Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Thigh Gap

<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 10 Jan 2014 09:43

Re: Thigh Gap

Of je een thigh gap hebt of niet, dat ligt vooral gewoon aan je bouw. Ik kan wel streven naar een thigh gap, maar dan ben ik ongezond mager. Het is weer zoiets wat dan in de media komt, waar jongeren (en sommige anderen) gevoelig voor zijn en waardoor sommigen met een predispositie voor een eetstoornis weer getriggerd, want 'dat willen ze ook'. Nice :thumbdown:
<<

Artemis

Bericht 10 Jan 2014 10:27

Re: Thigh Gap

Ik heb geen thigh gap en ook al geen bikini bridge. Ik vind het beide maar stomme begrippen en een hoop gedoe om niets. Als je het van nature hebt, prima, mooi, maar om daar nou naar te gaan streven? Nee hoor, dan maar gewoon mijn eigen wulpse ik.

Oh en de potloodtest al kan ik ook al niet met goed gevolg afleggen sinds mijn 13e... Het is afschuwelijk.

Ik word altijd een beetje boos van dit soort berichten. Zo zonde dat er weer eens een standaard wordt bedacht waaraan een vrouwenlijf moet voldoen.... Terwijl er zoveel mooie lichamen zijn, alleen dan niet helemaal volgens deze standaard.
Laatst gewijzigd door Artemis op 10 Jan 2014 10:32, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 10 Jan 2014 10:29

Re: Thigh Gap

Dat komt toch ook een beetje van Cara Delevingne, die dat heeft? (Niet dat zij dat promoot, maar dat veel jonge meiden op Cara willen lijken incl die thigh gap).

Zoals op het plaatje uit de openingspost vind ik het best mooi, maar zoals op het plaatje van HoS niet. Als het je bouw is, is het mooi. Niet als je jezelf er voor uit gaan hongeren.
<<

Artemis

Bericht 10 Jan 2014 10:33

Re: Thigh Gap

Wie?
<<

Artemis

Bericht 10 Jan 2014 10:34

Re: Thigh Gap

Afbeelding

Da's toch niet sexy?
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Jan 2014 10:36

Re: Thigh Gap

Wat is dit erg zeg! Ik vind het echt zo erg dat meiden zichzelf dit aandoen.
<<

Anoniem12

Bericht 10 Jan 2014 10:38

Re: Thigh Gap

Het lijkt alsof de benen verkeerd onder het lichaam geplakt zijn. Verschrikkelijk als dit een trend wordt. :confused:
<<

Artemis

Bericht 10 Jan 2014 10:42

Re: Thigh Gap

Ik heb mevrouw Carra even gegoogled, maar ik vind haar nou niet echt aantrekkelijk eerlijk gezegd. Boos kijken, veel wenkbrauw en veel te mager. Niets mis mee als je van nature zo bent, maar zo ziet ze er niet uit eerlijk gezegd en dat vind ik dan jammer. En om dan zo'n mevrouw tot schoonheidsideaal te gaan verheffen...... Sniezoslim.

Zo ziet de gemiddelde vrouw er gewoon niet uit.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Jan 2014 10:51

Re: Thigh Gap

Ik vind echt dat er een beter beeld van schoonheid moet komen. Je ziet zoveel onzekere vrouwen daardoor problemen krijgen en nog onzekerder worden. Ik vind het zo zonde, we zijn allemaal mooi, ook met onze benen die tegen elkaar schuren.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 10 Jan 2014 11:10

Re: Thigh Gap

Weer wat geleerd vandaag, ik had er allebei nog nooit van gehoord! Ik heb het wel zn bikini bridge. Thigh gap vind ik wel mooi maar niet zo uitgemergeld zoals op de plaatjes hier.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Jan 2014 11:17

Re: Thigh Gap

Ik heb me serieus jaren onzeker en lelijk gevoeld met mijn schurende benen, maar nu ik die trend van thigh gap zie. Jeetje zeg. Wat doen meiden zichzelf toch aan.
<<

Artemis

Bericht 10 Jan 2014 11:29

Re: Thigh Gap

Afbeelding

Dit is toch minstens zo sexy?

En dan zijn er ook nog genoeg slanke vrouwen te bedenken die heel sexy zijn, maar dat meet je toch niet af aan de ruimte tussen iemands benen?

Ok, je kunt zelf een voorkeur hebben, maar stellen dat iemand er op een bepaalde manier uit moet zien om sexy of mooi te zijn vind ik zo fout.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Jan 2014 11:39

Re: Thigh Gap

Ik ook! Echt die stomme schoonheidsidealen.
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 10 Jan 2014 11:56

Re: Thigh Gap

ik heb net even voor de spiegel gekeken... Ik was altijd in de veronderstelling dat ik luciferbenen had wat uitermate lastig is met het kopen van laarzen en broeken.
Maar ik heb gewoon een tigh gap, gelukkig, ik kan met een gerust hart het weekend in.
Afbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Jan 2014 11:56

Re: Thigh Gap

Zwilling is helemaal hip haha
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 10 Jan 2014 12:21

Re: Thigh Gap

Artemis schreef:Afbeelding

Da's toch niet sexy?


Deze foto doet me denken aan een peuter met een luier tussen haar benen..
2019
2022
<<

Anoniem193

Bericht 10 Jan 2014 12:44

Re: Thigh Gap

Afbeelding

Nep gedoe ook nog eens.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Jan 2014 12:49

Re: Thigh Gap

Wacht hoe is dat gedaan? Photoshop?
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 10 Jan 2014 12:54

Re: Thigh Gap

Ik denk gewoon je benen (waar ze in de kom zitten) naar buiten draaien. Ik kan ook een thigh gap maken voor een foto, maar dan sta ik allesbehalve comfortabel :laughcry:
<<

Anoniem162

Bericht 10 Jan 2014 12:54

Re: Thigh Gap

haar voeten staan in elk geval anders meer naar buiten bij thigh gap of platter naar binnen bij de no-thigh gap.
<<

Anoniem193

Bericht 10 Jan 2014 13:00

Re: Thigh Gap

Haar knieën staan ook raar naar binnen gedraaid.

@Kowalski: Showen;)
<<

Zwilling

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 596

Geregistreerd: 03 Sep 2013 10:49

Bericht 10 Jan 2014 13:13

Re: Thigh Gap

Tabbie schreef:Zwilling is helemaal hip haha


Nou ik twijfel even aan mijn thigh gap vermogens. Ik heb namelijk ook hallex valgus aan beide voeten waardoor er dus een knobbel ontstaat. Ik kan dus niet mijn voeten naast elkaar zetten wel knobbel tegen knobbel. Waardoor je theoretisch gezien zou kunnen zeggen dat ik daarmee 1 a 2 cm thigh gap valsspeel.
Afbeelding
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 10 Jan 2014 13:16

Re: Thigh Gap

Alibi schreef:Haar knieën staan ook raar naar binnen gedraaid.

@Kowalski: Showen;)


Haha!

Nou ja, zoiets dan:

Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem193

Bericht 10 Jan 2014 13:17

Re: Thigh Gap

Precies Kowalski!
<<

Anoniem260

Bericht 10 Jan 2014 13:29

Re: Thigh Gap

Ik vind het niet mooi en zou het vervelend vinden als ik zo'n bouw zou hebben dat ik zo'n gat zou hebben.
Ik word er verdrietig van om te lezen dat jonge meiden zich uithongeren om zo'n gat te krijgen.

Zijn er echt mannen die een magere vrouw mooier vinden dan een vrouw met rondingen? Ik heb ze nog nooit ontmoet (maar ik ben ook niet mager, dus misschien blijven die mannen bij mij op afstand :P )
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron