Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer hebben jullie vertelt dat je zwanger was ?

<<

Anoniem15

Bericht 09 Jan 2014 20:44

Wanneer hebben jullie vertelt dat je zwanger was ?

Ik kan het maar moeilijk voor me houden hoor en heb het zelfs al wat mensen vertelt waaronder collega's omdat ik die zo vaak zie. Kon het niet laten!

Veel mensen vragen ook vaak of het al zover is omdat ze weten dat we ermee bezig zijn omdat het de vorige keer zo mis is gegaan.

Ik ' probeer ' mijn mond te houden omdat het zo hoort en er een beetje een taboe op rust om het snel te vertellen maar eigenlijk maakt het mij helemaal niks uit het blijft toch hetzelfde.

Wanneer heb jij het vertelt?
<<

Eep

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: Noord-Brabant

Bericht 09 Jan 2014 20:52

Re: Wanneer hebben jullie vertelt dat je zwanger was ?

Wij hebben het verteld toen ik bijna 12 weken zwanger was. Niemand wist dat we al voor een kindje gingen, dus de verrassing was groot bij iedereen. Ik vond het wel leuk om samen een geheimpje te hebben, al kon ik op het eind nog moeilijk mijn mond houden. Toen wilde ik het echt van de daken schreeuwen.
Afbeelding
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 09 Jan 2014 20:56

Re: Wanneer hebben jullie vertelt dat je zwanger was ?

Daar is al een topic over van niet zo lang geleden:

http://www.zegmaaryes.nl/viewtopic.php?f=9&t=5367
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 09 Jan 2014 20:57

Re: Wanneer hebben jullie vertelt dat je zwanger was ?

Ik heb het al vroeg verteld, beiden keren trouwens, ook voor de echo. Ik had zoiets van het kan altijd fout gaan en daarnaast was ik zo blij dat ik het wilde delen.
<<

Anoniem331

Bericht 09 Jan 2014 21:01

Re: Wanneer hebben jullie vertelt dat je zwanger was ?

Rituals schreef:Ik kan het maar moeilijk voor me houden hoor en heb het zelfs al wat mensen vertelt waaronder collega's omdat ik die zo vaak zie. Kon het niet laten!

Veel mensen vragen ook vaak of het al zover is omdat ze weten dat we ermee bezig zijn omdat het de vorige keer zo mis is gegaan.

Ik ' probeer ' mijn mond te houden omdat het zo hoort en er een beetje een taboe op rust om het snel te vertellen maar eigenlijk maakt het mij helemaal niks uit het blijft toch hetzelfde.

Wanneer heb jij het vertelt?



Dat is maar net wat jij wil hoor. Het is helemaal niet dat iets zo hoort, of dat er een taboe op rust!
Als jij het wil vertellen dat vertel je het. Wil je het niet, dan doe je het niet.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 09 Jan 2014 21:12

Re: Wanneer hebben jullie vertelt dat je zwanger was ?

Gelijk na de test.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 09 Jan 2014 21:19

Re: Wanneer hebben jullie vertelt dat je zwanger was ?

Na een week of 8 geloof ik, ik ging met vrienden naar een festival en daar hoorde wel een uitleg bij van waarom ik niet dronk en gestopt was met roken.
#teammaple🍁
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 09 Jan 2014 21:29

Re: Wanneer hebben jullie vertelt dat je zwanger was ?

Ouders en broers een week na testen (4 a 5 weken ongeveer)
Vrienden met 8 weken omdat we toen een feestje hadden en ik niet dronk.

Vond het geen probleem om het zo vroeg te vertellen. Als het fout zou gaan zou ik dit aan dezelfde mensen hebben verteld.
Mijn vriend heeft het zijn collega's na 12 weken verteld.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 09 Jan 2014 21:40

Re: Wanneer hebben jullie vertelt dat je zwanger was ?

De eerste keer dat ik zwanger was heb ik het heel snel na de positieve test aan mijn ouders verteld, helaas eindigde deze prille zwangerschap rond de 6 weken in een miskraam. Mijn vader was hier ook behoorlijk van ondersteboven, dus toen ik zwanger bleek van mijn dochtertje hebben we gewacht tot een week of 7.

Mijn broertjes en zusje hebben we het verteld toen ik bijna 12 weken zwanger was, ik had al meerdere goede echo's gehad.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 09 Jan 2014 21:46

Re: Wanneer hebben jullie vertelt dat je zwanger was ?

Onze ouders allen binnen 2 uur na de test. Beste vrienden en vriendinnen die avond en anderen na de goede echo van 13 weken.
<<

Joli86

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:45

Bericht 09 Jan 2014 22:12

Re: Wanneer hebben jullie vertelt dat je zwanger was ?

Ouders, familie, beste vrienden na 7 weken en een goede echo.
Collega's, kennissen en op FB na 11 weken en een tweede goede echo.
Afbeelding
<<

Anoniem25

Bericht 09 Jan 2014 22:26

Re: Wanneer hebben jullie vertelt dat je zwanger was ?

Ouders, broers er zussen, en vrienden waar we close mee zijn een paar dagen na de test.

Op het werk na de eerste goede echo (week of 8)

Wereldkundig na de tweede goede echo (week of 10)
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 10 Jan 2014 14:19

Re: Wanneer hebben jullie vertelt dat je zwanger was ?

Mijn moeder dezelfde dag nog, beste vriendin na een week en de rest na de 2e goede echo rond 11 weken.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Le Chat Noir

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:54

Bericht 10 Jan 2014 14:33

Re: Wanneer hebben jullie vertelt dat je zwanger was ?

Ouders, schoonouders, zus, aantal vriendinnen met 4 weken al.
Nog aantal vriendinnen en naaste collega's met 6 weken na eerste goede echo. Leidinggevende met week of 9.
Rest na week 12 of 13.
Afbeelding
<<

Ingrid82

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 262

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:58

Bericht 10 Jan 2014 14:41

Re: Wanneer hebben jullie vertelt dat je zwanger was ?

Mijn moeder en zus en mijn schoonouders dezelfde dag nog,twee vriendinnen ook , na een echo (met 7weken) mijn werk en wat vrienden en na de echo rond de 8 weken iedereen.
Vind het heel knap als mensen het tot twaalf weken 'geheim houden', ik weet van mezelf ( en dat is ook wel gebleken haha) dat ik dat niet kan/kon
Na 6jaar is onze wonder daar!
Afbeelding
<<

Anoniem14

Bericht 10 Jan 2014 18:01

Re: Wanneer hebben jullie vertelt dat je zwanger was ?

Zwanger dus? Gefeliciteerd!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers