Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Toiletetiquette

<<

Anoniem12

Bericht 10 Jan 2014 14:02

Re: Toiletetiquette

Misschien is het anders als je een toilet in de badkamer hebt. Ik ben niet anders gewend dan een los toilet (toen ik in Canada was zag ik voor het eerst een huis zonder 'aparte' toilet, vond ik echt heel weird) en ben dan ook nooit in de situatie geweest dat je 'bij elkaar in dezelfde ruimte' kan zijn als er 1 zit te poepen ofzo.

Ik vind het trouwens nog steeds weird. Een huis met alleen een toilet in de badkamer haha.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9778

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 10 Jan 2014 14:05

Re: Toiletetiquette

Marin schreef:
Artemis schreef:
Marin schreef:Omdat ik het idee heb dat je je dan aanpast aan het feit dat er iemand anders bij is. Ik weet niet, ik zou me daar ongemakkelijk bij voelen, ik wil niet naar boven hoeven lopen voor de wc terwijl het ook beneden kan, ik wil me daar niet voor aan hoeven passen omdat er toevallig iemand anders woont. Maar een ander voelt zich weer ongemakkelijk bij mijn manier. --> Nou héb ik niet eens een bovenverdieping overigens. Maar kan me niet voorstellen dat ik dat straks ga doen.

Ik vind het ook niet meer dan normaal dat je je aanpast omdat er iemand anders in huis woont. Het is dan wel mijn man, maar dat wil niet zeggen dat ik me niet voor hem aanpas. Ik trek toch echt wat sneller iets leuks aan dan wanneer ik alleen zou wonen, ik zorg dat ik een beetje leuk voor de dag kom, ik ga niet uitgebreid op het toilet zitten als ik weet dat hij in de buurt is, dan idd andere verdieping, en als hij vlak na mij moet hou ik daar rekening mee of ik zeg hem dat hij beter even het andere toilet kan pakken. Ja, dat is aanpassen. Maar dat vind ik doodnormaal en gezond, anders wordt mijn relatie helemaal zo seksloos en broer en zus in mijn ogen. Beetje de schijn ophouden en rekening met elkaar houden wordt het alleen maar leuker van.


Ja dat ben ik dus niet met je eens. Ik ga geen bepaalde rol vervullen in m'n leven omdat ik toevallig een relatie heb. Ik draag thuis vaak een joggingbroek en als ik dan ineens minder sexy daarom ben, jammer dan, ik hoef niet altijd sexy te zijn. Wij zitten zovaak met z'n tweetjes in onze joggingbroeken op de bank, handen in het kruis, van onszelf of van elkaar :P Dan maar niet sexy hoor, comfortabel heeft ook wat. Ik heb als maatstaf dat hij dezelfde comfortzone moet zijn als dat ik zelf in m'n eentje ben. Er is dus vrijwel niks wat ik alleen zou doen wat ik niet bij hem er bij zou doen, hij ís m'n comfortzone. Dat vind ik een fijne leefwijze. Maar voel je vooral niet aangesproken als je dat anders ziet, het is toch niet erg om daarover van mening te verschillen? Zolang 't maar in je eigen relatie klopt.


Zoals ik al zei, nu ik alleen woon doe ik ook de deur dicht en op slot.. en dat doe ik ook in een relatie. Precies naar jouw maatstaf. Ik hoef niet de deur opeens te laten om mijn comfortzone te tonen ofzo.

Maar inderdaad daar kunnen meningen over verschillen.
<<

Anoniem119

Bericht 10 Jan 2014 14:07

Re: Toiletetiquette

Rush: Dat staat wel beetje op onze 'tweede eisen lijst' voor een nieuw huis, om een apart toilet boven te hebben. Een toilet in de badkamer overleven we heus wel (zeker omdat we toch weinig gêne hebben), maar toch liever apart, is handiger.

Edit: Tabbie haha ja in jouw geval is dat dan jouw maatstaf! Hoewel ik bij m'n moeder wel altijd naar boven loop hoor, misschien verschilt het ook gewoon per huis.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 10 Jan 2014 15:20

Re: Toiletetiquette

Plassen doen we gewoon in elkaars bijzijn. Voor nr. 2 gaat de deur bij ons allebei op slot. Geluiden hoor ik soms en dat is nauwelijks te voorkomen maar zijn stank hoef ik echt niet te ruiken. Tampons verwisselen doe ik trouwens ook niet waar hij bij is.
De laatste weken heb ik al veel te veel moeten delen met hem. Alle verhalen over mijn toiletgedrag na de bevalling heeft hij ook meegekregen. Het maakte hem allemaal niets uit. Hij vond het er gewoon bij horen. Tijdens de controles in de kraamweek liep hij trouwens altijd even weg. Die ravage (hechtingen/zwellingen enz.) wilde hij niet zien. Vorige week had ik weer heel veel pijn daaronder en toen wilde hij perse even kijken. De eerste paar dagen wilde ik dat echt niet maar toen de pijn bleef heb ik 'm toch maar laten kijken. Het voelde namelijk alsof alles weer open was. Maar mijn man vertelde trots dat het er heel normaal weer uitzag op een paar bloeduitstortinkjes na.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Anoniem108

Bericht 10 Jan 2014 18:22

Re: Toiletetiquette

Clapperdie schreef:Wij hebben hier echt geen moeite mee. We hebben maar 1 toilet in de badkamer en als de een moet poepen en de ander net onder de douche oid dan gaat dat gewoon door. en als ik weg ga en mijn vriend zit te poepen dan geef ik ook gewoon een kus. het is niet dat ik zijn drol een kus geef dan hoor.. wat een moeilijk gedoe allemaal.


Mwah, vind het geen moeilijk gedoe. Het is ook niet zo dat de geur die deze drol verspreidt in de categorie valt: Chanel No. 5.
<<

Anoniem30

Bericht 10 Jan 2014 18:36

Re: Toiletetiquette

Ik ga echt niet gezellig staan douchen als mijn vriend zit te poepen op de WC hoor :thumbdown:
<<

No. 3

Bericht 10 Jan 2014 18:41

Re: Toiletetiquette

Elliot schreef:Gekke aanname!
Je bent zelf een gekke aanname. :dance:
<<

Anoniem17

Bericht 10 Jan 2014 19:23

Re: Toiletetiquette

No. 3 schreef:
Elliot schreef:Gekke aanname!
Je bent zelf een gekke aanname. :dance:

:^^:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Jan 2014 19:32

Re: Toiletetiquette

Als ik alleen thuis ben (wat dus bijna altijd zo is) doe ik trouwens vrijwel nooit de deur van de wc dicht hoor! Zie daar het nut niet zo van in en ik voel me dan zo opgesloten :P Nooit over nagedacht dat de geur door het huis zou trekken, dat lijkt me ook wat overdreven. Verder zit mijn wc helemaal aan het eind van mn gang, ver van mn woonkamer etc.
❤ 7 juni 2018
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 10 Jan 2014 20:39

Re: Toiletetiquette

Nav. van dit topic viel me vandaag weer even op dat ik er echt een hekel aan heb als mensen tegen me gaan praten als ik, met de deur dicht, op het toilet zit. Ik ga dan ook echt niet antwoorden of kletsen, ze kunnen toch wel even geduld opbrengen totdat ik in alle rust van het toilet gebruik heb gemaakt. Ik ga zelf ook echt niet praten tegen iemand op het toilet: ik was net even bij mijn ouders en mijn moeder moest naar het toilet (doet ze ook met de deur dicht) terwijl ze dacht dat ik snel weg wilde. Ze begon dus een gesprek: met dit topic in mijn hoofd heb ik maar geroepen dat ik echt een hekel heb aan mensen die vanaf het toilet praten en dat ik dan niet terug klets.

Als ik trouwens alleen thuis ben dan gaat de deur niet op slot en ook niet altijd helemaal dicht. Helemaal open trouwens ook niet ivm vrij groot raam in de voordeur en het idee dat dat wat stom staat als de buren er langs lopen of de postbode (ook al kijken die dan alleen tegen de open deur aan)
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Stromae

Noob

Berichten: 15

Geregistreerd: 30 Nov 2013 23:25

Bericht 10 Jan 2014 21:48

Re: Toiletetiquette

Marin schreef:
Artemis schreef:
Marin schreef:Omdat ik het idee heb dat je je dan aanpast aan het feit dat er iemand anders bij is. Ik weet niet, ik zou me daar ongemakkelijk bij voelen, ik wil niet naar boven hoeven lopen voor de wc terwijl het ook beneden kan, ik wil me daar niet voor aan hoeven passen omdat er toevallig iemand anders woont. Maar een ander voelt zich weer ongemakkelijk bij mijn manier. --> Nou héb ik niet eens een bovenverdieping overigens. Maar kan me niet voorstellen dat ik dat straks ga doen.

Ik vind het ook niet meer dan normaal dat je je aanpast omdat er iemand anders in huis woont. Het is dan wel mijn man, maar dat wil niet zeggen dat ik me niet voor hem aanpas. Ik trek toch echt wat sneller iets leuks aan dan wanneer ik alleen zou wonen, ik zorg dat ik een beetje leuk voor de dag kom, ik ga niet uitgebreid op het toilet zitten als ik weet dat hij in de buurt is, dan idd andere verdieping, en als hij vlak na mij moet hou ik daar rekening mee of ik zeg hem dat hij beter even het andere toilet kan pakken. Ja, dat is aanpassen. Maar dat vind ik doodnormaal en gezond, anders wordt mijn relatie helemaal zo seksloos en broer en zus in mijn ogen. Beetje de schijn ophouden en rekening met elkaar houden wordt het alleen maar leuker van.


Ja dat ben ik dus niet met je eens. Ik ga geen bepaalde rol vervullen in m'n leven omdat ik toevallig een relatie heb. Ik draag thuis vaak een joggingbroek en als ik dan ineens minder sexy daarom ben, jammer dan, ik hoef niet altijd sexy te zijn. Wij zitten zovaak met z'n tweetjes in onze joggingbroeken op de bank, handen in het kruis, van onszelf of van elkaar :P Dan maar niet sexy hoor, comfortabel heeft ook wat. Ik heb als maatstaf dat hij dezelfde comfortzone moet zijn als dat ik zelf in m'n eentje ben. Er is dus vrijwel niks wat ik alleen zou doen wat ik niet bij hem er bij zou doen, hij ís m'n comfortzone. Dat vind ik een fijne leefwijze. Maar voel je vooral niet aangesproken als je dat anders ziet, het is toch niet erg om daarover van mening te verschillen? Zolang 't maar in je eigen relatie klopt.


Sorry hoor, maar ik snap je gewoon niet. Je laat dus de ander meegenieten van jouw stank omdat je gezellig wilt kletsen. Poepen en je comfortzone.. Ik ga echt mijn vriend niet 'lastig vallen' mijn naar roos ruikende poep. En nee, ik ben niet preuts maar dat vind ik achter gesloten deuren moet blijven. Hij ook trouwens!

Ook verbaas ik me over meiden die hun partner gewoon een kus geven. Juk! Mijn vriend zei, nou dan wacht je maar mooi, maar die deur gaat niet open. :laughcry:
<<

Anoniem17

Bericht 10 Jan 2014 22:10

Re: Toiletetiquette

Ik vind het vooral verbazingwekkend dat hier zoveel wederzijds onbegrip is. Als iemand haar vriend wil kussen als hij zit te kakken is dat toch haar zaak? Als zij dat geen probleem vindt in haar relatie hoeft een ander daar toch ook geen probleem van te maken? En andersom, als iemand liever de deur op slot doet moet diegene dat toch ook lekker zelf weten?

Wow, ik voel me moraalridderig vanavond..
<<

Anoniem119

Bericht 10 Jan 2014 22:23

Re: Toiletetiquette

Ach ieder z'n eigen manier en grenzen stromae. Eens met elliot dus.
<<

Anoniem119

Bericht 10 Jan 2014 22:24

Re: Toiletetiquette

Ik vind trouwen dat dit topic Toiletiquette moet heten.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 10 Jan 2014 22:30

Re: Toiletetiquette

Marin schreef:Ik vind trouwen dat dit topic Toiletiquette moet heten.


Ja dat denk ik ook elke keer als ik de titel zie!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem30

Bericht 10 Jan 2014 22:31

Re: Toiletetiquette

Marin schreef:Ik vind trouwen dat dit topic Toiletiquette moet heten.



Waar het hart vol van is?
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 10 Jan 2014 22:35

Re: Toiletetiquette

Plassen doe ik meestal met de deur op een kier. Bij 'de grote boodschap' doen we beide de deur wel dicht. En als ik ongesteld ben ook, ik vind het niet prettig dat hij dat ziet.
<<

Anoniem119

Bericht 10 Jan 2014 22:46

Re: Toiletetiquette

Pippa schreef:
Marin schreef:Ik vind trouwen dat dit topic Toiletiquette moet heten.



Waar het hart vol van is?


Whaha nou niet in deze context ;)
<<

Stromae

Noob

Berichten: 15

Geregistreerd: 30 Nov 2013 23:25

Bericht 10 Jan 2014 23:02

Re: Toiletetiquette

Elliot schreef:Ik vind het vooral verbazingwekkend dat hier zoveel wederzijds onbegrip is. Als iemand haar vriend wil kussen als hij zit te kakken is dat toch haar zaak? Als zij dat geen probleem vindt in haar relatie hoeft een ander daar toch ook geen probleem van te maken? En andersom, als iemand liever de deur op slot doet moet diegene dat toch ook lekker zelf weten?

Wow, ik voel me moraalridderig vanavond..


Het gaat me erom, dat ik het me persoonlijk gewoon echt niet kan voorstellen dat iemand dat fijn vindt. Ze moet het uiteraard zelf weten en er is ook geen probleem. Ik vind het gewoon een onsmakelijk idee, that's it!
<<

Anoniem119

Bericht 10 Jan 2014 23:07

Re: Toiletetiquette

Ik ga niet staan sniffen ofzo, Stromae. Je kletst wat, je staat er naast. Boeie. Nothing I haven't seen before.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 11 Jan 2014 10:43

Re: Toiletetiquette

Oh my.....nou luister: poepen doen we allemaal dus dat is niet vreemd. We ruiken ook geen van alle naar een fris lente briesje op de wc dus dat ik ook nog heel normaal. Ik geef mijn vriend een kus als hij zit te poepen en ik weg moet nou dat is dus blijkbaar niet normaal.

Jaren lang heb ik in de zorg gewerkt, ik heb bij volwassen vrouwen en mannen hun incontinentiemateriaal verwisseld. Volwassen mensenruggen mogen ontdoen van ontlasting tot aan de schouders. Ontlasting uit de vloerbedekking mogen wassen, van de muren, drollen uit het (ballen)bad mogen vissen. Enig idee wat een "feest" het dan is om alleen maar een kus te 'moeten' geven?

Wat ik wil zeggen; ik ben wel ergere dingen gewend.
30-04-2017
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 11 Jan 2014 11:37

Re: Toiletetiquette

Serieus.. hij zit toch niet uit zijn mond te schijten ofzo..
Wat een gezeik om niets.
Bij ons staat de deur gewoon open, en als het nodig is (als de ander moet douchen of wat dan ook, bij ons zit de toilet ook in de douche boven. Ik heb vaak last van mijn buik en moet dan ineens naar het toilet, nou kan dan echt niet wachten tot hij klaar is met douchen hoor..) lopen we gewoon bij elkaar naar binnen. En als hij of ik toevallig weg moet, geven we elkaar gewoon een kus.
Poepen en plassen doet nou eenmaal iedereen.
Verder dus eens met Marin, Elliot en Cow.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 11 Jan 2014 11:50

Re: Toiletetiquette

Samen plassen is geen enkel probleem, maar ik plas soms ook gewoon bij vriendinnen enzo. Is dat raar eigenlijk?

Al het andere vind ik echt een no go en dat wil ik ook écht niet zien van mijn vriend. Wij hebben maar 1 toilet in de badkamer, pasgeleden heeft mijn vriend me ingesopt en al in mijn blootje uit de badkamer gezet omdat het echt niet anders kon. Liever dat, dan dat ik erbij blijf. :D

Ik ken een stel waarbij zij zelfs tampons enzo verwisselt in zijn bijzijn, dat zie ik mezelf ook in geen 100 jaar doen.
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8166

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 11 Jan 2014 11:56

Re: Toiletetiquette

Als het toevallig zo uitkomt dan doe ik dat ook hoor SoGood. Wat is daar raar aan?
Als ik mn tampon er uit haal en hij is er toevallig bij dan zeg ik ook dat het misschien niet zo smakelijk is en dat hij misschien maar even niet.moet kijken. Tampon er in doen is helemaal niet raar of vies of wat dan ook....
30-04-2017
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 11 Jan 2014 12:04

Re: Toiletetiquette

Ik vind dat gewoon privé, ik wil niet dat iemand dat ziet. Ik vind het ook gewoon onnodig. Ik voel me heel erg op mijn gemak bij mijn vriend maar ik hoef écht niet alles te delen hoor. En als het toevallig zo uitkomt, dan wacht ik toevallig even tot hij weg is of ik vraag hem om even weg te gaan.

Hij zal mij ook nooit puistjes o.i.d. zien uitknijpen en wij zijn ook al helemaal geen types die dat bij elkaar doen. Bah, bij het idee alleen al.
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers