Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Toiletetiquette

<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 08 Jan 2014 23:41

Toiletetiquette

In bijzijn van je partner? Ja of nee? Alleen plassen?
Of doe jij het wel en hij niet of andersom? Alleen als je heel nodig moet?
Of liever zelfs deur dicht en op slot? En wat als hij een plons hoort of jij die van hem. Erg? Afknapper voor je seksleven of horem dat soort dingen privé te blijven of hoort het erbij.

Deel jullie toiletgedrag :cheering:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem321

Bericht 08 Jan 2014 23:46

Re: Toilet etiquette

Toch wel prive, zowel plassen als poepen. Tuurlijk als je samenwoont krijg je wel eens wat mee van elkaar maar (qua geur en geluid, sorry..) maar nee, absoluut niet in elkaars gezelschap.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 08 Jan 2014 23:51

Re: Toiletetiquette

We hebben een toilet in de badkamer, dus plassen doen we weleens als de ander tanden poetst of doucht. Een No.2 niet, ik wil niet dat hij dat hoort, ruikt of ziet en ik wil dat ook van hem niet weten.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem237

Bericht 08 Jan 2014 23:52

Re: Toiletetiquette

Dat is voor ons beide privé en dus alles met de deur dicht.
<<

Anoniem119

Bericht 08 Jan 2014 23:53

Re: Toiletetiquette

Dat maakt me niet zoveel uit. Soms staan we gewoon te kletsen met elkaar tijdens het wc bezoek van één van beiden met de deur open. En soms de deur dicht. Allebei prima.
<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:25

Bericht 08 Jan 2014 23:55

Re: Toiletetiquette

Alles met de deur dicht, niet altijd ook op slot.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 09 Jan 2014 00:16

Re: Toiletetiquette

Ik heb wel altijd de deur dicht en hij ook, maar als we wat horen van elkaar, dan is het maar zo. Het hoort er nou eenmaal bij vind ik. Ik ga niet alles ophouden, omdat hij anders misschien wat hoort.
<<

Anoniem57

Bericht 09 Jan 2014 00:17

Re: Toiletetiquette

Hier alles met de deuren open, niet persé omdat we elkaar graag horen (ruiken doe je toch wel..) maar omdat het soms gewoon wel eens voorkomt dat de een net zijn deodorant of tandenborstel of weet ik het wat moet hebben terwijl de ander op de wc zit. Plassen is eigenlijk wel standaard met de deur open, ik betrap mezelf er soms op dat ik bij anderen ook de deur per ongeluk op een kier houd!
<<

Nien_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 504

Geregistreerd: 01 Sep 2013 01:55

Bericht 09 Jan 2014 00:33

Re: Toiletetiquette

Ik heb de deur altijd gesloten en op slot. Hij plast weleens met de deur open. Ik vind het vreselijk als iemand iets hoort plonzen en kan No.2 alleen maar thuis en het liefste als ik alleen thuis ben.
Ons vrolijk meisje - 2020
Onze lieve jongen - 2022
<<

Anoniem 48

Bericht 09 Jan 2014 00:36

Re: Toiletetiquette

Wij zijn daar heel makkelijk in. Plassen doen we waar de ander bij is. De grote boodschap niet maar dat komt omdat het niet echt lekker ruikt.
<<

Anoniem40

Bericht 09 Jan 2014 00:40

Re: Toiletetiquette

Met de deur dicht en soms op slot. Heel soms plas ik weleens als hij staat te douchen. We hebben een douchegordijn, dus hij ziet dan niks. Af en toe een plons horen is niet erg, we wonen nou eenmaal in een appartement. En dan kunnen we er vast aan wennen voor als we volgend jaar gaan reizen. Ik ga er maar vanuit dat we sowieso wel een keer aan de diarree zijn in Azie of Zuid-Amerika.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 09 Jan 2014 01:02

Re: Toiletetiquette

Wij hebben geen toilet in de badkamer, alleen een toilet beneden. Ik doe altijd de deur dicht en ook op slot.
Ik vind het niet fijn om de deur open te hebben en mijn vriend gelukkig ook niet!
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem14

Bericht 09 Jan 2014 01:04

Re: Toiletetiquette

Hoogstens de deur op een kier bij het plassen. No.2 met de deur dicht, maar ik schaam me niet. We zijn allebei ook wel eens best ziek geweest in het buitenland dat we moesten vechten om de wc. Niks aan te doen.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 09 Jan 2014 01:16

Re: Toiletetiquette

Met de deur dicht. Enkel bij de bevallingen heeft hij me op en van toilet moeten helpen (ik ben klein en die toiletten hingen veel te hoog).
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem287

Bericht 09 Jan 2014 01:51

Re: Toiletetiquette

Plassen doen we met de deur open en poepen met de deur dicht (en ik moet dan altijd muziek aandoen van haar hahaha). Op slot gaat de deur sowieso niet. Een afknapper vind ik het niet als je elkaar ziet of hoort.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 09 Jan 2014 06:07

Re: Toiletetiquette

Deur altijd dicht, hou dit graag zoveel mogelijk gescheiden. Maar soms moet ik plassen als hij onder de douche staat (of andersom) en dan draaien we ons altijd even om (je hoort het ook niet vanwege de douche die dan aanstaat). Het is niet zo dat ik het niet kan maar ik hoef ook niet ook weer niet zo verweven te zijn dat hij alles hoeft mee te maken. Overigens kamperen wij hier veel in het wild en dan moet je 's nachts oppassen voor wilde dieren die kunnen aanvallen, spinnen en slangen en dan gaat mijn vriend altijd mee, met zijn rug naar me toe en de zaklamp op mij gericht (achter zijn rug). Veiligheid eerst toch? :P
Afbeelding
Afbeelding
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 09 Jan 2014 07:13

Re: Toiletetiquette

Plassen maakt me niet zoveel meer uit. We leven in een camper dus veel privacy is er niet. Blijf het niet echt prettig vinden om het in elkaars bijzijn te doen dus als het even kan dan gaan we absoluut naar een openbaar toilet.

No. 2 zou ik sowieso nooit kunnen in iemands bijzijn dus dat zal niet snel gebeuren. Daar rijden we desnoods 40 km. voor om haha..
<<

Anoniem12

Bericht 09 Jan 2014 09:58

Re: Toiletetiquette

oasis schreef:Wij hebben geen toilet in de badkamer, alleen een toilet beneden. Ik doe altijd de deur dicht en ook op slot.
Ik vind het niet fijn om de deur open te hebben en mijn vriend gelukkig ook niet!

Same here.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 09 Jan 2014 10:01

Re: Toiletetiquette

Sterre schreef:We hebben een toilet in de badkamer, dus plassen doen we weleens als de ander tanden poetst of doucht. Een No.2 niet, ik wil niet dat hij dat hoort, ruikt of ziet en ik wil dat ook van hem niet weten.


+1
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem17

Bericht 09 Jan 2014 10:02

Re: Toiletetiquette

Wij hebben maar één toilet en die is in de badkamer. Ik ga dus gewoon plassen als mijn vriend staat te douchen of zijn tanden aan het poetsen is. Ons huis heeft een beetje een gekke indeling, we hebben niet echt een gang, de deur van de badkamer en de deur van de slaapkamer komen uit op de woonkamer. Dat zorgt er ook voor dat je wat minder privacy hebt op dat gebied, je hoort best veel van elkaar. Daarnaast zit de deur van onze badkamer tegenover de tv, ik heb mijn vriend wel eens op het toilet aangetroffen met de deur open terwijl hij tv aan het kijken was tijdens z'n no.2.. :nopompom:
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 09 Jan 2014 10:05

Re: Toiletetiquette

Plassen doen we wel in elkaars bijzijn als het zo uitkomt maar no2 niet.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 09 Jan 2014 10:07

Re: Toiletetiquette

Doet mij trouwens denken aan deze selfie. :razz:

Afbeelding
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 09 Jan 2014 10:13

Re: Toiletetiquette

Elliot schreef:Wij hebben maar één toilet en die is in de badkamer. Ik ga dus gewoon plassen als mijn vriend staat te douchen of zijn tanden aan het poetsen is. Ons huis heeft een beetje een gekke indeling, we hebben niet echt een gang, de deur van de badkamer en de deur van de slaapkamer komen uit op de woonkamer. Dat zorgt er ook voor dat je wat minder privacy hebt op dat gebied, je hoort best veel van elkaar. Daarnaast zit de deur van onze badkamer tegenover de tv, ik heb mijn vriend wel eens op het toilet aangetroffen met de deur open terwijl hij tv aan het kijken was tijdens z'n no.2.. :nopompom:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 09 Jan 2014 10:30

Re: Toiletetiquette

Milady schreef:Doet mij trouwens denken aan deze selfie. :razz:

Afbeelding


WHAHAHAHHHAHAHHAHHAHAHAHAHAHA
Oh....wat genant! :redface: :cheers:
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 09 Jan 2014 10:31

Re: Toiletetiquette

Siamsa schreef:Plassen doen we met de deur open en poepen met de deur dicht (en ik moet dan altijd muziek aandoen van haar hahaha). Op slot gaat de deur sowieso niet. Een afknapper vind ik het niet als je elkaar ziet of hoort.


Same hier, inclusief muziek. Hahahha Ik wil dan dat mijn vriend muziek aan doet.
Plassen altijd met de deur open, al kwebbelend.
Volgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers