Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Traktatie voor babygroep

<<

Anoniem16

Bericht 09 Jan 2014 23:21

Traktatie voor babygroep

Ik heb een leuke traktatie gevonden voor N maar eigenlijk twijfel ik omdat het niet helemaal geschikt is misschien voor de kleinste baby's daar. Ze zit op een groep t/m 2 jaar.

Vinden jullie deze traktatie kunnen? Het spekje wil ik eventueel vervangen door.. geen idee nog.

Afbeelding
<<

Anoniem28

Bericht 09 Jan 2014 23:27

Re: Traktatie voor babygroep

Ik mag hopen dat de jongste baby's sowieso nog geen bijvoeding krijgen. Ziet er leuk uit,maar wanneer wil je het gaan maken dan? Gesneden appel wordt heel snel bruin.
<<

Anoniem287

Bericht 09 Jan 2014 23:28

Re: Traktatie voor babygroep

Baby's hebben toch sowieso niets aan een traktatie? En aan een appel al helemaal niet. Het ziet er leuk uit hoor, maar meer voor kinderen vanaf de kleuterklas.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 09 Jan 2014 23:28

Re: Traktatie voor babygroep

Dat lijkt me een prima traktatie, voor baby's die al fruit krijgen kunnen ze m misschien pureren of gewoon mee naar huis geven. Het spekje zou ik zelf denk ik vervangen door een groen muizentrapje en die dan op de appel plakken.
<<

Anoniem16

Bericht 09 Jan 2014 23:29

Re: Traktatie voor babygroep

Ja maar ja vanaf 4 mnd mogen baby's eventueel appel toch? Ik vind ze zo schattig haha. En ik wil niet van die standaard dingetjes. En we krijgen hier vaker dingen die niet echt babyproef zijn. Dit is dan tenminste nog fruit ;)

Rejoy, we willen ipv de appel opensnijden het met een prikkertje vastzetten.

Edit; thanks het muizentrapje is een goed alternatief!!
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 09 Jan 2014 23:36

Re: Traktatie voor babygroep

Ik vind het er leuk uit zien. Ze kunnen idd de appel in stukjes snijden of mee naar huis geven.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem57

Bericht 09 Jan 2014 23:36

Re: Traktatie voor babygroep

Appel is wel echt heel erg hard hoor, en denk dat de juffen ook niet blij worden van het schillen.
Ik heb destijds van soepstengels toverstafjes gemaakt, ook verantwoord!
<<

Anoniem16

Bericht 09 Jan 2014 23:37

Re: Traktatie voor babygroep

Ze geven hier traktaties mee naar huis Parel. Dus juffen hoeven niet te schillen.
<<

Anoniem20

Bericht 09 Jan 2014 23:38

Re: Traktatie voor babygroep

Dan kan het prima, mits je er geen gat in boort.
<<

Anoniem287

Bericht 09 Jan 2014 23:41

Re: Traktatie voor babygroep

Ja, want appels gaan anders heel snel rotten. Dat trappetje van papier is een erg leuk idee inderdaad!
<<

Anoniem16

Bericht 09 Jan 2014 23:43

Re: Traktatie voor babygroep

Ja idd nogmaals bedankt voor de tip Liadan.
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 09 Jan 2014 23:44

Re: Traktatie voor babygroep

:) . Ik vind het een leuke gezonde traktatie!
<<

Anoniem57

Bericht 09 Jan 2014 23:44

Re: Traktatie voor babygroep

Echt? Dat vind ik best wel jammer voor de kindjes eigenlijk, al weten ze natuurlijk niet beter, maar toch. Ik weet nog wel dat ik trakteerde en dat het het leukste was dat je wat kreeg en het gelijk open mocht maken. L. kreeg toevallig gisteren nog een traktatie op de gym en zei 'open? open?'.
<<

Anoniem16

Bericht 09 Jan 2014 23:45

Re: Traktatie voor babygroep

Zelfs op de groep van R gaat alles in het mandje en mee naar huis.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 09 Jan 2014 23:51

Re: Traktatie voor babygroep

Superleuk Printje! Ik zag van de week een leuke bloem met een danoontje erin. Vond ik ook erg leuk.
<<

anoniem196

Bericht 09 Jan 2014 23:57

Re: Traktatie voor babygroep

Ik heb laatst voor een vriendin haar zoontje zakjes gemaakt met een rijstwafel erin.
Zakjes een beetje in de vorm van een koffie filter zakje
Als je op google zoekt naar rijstwafel traktatie vind je wel een voorbeeld.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:24

Bericht 10 Jan 2014 07:40

Re: Traktatie voor babygroep

Superleuk! Op het kdv van L. mag er helaas niet getrakteerd worden, vinden ze niet nodig. Als er een kindje jarig is, wordt hij/zij de hele dag in het zonnetje gezet en krijgen de kids gewoon iets lekkers van de groep zelf.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Sugar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 03 Sep 2013 14:08

Bericht 10 Jan 2014 08:51

Re: Traktatie voor babygroep

ik denk dat kinderen op de babygroep eerder een appel krijgen dan een soepstengel, rijstewafel of n danoontje. Ik vind m erg leuk,zeker als het mee naar huis wordt gegeven kan de appel gepureerd oid worden.
Mijn mooiste kadootjes
Oktober 2010 & April 2014
<<

Kruidkoek

Noob

Berichten: 82

Geregistreerd: 03 Sep 2013 00:25

Bericht 14 Jan 2014 23:58

Re: Traktatie voor babygroep

Leuk idee Printje, ga je het ook doen, inmiddels als getrakteerd of toch een ander idee?
K wordt vrijdag 1 en trakteert morgen bij de gastouder/opvang. Hij is het jongste kindje, de jongste boven hem is ruim 1,5 en de rest is 2,3 en 6 jaar (zij is grote zus, haar jongere broertje is op woensdag altijd bij de gastouder en op woensdagmiddag komt zij dus ook uit school)

Ik heb bij de Hema uitdeelboekjes van Jip&Janneke gehaald met een doosje krentjes. Cellofaanpapiertje met een kaartje en strikje en dit is het resultaat:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
<<

Emmayess

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 107

Geregistreerd: 03 Sep 2013 15:44

Bericht 15 Jan 2014 00:08

Re: Traktatie voor babygroep

Leuk!!!
<<

Anoniem286

Bericht 15 Jan 2014 00:12

Re: Traktatie voor babygroep

Het was voor afscheid van s. haar kdv maar ik heb de kindjes op het kdv allemaal een klein badeendje gegegven met een lintje en kaartje eraan, idd ivm leeftijd en wat ze wel of niet kunnen eten. Waren er 4/5 eendjes voor 1 euro bij de action
Laatst gewijzigd door Anoniem286 op 15 Jan 2014 00:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 15 Jan 2014 00:14

Re: Traktatie voor babygroep

Leuk hoor
Als het mee naar huis gaat is t schillen ook geen probleem!

A kreeg laatst een cd met de favoriete muziek van de jarige .was een gebrand cdtje met een leuk hoesje. Vond ik ook een leuk idee
<<

Anoniem123

Bericht 15 Jan 2014 09:31

Re: Traktatie voor babygroep

Ik vind het een leuke traktatie!

S heeft toen piratenbananen getrakteerd. Had voor de juffen een bananencake gebakken.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 15 Jan 2014 09:39

Re: Traktatie voor babygroep

Ik vind het erg leuk, en als je er idd niet in snijd is het toch gewoon goed mee naar huis te nemen?
Ik werk op een babygroep en heb dit veel liever dan iets van snoep of koek.
Ik zou het gewoon doen, en dan het spekje idd vervangen door een muizentrapje
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem16

Bericht 15 Jan 2014 21:02

Re: Traktatie voor babygroep

Vandaag, samen met R, de traktatie gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers