hem prima kunnen missen.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 10 Jan 2014 14:15

Re: Buggy versus wandelwagen

Onze buggy ligt standaard in mijn auto. Ik gebruik m eigenlijk alleen voor als ik met de auto kleine boodschappen moet doen. De Bugaboo rijdt zó veel fijner. We nemen de Bugaboo ook mee in het vliegtuig. Hebben zowel de buggy als de wandelwagen al meegenomen, maar vinden het toch fijner om de hele vakantie de Bugaboo te gebruiken.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 10 Jan 2014 14:17

Re: Buggy versus wandelwagen

Ik vind een buggy veel makkelijker, zodra hij in de buggy kan gaat de kinderwagen weg.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 10 Jan 2014 14:31

Re: Buggy versus wandelwagen

Wij hebben de buggy gekocht voor vakantie. Nu gebruik ik hem soms als de wagen nog in de auto ligt.
R. 2013
D. 2016
<<

ChiQ

Bericht 10 Jan 2014 14:46

Re: Buggy versus wandelwagen

Ik heb een Joolz, en een Golf waardoor ik de Joolz dus hoog moet tillen tot ik hem in de kofferbak heb, ik vind dat altijd lastig en zwaar en er past geen krat boodschappen meer bij. Wij hebben een Bugaboo Bee buggy, die gaat heel vaak mee maar ik heb wel alle voordelen van een wandelwagen. Hij rijdt ook superlekker. Zeker op vakantie, zo handig.
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 10 Jan 2014 14:50

Re: Buggy versus wandelwagen

Ik gebruik nu alleen de buggy nog welke in meerdere standen te zetten is zodat hij ook kan slapen als hij dat wil. Heb de wandelwagen de deur uit gedaan maar was er dan ook niet zo tevreden over en het was krap in de auto om hem mee te nemen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 10 Jan 2014 15:38

Re: Buggy versus wandelwagen

Dus zeker wel voordelen. Ik weet al een kadootje voor haar verjaardag haha
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 16:51

Bericht 10 Jan 2014 22:00

Re: Buggy versus wandelwagen

Toen ik in verwachting was van nr 2 hebben we de buggy er bij gekocht omdat dit handiger was voor in de auto. Maar met 1 kindje zou een buggy hier overbodig zijn.
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 10 Jan 2014 23:50

Re: Buggy versus wandelwagen

Ik wilde helemaal geen buggy, maar met fietsen vind ik dat ding toch wel aardig onmisbaar. Als ik 'm daar niet voor had willen hebben had ik 'm niet gekocht. Ik vind 'm wel makkelijker snel meenemen ook in de auto, maar ik vind het behoorlijk rottig rijden in vergelijking met de wandelwagen dus daar zou ik het niet voor doen.
Je mag morgen mijn buggy wel even testen als je wil.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 11 Jan 2014 00:09

Re: Buggy versus wandelwagen

Miskoop hier, N. zit er amper in. Ze wilt veel liever lopen.
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:20

Bericht 11 Jan 2014 00:51

Re: Buggy versus wandelwagen

De buggy ligt standaard in mijn Twingo. Als we een weekendje weg gaan of op vakantie gaat de buggy ook mee, omdat die kleiner is in de auto. Gaan we een dagje naar een pretpark of dierentuin, dan gaat de wandelwagen mee.

Als ik vanuit huis naar de winkel loop, neem ik altijd de wagen mee. Die loopt fijner, F zit er lekkerder in, en ik kom er meer boodschappen in kwijt. Helaas is mn kofferbak meteen vol, als ik de wagen erin heb liggen, vandaar dus de buggy.

Als wandelwagen hebben we een Römer B-Smart (onze uitvoering is niet meer leverbaar). De buggy is een Koelstra Simba T3.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 11 Jan 2014 01:14

Re: Buggy versus wandelwagen

Wij hebben nu juist alleen een buggy. De Quinny zapp. Nu gaat daar de mc nog op, maar als ze daar uitgegroeid is gaat de buggy inzet erin.
Het is alleen jammer dat hij niet in ligstand kan.
Een kinderwagen vind ik te groot en log. En we hebben ook maar een kleine auto (panda).

We hebben trouwens wel een ouderwetse kinderwagen, maar dat is alleen een bak en die kan zeker niet in de auto mee. Die staat als wieg in de woonkamer en ik loop ermee naar het winkelcentrum.
Afbeelding
Afbeelding
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 11 Jan 2014 02:23

Re: Buggy versus wandelwagen

Zelf vind ik een buggy wel erg handig. Lekker makkelijk in de auto, neemt niet veel ruimte in beslag, ook niet in huis. Wij gebruiken de buggy meer dan de wandelwagen. Ik heb een vrij goedkope van Koelstra op de kop getikt en ben er erg blij mee. Een kinderwagen/wandelwagen vind ik inderdaad zoals meerderen hier al aangeven te groot en te log.
Afbeelding
<<

Anoniem133

Bericht 11 Jan 2014 09:13

Re: Buggy versus wandelwagen

M-G schreef:Zelf vind ik een buggy wel erg handig. Lekker makkelijk in de auto, neemt niet veel ruimte in beslag, ook niet in huis. Wij gebruiken de buggy meer dan de wandelwagen. Ik heb een vrij goedkope van Koelstra op de kop getikt en ben er erg blij mee. Een kinderwagen/wandelwagen vind ik inderdaad zoals meerderen hier al aangeven te groot en te log.


Helemaal mee eens, mijn jongste heeft amper in de wandelwagen gezeten toen hij eenmaal in het zitgedeelte kon. Nu is het met de wandelwagen ook zo'n gedoe als ik met de auto weg wil, dan moeten de wielen eraf en dat gaat niet heel makkelijk. De buggy gooi ik achterin en klaar.
<<

Anoniem73

Bericht 11 Jan 2014 12:29

Re: Buggy versus wandelwagen

Toen ze kleiner was vond ik een wandelwagen veel handiger. Ook omdat deze plat kan en lekker warm met voetenzak. Maar nu ze ouder is en zwaarder vind ik de wandelwagen echt niet handig meer. Duwt best zwaar en ze loopt de helft van de tijd en de buggy kan lekker klein opgevouwem worden.
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 11 Jan 2014 12:47

Re: Buggy versus wandelwagen

Als ik vanuit huis het centrum in loop neem ik het vaakst de wandelwagen mee maar als we met de auto weggaan neem ik altijd de buggy mee. Vooral nu ik zwanger ben vind ik het echt niet fijn meer om dat zware onderstel van de maxi cosi mura in de auto te krijgen.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Anoniem112

Bericht 11 Jan 2014 14:13

Re: Buggy versus wandelwagen

Ik vind de buggy echt een rot ding, loopt echt voor geen meter, als ik een wagen nodig heb pak ik altijd de wandelwagen!
Ooit bij de oudste een keer de buggy meegenomen op de fiets. In een woord: vreselijk!
Nu stop ik altijd de doek of wompat in mijn fietstas, zoveel makkelijker!

Bij hebben een buggy van Kees
<<

Anoniem 77

Bericht 11 Jan 2014 19:59

Re: Buggy versus wandelwagen

Wij hebben een buggy gekocht voor meer ruimte in de kofferbak. Ook vonden we het handig voor de vakantie.
Hij ligt standaard in de auto. Als ik zonder auto ergens heen gaan neem ik de wandel wagen. Die loopt wel veel fijner.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 26 Jan 2014 22:44

Re: Buggy versus wandelwagen

Ik heb een vraag voor de dames met oudere kindjes, we hebben een goedkope buggy en t ding is waardeloos. Nu heeft m'n man z'n oog laten vallen op een quinny Zapp. Alleen is D inmiddels al bijna 15 kilo en ik zag dat er eenmaximaal gewicht aan zit van 15 kilo. Is dat ook echt zo?

Heeft iemand anders nog tips voor een buggy?
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Nosa

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 885

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:47

Bericht 26 Jan 2014 22:49

Re: Buggy versus wandelwagen

Wij hebben ook de quinny zapp en mij zoon zit daar ook nog wel eens in. Hij zal zo'n 16 kilo wegen, gaat nog prima hoor.
2010 2012 2015 2017
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron