Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sneakers onder een rokje

<<

Anoniem29

Bericht 10 Jan 2014 19:45

Re: Sneakers onder een rokje

Deze vind ik stiekem best leuk haha :D Al zou ik het zelf dan toch niet dragen, heb gewoon iets tegen spijkerrokken.

Afbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 10 Jan 2014 19:55

Re: Sneakers onder een rokje

Maar ik vind Allstars sowieso leuker onder een rokje dan knalroze, hoge sneakers! Met Allstars kun je net weer wat beter combineren, vind ik, wat Exo plaatst vind ik best heel leuk, komt ook omdat het bijna op jeans shorts lijkt :)
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 10 Jan 2014 20:10

Re: Sneakers onder een rokje

Nu voel ik me even heel oud, maar zo'n 12jr geleden was die lengte spijkerrok wel hip. Toen droeg ik ze ook wel met van die witte lage Adidas sneakers die toen in waren. Ik vind ze nu ook niet meer leuk, maar mijn smaak blijkt dus modegevoelig :)

Hoge sneakers onder een spijkerrokje vind ik nu meer iets voor meisjes van een jaar of 8 a 10.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem301

Bericht 10 Jan 2014 20:45

Re: Sneakers onder een rokje

Aziraphale schreef:Maar ik vind Allstars sowieso leuker onder een rokje dan knalroze, hoge sneakers! Met Allstars kun je net weer wat beter combineren, vind ik, wat Exo plaatst vind ik best heel leuk, komt ook omdat het bijna op jeans shorts lijkt :)

Volgens mij is haar 2e plaatje ook een broekje!
<<

Anoniem66

Bericht 11 Jan 2014 09:00

Re: Sneakers onder een rokje

Dat 2e plaatje van Exo vind ik ook leuk!
<<

Anoniem315

Bericht 11 Jan 2014 10:31

Re: Sneakers onder een rokje

Carrie schreef:
Aziraphale schreef:Maar ik vind Allstars sowieso leuker onder een rokje dan knalroze, hoge sneakers! Met Allstars kun je net weer wat beter combineren, vind ik, wat Exo plaatst vind ik best heel leuk, komt ook omdat het bijna op jeans shorts lijkt :)

Volgens mij is haar 2e plaatje ook een broekje!


Op pinterest staat dat het een rokje is. Ik denk dat het een boyfriend jeans was, die ze open hebben gewerkt.
<<

loura

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 658

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:00

Bericht 11 Jan 2014 10:57

Re: Sneakers onder een rokje

Sterre schreef:Nu voel ik me even heel oud, maar zo'n 12jr geleden was die lengte spijkerrok wel hip. Toen droeg ik ze ook wel met van die witte lage Adidas sneakers die toen in waren. Ik vind ze nu ook niet meer leuk, maar mijn smaak blijkt dus modegevoelig :)

Hoge sneakers onder een spijkerrokje vind ik nu meer iets voor meisjes van een jaar of 8 a 10.

Ik droeg ze ook 12 jaar geleden, vooral die lengte van het plaatje van intoxicated. Dus als mensen nog spijkerrokjes willen?? Maat 34 dan heb ik nog een hele zak vol :D.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 11 Jan 2014 15:03

Re: Sneakers onder een rokje

All Stars zit totaal geen demping in en mag ik dus ook niet met mn knie..zit dus echt gebonden aan sportschoenen (ik sta en loop 37 uur per week).
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers