Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Shopstop!

<<

Anoniem129

Bericht 26 Sep 2013 18:56

Re: Shopstop!

Oke! Vanaf nu heb ik ook een shopstop, ik heb gewoon niets meer nodig en koop alleen maar om het kopen en dat is niet nodig! ik moet bewuster met mijn geld omgaan dan kan ik veel meer sparen! IK heb gisteren salaris gehad en heb besloten dat ik in ieder geval tot mijn volgende salaris niets mag shoppen! Ik hoop zo dat ik het ga volhouden!
<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 463

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:05

Bericht 26 Sep 2013 21:40

Re: Shopstop!

Ik wil ook weer mee gaan doen. Heb een rekening van €350 gekregen van de ziektekostenverzekering en ga mijn danslessen vijf maanden vooruit betalen. Aangezien ik wel gewoon wil sparen, houdt het in dat ik in oktober maar liefst €0 kan uitgeven aan kleding en andere aankopen. Ga mijn best doen.
<<

Anoniem151

Bericht 27 Sep 2013 10:05

Re: Shopstop!

Ik heb mezelf ook een shopstop gegeven. Eigenlijk wil ik tot het einde van het jaar geen onnodige dingen meer kopen..
<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 463

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:05

Bericht 04 Okt 2013 21:13

Re: Shopstop!

Zal je net hebben.. Buy nothing new month en ik zie ineens overal leuke kleren :( !
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers