Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ik ben het soms zo zat...

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 08 Jan 2014 20:09

Ik ben het soms zo zat...

Dat ik de meiden weer moet aankleden, weer een luier moet verschonen, weer een broodje moet smeren, weer iets schoon moet maken, weer in bad, weer uit bad, afdrogen, weer alles aan kleden...

Gisteren en vandaag had ik er gewoon zoo geen zin in, was er zoo ff klaar mee met al die steeds terugkerende handelingen. Zal ook wel komen door dat er prive wat dingen zijn maar goed... Herkenbaar??
:heart: :heart: 2011
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5689

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 08 Jan 2014 20:14

Re: Ik ben het soms zo zat...

Ja, dat gevoel herken ik wel.... :redface:

Het zou gewoon wel eens lekker zijn om een dag die verantwoordelijkheid even niet te hebben. Even alleen mijn eigen ding doen.

Volgende week woensdag ben ik vrij maar de meiskes gaan dan toch naar de gastouder. Daar kan ik nu al naar uit kijken.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem186

Bericht 08 Jan 2014 20:23

Re: Ik ben het soms zo zat...

Heel herkenbaar... Ik sluit mezelf soms even op het toilet op. Even wat rust aan m'n hoofd.
Of als zoon slaapt, dan ga ik met dochter in ons bed liggen, mag zij tv kijken en kan ik even m'n ogen dicht doen.

Jij staat er heel veel alleen voor toch? Dat maakt het extra zwaar...
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 08 Jan 2014 20:26

Re: Ik ben het soms zo zat...

Absoluut herkenbaar!
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 08 Jan 2014 20:29

Re: Ik ben het soms zo zat...

Ik verzorg F met alle liefde maar zou het wel fijn vinden als mijn man ook eens wat vaker zou helpen met de dagelijkse dingen, zeker nu. Hij doet het wel uiteindelijk, maar moet het eerst vragen. Nooit eens uit zichzelf, zucht.
<<

Anoniem121

Bericht 08 Jan 2014 20:34

Re: Ik ben het soms zo zat...

Heeeel herkenbaar. Mijn vriend is vaak weg voor z'n werk en de zorg voor de kinderen komt volledig op mij aan. Ik heb wel eens aan m'n vriend gevraagd of de wereld niet gewoon een dagje zonder mij kan...

Ik sla het ritueel hier wel eens gewoon over. Dan hebben we een pyjamadag. 'S ochtends krijgen ze een schone luier, eten we poffertjes, hangen we op de bank en sla ik het schoonmaken en alles wat moet een dag over.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 08 Jan 2014 20:35

Re: Ik ben het soms zo zat...

Ik heb altijd het idee dat R altijd voor de leuke dingen naar mijn vriend gaat en bij mij veel vaker huilt. Daar word ik af en toe wel een beetje gek van, alsof ik de hele dag alleen maar aan het troosten ben.
R. 2013
D. 2016
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 08 Jan 2014 20:38

Re: Ik ben het soms zo zat...

Daarom gaat ze hier heel regelmatig een dag weg. Spelen bij mijn zus. Nu zijn ze ook wel gek op elkaar hoor, maar ik geniet echt van die rust.

Kan dat bij jou niet Studie?
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 08 Jan 2014 20:52

Re: Ik ben het soms zo zat...

Hier ook. Ik ben het ondertussen wel beu en kijk ernaar uit naar school te gaan.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 08 Jan 2014 20:53

Re: Ik ben het soms zo zat...

Heel herkenbaar!!
Ik zei laatst; ik zou zo graag eens 1x lekker willen uitslapen. Iemand die haar 'sochtends mee naar beneden neemt.
En die 2x een uurtje slaap op een dag maakt het ook niet echt goed. Helaas kan ik er nog niet tegen om haar wg te brengen en alleen thuis te zijn, dus dat is hier geen optie. Hopenlijk bij jou wel
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 08 Jan 2014 20:57

Re: Ik ben het soms zo zat...

Ook ik herken het...... Nu ik een thuisblijf moeder ben heb ik eigenlijk niet veel momentjes meer voor mezelf. Als de kinderen op bed gaan, ga ik ook naar bed want ik ben zelf dan ook moe. Ik kan ze ook niet even een middagje wegbrengen want we hebben weinig bekenden in de buurt wonen. Mijn ouders wonen ruim 50 km verderop en andere familieleden wonen ook niet om de deur. Ik zou soms graag een middagje of dagje alleen willen zijn.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 08 Jan 2014 21:01

Re: Ik ben het soms zo zat...

Hier ook heel herkenbaar.. Vooral zoals net, dan is hij net uit bad, in pyama en Hoppaa de broek weer vol...
Al moet ik zeggen dat het erger is geweest. Voelde me alleen nog maar mama en huisvrouw...
December 2009
juli 2012
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 08 Jan 2014 21:12

Re: Ik ben het soms zo zat...

Herkenbaar, ik denk dat alle moeders dat weleens hebben....
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:54

Bericht 08 Jan 2014 21:15

Re: Ik ben het soms zo zat...

Annemie schreef:Herkenbaar, ik denk dat alle moeders dat weleens hebben....


Dat denk ik ook ja...
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Anoniem123

Bericht 08 Jan 2014 21:17

Re: Ik ben het soms zo zat...

Hier ook herkenbaar. Soms vind ik het heerlijk als mijn man S even mee neemt een paar uurtjes. Dan slaap ik altijd eerst even bij.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 08 Jan 2014 21:26

Re: Ik ben het soms zo zat...

Fijn dat het herkenbaar is!
Het is niet zo dat ik de meiden zelf zat ben, maar alles wat er elke dag weer bij komt...
Ik had vandaag gewoon de balen er van dat ik ze op de fiets moest zetten zodat ik weg kon, echt belachelijk maar ja.
:heart: :heart: 2011
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 08 Jan 2014 21:29

Re: Ik ben het soms zo zat...

Ik herken het ook. Soms heb ik echt even zin in een dagje niks maar dat gaat gewoon niet met zo'n kleintje.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5101

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:19

Bericht 08 Jan 2014 21:32

Re: Ik ben het soms zo zat...

Ja zo'n dagje dat ik hele dat Teen mom kan kijken en in mijn joggingbroek op de bank kan hangen, Love it!!

Oh en mijn vriend is net weer weg gegaan begin deze week, ik heb die twee weken daarvoor veel leuke dingen allee gedaan, met vriedinnen en met mijn gezin dus die tijd heb ik echt wel ff gehad.
Ik had/heb er gewoon de pest in dat het allemaal elke dag weer moet en ik het moet doen want ze kunnen het zelf niet.
:heart: :heart: 2011
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 08 Jan 2014 21:37

Re: Ik ben het soms zo zat...

Herkenbaar hoor, vooral op de dagen dat het gewoon druk is en dat ik bijna alles 'moet' doen met N. die vind ik ook echt zwaar soms.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 08 Jan 2014 21:49

Re: Ik ben het soms zo zat...

Heel herkenbaar en nu voel ik me vooral een melkkoe en heb ik het idee dat ik Ruben zwaaaaar te kort doe :(
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 08 Jan 2014 22:00

Re: Ik ben het soms zo zat...

Hier ook herkenbaar!
En van jou ook Steep. Ben echt bang dat de oudste op de dagen dat hij hier is te weinig aandacht krijgt.
Vanmiddag wilde de jongste niet slapen en was het in de box of kinderwagen alleen maar huilen. Alleen aan de borst wad goed.
Uiteindelijk met de wagen boodschappen gaan doen. Toen sliep ze en vond de oudste het ook erg gezellig om te helpen duwen etc.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem16

Bericht 08 Jan 2014 22:30

Re: Ik ben het soms zo zat...

Ik herken vooral, af en toe, het gevoel dat ik gewoon serieus altijd met kleine kinderen ben. Ik ben altijd bezig met verzorgen/ zingen/ helpen met aankleden etc etc. Ik geniet er eigenlijk altijd van, zowel thuis als op school maar soms denk ik wel eens pfffffffff ik ben altijd tussen de kleine kinderen.
<<

ChiQ

Bericht 09 Jan 2014 11:26

Re: Ik ben het soms zo zat...

Zo'n dag heb ik vandaag.. Dan is alles teveel, gewoon niet grappig, alles is dan gehuil, gebrul en moet ik hem de hele dag afleiden. Het is half 11 en ik ben kapot..
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 09 Jan 2014 11:32

Re: Ik ben het soms zo zat...

Elsa schreef:Heel herkenbaar!!
Ik zei laatst; ik zou zo graag eens 1x lekker willen uitslapen. Iemand die haar 'sochtends mee naar beneden neemt.
En die 2x een uurtje slaap op een dag maakt het ook niet echt goed. Helaas kan ik er nog niet tegen om haar wg te brengen en alleen thuis te zijn, dus dat is hier geen optie. Hopenlijk bij jou wel


Ja, ik had laatst een weekje op vakantie dat mijn vader dat steeds deed. Heerlijk! Maar daarna besefte ik nog meer hoe zeer ik dat miste en hem ergens laten logeren en dan zelf moederziel alleen thuis zijn lijkt me echt geen lol aan dus dat doe ik (nog) niet.
Maar het is voor mij ook heel erg herkenbaar, élke keer weer diezelfde handelingen, dezelfde dingen die moeten. Ik wíl geen flesjes meer maken, ik wil niet elke keer de kinderstoel en L. van top tot teen poetsen, ik wil hem niet steeds moeten vermaken.
En dan heb ik nog eens een vrij makkelijk kind dat best wel veel slaapt op een dag en ook best goed even alleen kan spelen (alleen nu net de laatste dagen even niet).
<<

Anoniem66

Bericht 09 Jan 2014 11:43

Re: Ik ben het soms zo zat...

Ik heb het op dit moment ook heel erg..

Gelukkig past mijn schoonmoeder vandaag op en mocht ik S ook even brengen. Dus nu lig ik thuis in bed en er is gewoon RUST! Behalve dat er een dikke bende in huis is, maar daar stap ik wel even overheen. Ik ga nu eerst SLAPEN! En daarna tot 3 uur helemaal geen donder uitvoeren. Heerlijk.

Sterkte studiebol. En alle andere moeders hier ook. Kleine kinderen zijn echt vermoeiend haha.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers