Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


ladycup

<<

Anoniem112

Bericht 09 Jan 2014 13:40

ladycup

wie heeft er hier een lady cup?
ik heb er van de week eentje besteld en ontvangen.

wanneer was je er helemaal aan gewend? en ging het in en uitbrengen snel en gemakkelijk?

ik had hem gisteren ingebracht en ging na vier uur er langs lekken, eenmaal eruit gehaald (want dit ging niet zo heel gemakkelijk) bleek hij voor de helft vol te zitten dus dan zat hij waarschijnlijk niet helemaal goed nog, denk ik dan.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 09 Jan 2014 14:10

Re: ladycup

Bedoel je van die softcups?

Oh ik zie het al, ik heb die ooit gezien op vakantie en ze leken me zo groot!

Ik heb wel ooit een keer softcups gekocht en ook al ging het inbrengen prima, het uitbrengen was lastiger, want je moet die dus recht houden om niet te morsen..

Ik ben voorstander van de beppy's.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 09 Jan 2014 14:12

Re: ladycup

Ik ken ook alleen de softcups. Die werken voor mij heel fijn en voldoende.
S'nachts doen ze het niet zo goed en lek ik er naast/over :confused: , haha.
Wellicht omdat ik dan gekanteld lig ofzo dat het over het randje komt ofzo en de zwaartekracht niet zo goed werkt. Haha, ik heb het maar gewoon opgegeven.

Ik ken datgene wat jij noemt niet.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 09 Jan 2014 14:16

Re: ladycup

Blijkbaar lijken deze erop, maar zijn recyclebaar ..

Zijn ze trouwens niet groot Annemijn? Hoe was dat met het inbrengen?
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 09 Jan 2014 14:16

Re: ladycup

Oh oke!
Ik ga eens googelen....
<<

Anoniem112

Bericht 09 Jan 2014 14:22

Re: ladycup

Ja ze zijn herbruikbaar daarom heb ik hiervoor gekozen inderdaad!

Ik vind m om in te brengen ook vrij groot, ik heb dan ook een maat L gekozen want deze werd aanbevolen boven de 25 jaar en als je als eens vaginaal bevallen bent.

Vanmorgen had ik haast en kreeg ik m er dan ook niet handig in dus heb t maar even zo gelaten.
<<

Anoniem112

Bericht 09 Jan 2014 14:24

Re: ladycup

Je kunt m overigens dubbelgevouwen naar binnen brengen dus dat scheelt een hoop, haha
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 09 Jan 2014 14:57

Re: ladycup

Ja dat snapte ik nog wel :) Is ook zo met de soft cups en de nuva ring, alleen daar zit niet nog zo'n heel ding aan.
<<

Anoniem193

Bericht 09 Jan 2014 15:06

Re: ladycup

Ik heb er ook 1. Ben er een paar maanden laaiend enthousiast over geweest, daarna ging het een paar keer mis, waarom weet ik niet. Nu al een poos niet meer gebruikt. Toch maar eens doen weer.
<<

Anoniem112

Bericht 09 Jan 2014 15:18

Re: ladycup

Wat ging er bij jou mis alibi?
<<

Artemis

Bericht 09 Jan 2014 16:01

Re: ladycup

Lijkt me niets, smeerboel en ik zou er niet op vertrouwen. De meerwaarde van hergebruiken zie ik ook niet in aangezien ik rustig 4 maanden met 1 doosje tampons doe. Ik zweer bij beppy's, maar die zijn loeiduur. Wel veel fijner dan gewone tampons .
<<

Anoniem12

Bericht 09 Jan 2014 16:07

Re: ladycup

Artemis schreef:Lijkt me niets, smeerboel en ik zou er niet op vertrouwen. De meerwaarde van hergebruiken zie ik ook niet in aangezien ik rustig 4 maanden met 1 doosje tampons doe. Ik zweer bij beppy's, maar die zijn loeiduur. Wel veel fijner dan gewone tampons .

Ik ben wel benieuwd wat er zoveel fijner aan is.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 09 Jan 2014 16:10

Re: ladycup

Ik heb het een tijdje geprobeerd, omdat ik niet zo goed tegen maandverband etc. kan. Maar ik vind het echt 3x niks. Ik krijg hem niet goed ingebracht waardoor ik het dus een hele tijd voel zitten, ik lek en het een ramp is om het er terug uit te halen.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 09 Jan 2014 16:18

Re: ladycup

Rush schreef:
Artemis schreef:Lijkt me niets, smeerboel en ik zou er niet op vertrouwen. De meerwaarde van hergebruiken zie ik ook niet in aangezien ik rustig 4 maanden met 1 doosje tampons doe. Ik zweer bij beppy's, maar die zijn loeiduur. Wel veel fijner dan gewone tampons .

Ik ben wel benieuwd wat er zoveel fijner aan is.


Probeer het een keer uit zou ik zeggen :)
<<

Anoniem193

Bericht 09 Jan 2014 16:39

Re: ladycup

Hoe kan het dat je zolang met 1 doosje doet artemis?
<<

Artemis

Bericht 09 Jan 2014 16:41

Re: ladycup

Het is bij mij gewoon nooit zo heel erg, ja, de eerste dag, daarna stelt het niets voor.

Rush: je voelt ze niet zitten, je kunt ermee seksen, en geen gedoe met touwtjes. Je merkt er gewoon minder van. Maar toegeven: het feit dat het qua seks prettig is is voor mij de reden om ze te gebruiken. Je hebt echt niet door dat je er één gebruikt. Oh en het kan onmogelijk doorlekken.
<<

Anoniem12

Bericht 09 Jan 2014 16:43

Re: ladycup

Misschien moet ik eens zo`n proefsetje proberen. Tampons vullen zich bij mij altijd aan 1 kant (weird i know) maar langer kan ik ze ook niet laten zitten. Omdat er dan nog zo`n groot stuk droog is, is het pijnlijk om 'm eruit te halen en de volgende die er dan in moet wil dan bijna niet.

Die beppys lijken me veel zachter en daardoor prettiger. En de seks is ook wel een bijkomend voordeel dan haha.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 09 Jan 2014 16:46

Re: ladycup

En als beginner pak je ook de 'wet' versie en die glijden echt fijn zeg maar. Ik vind een tampon indoen terwijl er nog weinig is bv ook echt niet lekker. Zo stroef. Precies ook om die reden die jij beschrijft gebruik ik ze graag. (oh en natuurlijk de seks optie).
<<

Anoniem91

Bericht 09 Jan 2014 16:47

Re: ladycup

Je zou ook gewoon natuurspons kunnen gebruiken, dat doen veel prostituees.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 09 Jan 2014 16:48

Re: ladycup

bnatuurspons?
<<

Artemis

Bericht 09 Jan 2014 16:51

Re: ladycup

Weetjewel schreef:Je zou ook gewoon natuurspons kunnen gebruiken, dat doen veel prostituees.

Een beppy is hetzelfde, wordt ook door prostituees gebruikt.

Rush: het is alleen even vissen met eruit halen, want er zit geen touwtje aan. En ze lijken even vrij groot als je ze voor het eerst ziet. Maar ik vind ze ideaal .
<<

Anoniem91

Bericht 09 Jan 2014 16:54

Re: ladycup

Ik word nooit ongesteld dus ik ben niet meer op de hoogte wat er nu allemaal is. :P

Even op google gekeken voor een beppy, is inderdaad een beetje hetzelfde idee ja.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 09 Jan 2014 16:55

Re: ladycup

Haha, ok, weet ik dat ook weer :)

En ik dacht alles wel te kennen onderhand.
<<

Anoniem19

Bericht 10 Jan 2014 09:23

Re: ladycup

Rush schreef:Misschien moet ik eens zo`n proefsetje proberen. Tampons vullen zich bij mij altijd aan 1 kant (weird i know) maar langer kan ik ze ook niet laten zitten. Omdat er dan nog zo`n groot stuk droog is, is het pijnlijk om 'm eruit te halen en de volgende die er dan in moet wil dan bijna niet.

Die beppys lijken me veel zachter en daardoor prettiger. En de seks is ook wel een bijkomend voordeel dan haha.


Dat is normaal! Ik heb dat ook en ik dacht altijd dat er iets niet klopte, maar ik heb het laatst opgezocht en dat hebben meer mensen. Het komt door de vorm van je baarmoederhals etc. Het is nooit helemaal gelijk en als je dan een tampon inbrengt zit die vaak automatisch "scheef".
<<

Anoniem12

Bericht 10 Jan 2014 10:04

Re: ladycup

Ohhh, op die manier. Ja in m`n puberteit was ik het altijd heel erg, dus zaten ze wel altijd vol. Die halfvolle tampons zijn vrij nieuw voor mij haha!
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers