Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Relatie met een vrouw

<<

ringling

Noob

Berichten: 97

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:22

Bericht 09 Jan 2014 22:51

Relatie met een vrouw

Sinds een paar maanden heb ik een relatie met een vrouw. Daarvoor heb ik altijd vriendjes gehad en nooit naar vrouwen gekeken op die manier. Ik moet er nog steeds aan wennen maar ik heb het wel helemaal geaccepteerd. Het lijkt me leuk om te weten of er meer meiden op dit forum zijn met een vrouw. Ik ben wel benieuwd of je ook vriendjes hebt gehad, of je nu bi bent, hoe je een relatie met een vrouw vindt?
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 09 Jan 2014 23:35

Re: Relatie met een vrouw

Present!

(en er zijn er meerdere hier)
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 10 Jan 2014 03:01

Re: Relatie met een vrouw

Wel gehad, een jaartje. Momenteel ben ik toch wel weer meer op mannen gericht. Ook al ben ik eigenlijk 'bang' voor een relatie.
De relatie die ik had met mijn ex was eigenlijk geen goede relatie, veel ruzie, dus ik denk wel dat dat meespeelt aan het feit dat ik nu (nog steeds) niet helemaal open sta voor een relatie.

Ik vind mezelf gewoon bi. Kan net zoveel van eenmooie vrouw genieten als van een mooie man in elk geval!
<<

Anoniem185

Bericht 10 Jan 2014 15:21

Re: Relatie met een vrouw

Ik ben bi, neig meer naar vrouwen toe en toch heb ik nu al vier jaar een relatie met een man. Niet omdat ik niet open sta voor een relatie met een vrouw, maar meer omdat het gewoon zo is gelopen. Mijn vriend weet dat ik eigenlijk vaker op vrouwen dan op mannen val/viel.
<<

ringling

Noob

Berichten: 97

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:22

Bericht 11 Jan 2014 18:48

Re: Relatie met een vrouw

Vinden jullie dat er voordelen/positieve punten zijn aan een relatie met een vrouw t.o.v. met een man?
<<

Anoniem7

Bericht 11 Jan 2014 19:03

Re: Relatie met een vrouw

Ik heb pas sinds kort voor mezelf geaccepteerd dat ik biseksueel ben. Ik heb nooit een relatie gehad met een vrouw. Ik word wel sneller verliefd op een vrouw dan op een man, maar ik kan mezelf niet in een relatie met een vrouw voorstellen. Het verliefd zijn en houden van mannen is daarin echt wel een soort overheersend, veel blijvender. En zo heel af en toe komt er dan eens een vrouw voorbij waar ik een crush voor krijg, dat kan ook zomaar tijdens een relatie gebeuren. Over het totaal gezien denk ik wel dat ik vaker verliefd ben geweest op vrouwen dan op mannen. Ben overigens wel benieuwd naar seks met een vrouw, dat dan weer wel. Dat weet m'n vriend ook. Maar een relatie met een vrouw zou ik denk ik niet kunnen, dat zou voor mij toch meer als 'vriendinnen-zijn' voelen zegmaar, maar dan intiemer. Ik kan me daar heel slecht een voorstelling van maken, hoe voelt dat voor jullie dan?

Goed, dat was m'n forum coming-out :angel:
<<

Anoniem16

Bericht 11 Jan 2014 22:26

Re: Relatie met een vrouw

Lampenkapje; mag ik vragen wat je vriend daarvan vindt?
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 11 Jan 2014 23:03

Re: Relatie met een vrouw

.
Laatst gewijzigd door Pompoen op 10 Dec 2014 21:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

ringling

Noob

Berichten: 97

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:22

Bericht 12 Jan 2014 00:25

Re: Relatie met een vrouw

Maple schreef:Ik heb pas sinds kort voor mezelf geaccepteerd dat ik biseksueel ben. Ik heb nooit een relatie gehad met een vrouw. Ik word wel sneller verliefd op een vrouw dan op een man, maar ik kan mezelf niet in een relatie met een vrouw voorstellen. Het verliefd zijn en houden van mannen is daarin echt wel een soort overheersend, veel blijvender. En zo heel af en toe komt er dan eens een vrouw voorbij waar ik een crush voor krijg, dat kan ook zomaar tijdens een relatie gebeuren. Over het totaal gezien denk ik wel dat ik vaker verliefd ben geweest op vrouwen dan op mannen. Ben overigens wel benieuwd naar seks met een vrouw, dat dan weer wel. Dat weet m'n vriend ook. Maar een relatie met een vrouw zou ik denk ik niet kunnen, dat zou voor mij toch meer als 'vriendinnen-zijn' voelen zegmaar, maar dan intiemer. Ik kan me daar heel slecht een voorstelling van maken, hoe voelt dat voor jullie dan?

Goed, dat was m'n forum coming-out :angel:


Toen ik verliefd werd op mijn, nu, vriendin was ik helemaal in de wolken en wilde ik haar zoveel mogelijk zien. Maar ik dacht wel steeds: een relatie zie ik niet zitten want dat lijkt me raar en ik wil dat met een man die me 'beschermd'. Na een paar maanden veranderde dit gevoel en besefte ik me gewoon dat dit echt liefde was en dat ik niets anders wilde dan samen met haar zijn. Toen is het eigenlijk vanzelf een relatie geworden en nu kan ik me niets anders meer voorstellen. Kwestie van wennen dus zou ik zeggen.
<<

Anoniem185

Bericht 12 Jan 2014 15:00

Re: Relatie met een vrouw

Printje schreef:Lampenkapje; mag ik vragen wat je vriend daarvan vindt?
Mijn vriend heeft er niet heel veel moeite mee. In het begin vond hij het wel wennen. Nu vindt hij het zelfs wel grappig. Hij weet dat ik helemaal gek op hem ben en hem voor niemand in zou willen ruilen.
<<

ringling

Noob

Berichten: 97

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:22

Bericht 10 Dec 2014 21:45

Re: Relatie met een vrouw

Nog meer 'fans'?
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 10 Dec 2014 21:58

Re: Relatie met een vrouw

Ik vind vrouwen prachtig en kan enorm van ze genieten, maar ik kan echt beduidend beter opschieten met mannen dan met vrouwen. Zeg nooit nooit, maar ik zie mezelf eerder oud worden met een man dan met een vrouw.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 10 Dec 2014 22:36

Re: Relatie met een vrouw

Weg
Laatst gewijzigd door Femme op 14 Jan 2015 18:40, in totaal 1 keer gewijzigd.
2019
2022
<<

Anoniem315

Bericht 10 Dec 2014 22:58

Re: Relatie met een vrouw

Ik vind sommige vrouwen echt heel mooi, maar verder dan mooi vinden gaan die gevoelens niet. Bij een mooie/charismatische man kan ik snel kriebels krijgen, maar dat is bij een vrouw nog nooit gebeurd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Dec 2014 23:00

Re: Relatie met een vrouw

Exogenesis schreef:Ik vind sommige vrouwen echt heel mooi, maar verder dan mooi vinden gaan die gevoelens niet. Bij een mooie/charismatische man kan ik snel kriebels krijgen, maar dat is bij een vrouw nog nooit gebeurd.


Ja dit heb ik ook. Hoewel ik wel vaak girl crushes heb op actrices enzo.
❤ 7 juni 2018
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 10 Dec 2014 23:09

Re: Relatie met een vrouw

Femme schreef:Hoe gaat het nu met je relatie?

Ik sluit me aan bij leaf, ik kan ook echt genieten van vrouwen en kijk ook graag naar ze maar een relatie zal denk ik niet gebeuren, wat dat betreft ben ik denk ik gewoon heteroseksueel. Ik kan me overigens wel voorstellen dat je er ontzettend verliefd op kunt worden.


Ik heb ook weleens gevoelens gehad voor een meisje, maar er nooit een relatie mee gehad (wel het bed gedeeld) en dat was leuk, nieuw en anders. Maar ik mis toch wel echt het mannelijke op een gegeven moment.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 10 Dec 2014 23:09

Re: Relatie met een vrouw

Die hebben ook geen piemels, he, Bliss :P dat werkt niet met jouw postiing.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Dec 2014 23:30

Re: Relatie met een vrouw

Nee jammer, als een vrouw een piemel had gehad, had het al meteen veel meer potentie (ja, leuke woordspeling hè) :smile:
❤ 7 juni 2018
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1385

Geregistreerd: 11 Sep 2013 13:24

Bericht 11 Dec 2014 00:03

Re: Relatie met een vrouw

toch jammer dat fred nooit heeft toegeslagen :P
<<

ringling

Noob

Berichten: 97

Geregistreerd: 27 Okt 2013 20:22

Bericht 30 Dec 2014 15:56

Re: Relatie met een vrouw

Okeeee
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3087

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 30 Dec 2014 16:08

Re: Relatie met een vrouw

ringling schreef:Okeeee


Ehm? Wat wil je nu precies? Gewoon het topic weer uppen?
<<

Anoniem108

Bericht 31 Dec 2014 00:10

Re: Relatie met een vrouw

ringling schreef:Okeeee


Vage reactie. :eyes:
<<

Anoniem125

Bericht 31 Dec 2014 11:09

Re: Relatie met een vrouw

Ik ben biseksueel. Mijn man vindt daar niet zoveel van, hij weet dat ik voor hem heb gekozen, dus of ik nu alleen op mannen val, of ook op vrouwen maakt niet uit.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 02 Jan 2015 12:53

Re: Relatie met een vrouw

Nougat schreef:Ik ben biseksueel. Mijn man vindt daar niet zoveel van, hij weet dat ik voor hem heb gekozen, dus of ik nu alleen op mannen val, of ook op vrouwen maakt niet uit.



Verrassend!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 02 Jan 2015 13:18

Re: Relatie met een vrouw

Ik had niets anders verwacht.

OT: Ik denk dat ik me kapot zou ergeren in een relatie met een vrouw. De haren in het doucheputje, vragen als "wat moet ik aan..?" etc. Eigenlijk alles wat ik van vriendinnen accepteer, maar zo blij ben om dat niet binnen een relatie te hebben. Doe mij maar een vent. Lekker simpel en andere dingen om me kapot aan te ergeren :ja:
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers