Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Thigh Gap

<<

Anoniem79

Bericht 10 Jan 2014 13:29

Re: Thigh Gap

Ik vind het echt niet mooi. Aantal jaar geleden had ik dit ook (niet zo erg als op de foto's hoor!) en stoorde me er heel erg aan en wilde daarom ook geen skinny aan, ik snap dus ook echt niet dat dit een trend is. Nu zijn mijn benen gelukkig wel dikker geworden en als ik een beetje gek sta, staan ze best tegen elkaar ;).
<<

Artemis

Bericht 10 Jan 2014 13:36

Re: Thigh Gap

Jerry schreef:Ik vind het niet mooi en zou het vervelend vinden als ik zo'n bouw zou hebben dat ik zo'n gat zou hebben.
Ik word er verdrietig van om te lezen dat jonge meiden zich uithongeren om zo'n gat te krijgen.

Zijn er echt mannen die een magere vrouw mooier vinden dan een vrouw met rondingen? Ik heb ze nog nooit ontmoet (maar ik ben ook niet mager, dus misschien blijven die mannen bij mij op afstand :P )

Ik denk dat het de meeste mannen om het complete pakketje gaat. Mijn man valt meestal op vrouwen die minstens wat mollig zijn. Maar hij vindt bijvoorbeeld Sophie Hlbrand ook heel leuk en sexy, terwijl die echt lang en mager is zonder noemenswaardige rondingen.

Ik vind zelf vrouwen ook vaak aantrekkelijker als ze een beetje gevuld zijn, maar ik heb ook een kennis die ontzettend dun is en zij is echt ontzettend sexy, ondanks dat ze geen heupen heeft en nauwelijks borsten. Dus het zegt allemaal niet zo heel veel denk ik. Als je maar bent zoals je bént, dat is sexy en niet iets wilt worden wat je niet bent om sexy gevonden te worden. Het is prima als je heel dun bent, van jezelf, kun je evengoed prachtig zijn, maar het is niet zo dat je alleen mooi bent als je zo dun bent. Net als dat je niet alleen mooi bent met flinke tieten en heupen... Je bent gewoon mooi als je jezelf bent, over het algemeen.
<<

kippetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1267

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:07

Bericht 10 Jan 2014 13:50

Re: Thigh Gap

Carrie schreef:Oh heet dat een bikini bridge? Ik vind dat juist irritant, als ik op let zie je zo mijn tuti!


Hahha ja precies heb ik ook! En soms is het juist lastig die uistekende botten met broek aan dat het schuurt.
Maar dat "gat" mwha vind het beetje ver gaan dat dat "mooi" moet zijn.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 10 Jan 2014 14:05

Re: Thigh Gap

Carrie schreef:
Toet schreef:Oh whahah ik heb even gekeken en ik heb ook een mini gaatje :laughcry:

Hahahahahahaha ok, ik las deze zin dus alsof hij op toepassing was op een grote of kleine poes :D


:lol: :thumbup:


Ik vind die zogenaamde bikinibridge ook irritant. Mijn ex vond dat altijd zo sexy.. Hmm.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Jan 2014 14:06

Re: Thigh Gap

Mijn big sis vind zo'n bikini bridge nog steeds vreselijk. Ik ga haar eens melden dat het juist heel trendy is :thumbup:
<<

Anoniem260

Bericht 10 Jan 2014 15:02

Re: Thigh Gap

Artemis schreef:
Jerry schreef:Ik vind het niet mooi en zou het vervelend vinden als ik zo'n bouw zou hebben dat ik zo'n gat zou hebben.
Ik word er verdrietig van om te lezen dat jonge meiden zich uithongeren om zo'n gat te krijgen.

Zijn er echt mannen die een magere vrouw mooier vinden dan een vrouw met rondingen? Ik heb ze nog nooit ontmoet (maar ik ben ook niet mager, dus misschien blijven die mannen bij mij op afstand :P )

Ik denk dat het de meeste mannen om het complete pakketje gaat. Mijn man valt meestal op vrouwen die minstens wat mollig zijn. Maar hij vindt bijvoorbeeld Sophie Hlbrand ook heel leuk en sexy, terwijl die echt lang en mager is zonder noemenswaardige rondingen.

Ik vind zelf vrouwen ook vaak aantrekkelijker als ze een beetje gevuld zijn, maar ik heb ook een kennis die ontzettend dun is en zij is echt ontzettend sexy, ondanks dat ze geen heupen heeft en nauwelijks borsten. Dus het zegt allemaal niet zo heel veel denk ik. Als je maar bent zoals je bént, dat is sexy en niet iets wilt worden wat je niet bent om sexy gevonden te worden. Het is prima als je heel dun bent, van jezelf, kun je evengoed prachtig zijn, maar het is niet zo dat je alleen mooi bent als je zo dun bent. Net als dat je niet alleen mooi bent met flinke tieten en heupen... Je bent gewoon mooi als je jezelf bent, over het algemeen.


Ook weer waar...
<<

ChiQ

Bericht 10 Jan 2014 15:09

Re: Thigh Gap

Gelukkig heb ik het niet meer, maar maand of 6 terug wel. Vreselijk, ik voelde me heel lelijk en vooral mijn kop, zo ingevallen alsof ik ernstig ziek was, bleke huid en donkere kringen.
<<

Anoniem315

Bericht 10 Jan 2014 15:10

Re: Thigh Gap

Hmm.. Ik heb beide. Die bikini bridge vind ik wel mooi, die thigh gap hoeft voor mij niet zo. Gelukkig issie bij mij maar heel klein en bijna onopvallend. Bij van die grote gaps vind ik dat je vagina zo benadrukt wordt. Althans, als ik van die zeer skinny meiden zie lopen worden mijn ogen daar naar toe getrokken. Vind ik niet echt sexy. Lokt ook cameltoes uit.

Maar dat je vagina dan wijder zou zijn? Wahaha! Ik moet er niet aan denken dat het, als ik geen gap zou hebben, nóg strakker is daarbinnen :suspect:
<<

Anoniem29

Bericht 10 Jan 2014 15:34

Re: Thigh Gap

Deze middelste tigh gap vind ik wel mooi. Gewoon een klein beetje. Ze heeft ook hele gespierde billen, misschien speelt dat ook wel mee in het plaatje haha. Maar zo'n mega gat zou voor mij ook niet hoeven. Maar hee, als je het hebt dan heb je het. Maar uithongeren, nee. Dan liever mooie gevormde/gespierde benen.

Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 10 Jan 2014 15:50

Re: Thigh Gap

De gap op onderstaande afbeelding vind ik ook wel normaal. Zo heb ik het ook, zo ongeveer, met een beetje vlees bij de dijen.

Afbeelding
<<

Anoniem315

Bericht 10 Jan 2014 15:52

Re: Thigh Gap

Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 10 Jan 2014 15:56

Re: Thigh Gap

Hahaha, exo! :lol:

Op die foto vind ik het ook wel mooi.

Ik vind dat trouwens altijd wel fijn als ik ben afgevallen en m'n benen plakken in de zomer in een rokje niet zo aan elkaar.
Niet dat ik perse zulke benen moet hebben, maar bovenstaande is wel een bijkomend voordeel. Ik haat dat geplak en geschuur.
<<

Anoniem14

Bericht 10 Jan 2014 18:35

Re: Thigh Gap

Een barbiepop heeft ook een thigh gap. Ik heb er eigenlijk nooit over nagedacht. Dat je het überhaupt kan trainen joh!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 10 Jan 2014 20:03

Re: Thigh Gap

Wat een ongein zeg..
Vooral die bikini dinges, dat ligt toch ook maar net aan je bouw?
Ik, met m'n best aanwezige buik, heb dat bikini iets (ben de naam alweer vergeten en te lui om even te zoeken, haha) omdat ik nou eenmaal mega brede heupen heb, niks aan te doen.
Vroegâh was dat trouwens echt niet hip, een klasgenootje heeft ooit eens tegen mij gezegd dat ze hoopte dat ik mijn telefoon in mijn broekzak had zitten, want als dat mijn heup was, was het eng..

Die thigh gap vind ik trouwens ook niet zo geslaagd.. Oké, een beetje wel (als in strakke benen), maar ik zie toch ook wel heel veel eng dunne afbeeldingen voorbij komen als ik er op googel..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem301

Bericht 10 Jan 2014 23:48

Re: Thigh Gap

Jerry schreef:Ik vind het niet mooi en zou het vervelend vinden als ik zo'n bouw zou hebben dat ik zo'n gat zou hebben.
Ik word er verdrietig van om te lezen dat jonge meiden zich uithongeren om zo'n gat te krijgen.

Zijn er echt mannen die een magere vrouw mooier vinden dan een vrouw met rondingen? Ik heb ze nog nooit ontmoet (maar ik ben ook niet mager, dus misschien blijven die mannen bij mij op afstand :P )

Vast wel, net zoals dat er mannen zijn die op slanke vrouwen vallen, vrouwen met een vol postuur, of mannen die op dikke vrouwen vallen.
<<

Anoniem273

Bericht 11 Jan 2014 01:29

Re: Thigh Gap

Carrie schreef:
Jerry schreef:Ik vind het niet mooi en zou het vervelend vinden als ik zo'n bouw zou hebben dat ik zo'n gat zou hebben.
Ik word er verdrietig van om te lezen dat jonge meiden zich uithongeren om zo'n gat te krijgen.

Zijn er echt mannen die een magere vrouw mooier vinden dan een vrouw met rondingen? Ik heb ze nog nooit ontmoet (maar ik ben ook niet mager, dus misschien blijven die mannen bij mij op afstand :P )

Vast wel, net zoals dat er mannen zijn die op slanke vrouwen vallen, vrouwen met een vol postuur, of mannen die op dikke vrouwen vallen.


Gelukkig wel zeg... Zou anders wel jammer zijn voor de dames zonder rondingen, dat die nooit een man kunnen vinden :laughcry:
<<

Anoniem301

Bericht 11 Jan 2014 02:22

Re: Thigh Gap

Aziraphale schreef:
Carrie schreef:
Jerry schreef:Ik vind het niet mooi en zou het vervelend vinden als ik zo'n bouw zou hebben dat ik zo'n gat zou hebben.
Ik word er verdrietig van om te lezen dat jonge meiden zich uithongeren om zo'n gat te krijgen.

Zijn er echt mannen die een magere vrouw mooier vinden dan een vrouw met rondingen? Ik heb ze nog nooit ontmoet (maar ik ben ook niet mager, dus misschien blijven die mannen bij mij op afstand :P )

Vast wel, net zoals dat er mannen zijn die op slanke vrouwen vallen, vrouwen met een vol postuur, of mannen die op dikke vrouwen vallen.


Gelukkig wel zeg... Zou anders wel jammer zijn voor de dames zonder rondingen, dat die nooit een man kunnen vinden :laughcry:

Ik was ook sarcastisch :)
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 11 Jan 2014 09:43

Re: Thigh Gap

Ik dacht 'Ieuw, wie heeft dat nou', heb ik het zelf. :laughcry: Maar ik heb gelukkig niet zo'n heel stuk tussen m'n vagina, dat vind ik er ook een beetje gek uitzien.

Die bikini bridge heb ik ook, vooral heel irritant op het strand en als je heupen op deurklinkhoogte zitten is dat vaak ook héél pijnlijk kan ik vertellen.

Ik voel me nu ineens wel hot en happening zo met m'n gap en bridge in m'n vriends sportbroek en bijbehorende sokken op de bank.
<<

Anoniem273

Bericht 11 Jan 2014 10:39

Re: Thigh Gap

Carrie schreef:Ik was ook sarcastisch :)


Ik vulde je aan :)

Bikini bridge vind ik trouwens ook erg onhandig, die heb ik ook. Thigh gap heb ik niet gecheckt maar ik gok van niet :)

Edit: ik heb toch een thigh gap, van een centimeter ofzo :yes:
Laatst gewijzigd door Anoniem273 op 11 Jan 2014 16:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem260

Bericht 11 Jan 2014 12:14

Re: Thigh Gap

Ja ja, I get it. Mijn reactie was vooral een beetje uit boosheid, vanwege het idee dat meisjes zichzelf laten uitmergelen om met de mode mee te kunnen doen...
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Jan 2014 12:38

Re: Thigh Gap

Thigh gap?! Wij noemden dat vroeger gewoon een brugkut. Maar goed, het wordt steeds gekker allemaal! Ik heb t tegenovergestelde van een thigh gap, ook weer jammer, want idd, dat schuurt en plakt zo lekker in de zomer :laughcry: Ik zou wel een kleine ruimte tussen mn benen willen hebben, maar daar heb ik de bouw gewoon niet voor. Ik wil nog wel een paar kg kwijt, dus dat scheelt misschien nog iets.
❤ 7 juni 2018
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Jan 2014 14:29

Re: Thigh Gap

ga ik even af.. En geen thigh gap, en geen bikini bridge..

Hier ook schuur en plak ellende :thumbdown:
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 11 Jan 2014 14:29

Re: Thigh Gap

Ik schud je de hand Lejow. Hier ook geen van beide, en alleen maar schuren tussen de benen :confused:
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem186

Bericht 11 Jan 2014 14:33

Re: Thigh Gap

Brugkut, hahaha. Ik ga stuk. :lol:
Klinkt echt stukken beter dan thigh gap, die moeten we er in houden.
<<

Anoniem185

Bericht 11 Jan 2014 14:33

Re: Thigh Gap

Ik heb ook geen thigh gap en geen bridge... En ik maar denken dat ik een goddelijk lijf had...
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron