Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke laptop hebben jullie?

<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 09 Jan 2014 18:09

Re: Welke laptop hebben jullie?

Marie schreef:Ik heb de Acer Aspire S3. Lichtgewicht, goede batterijduur en prima voor de dingen die jij er mee wilt doen.


Ik ook, echt een fijn ding! Sjouw hem overal mee naar toe en hij is lekker snel :)
2019
2022
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 09 Jan 2014 19:26

Re: Welke laptop hebben jullie?

Ik wil erg graag een macbook maar waarom zijn die krengen zo duur? En elke keer wanneer ik op het punt sta een andere goedkopere te kopen doe ik het toch niet omdat ik dat geld dan ook (met een 'beetje' erbij) voor een macbook kan gebruiken :nerd:
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Jan 2014 20:05

Re: Welke laptop hebben jullie?

Ik vrees dat ik er over niet al te lange tijd ook echt aan moet geloven, mijn laptop heeft zijn beste tijd gehad. Heb hem volgens mij pas een jaar of drie, vind ik niet lang eigenlijk, maar ja. Heb nu een Samsung, maar het merk maakt me eigenlijk niet uit. In elk geval geen MacBook, die dingen zijn me veel te duur en zo veel poespas hoeft er van mij niet op te zitten!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 52

Bericht 09 Jan 2014 21:03

Re: Welke laptop hebben jullie?

Bliss, wat is er nu mis met je laptop dan? Wat voor Windows staat erop? En hoeveel GB heb je?

Mijn laptop is ook al 3.5 jaar oud, maar hij is nog razendsnel (Ondanks de 10.000+ foto's erop). Ik moet 'm alleen 's uit elkaar laten halen om 't ventilatortje even goed te laten reinigen want hij wil nog wel 's uitvallen als ik een spelletje speel en 't lel op schoot houdt...
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Jan 2014 21:14

Re: Welke laptop hebben jullie?

Hij is zo traag als dikke stront, kan niet lang zonder lader en loopt regelmatig vast. Geen idee hoeveel GB, heb er de ballen verstand van! Er staat Windows 7 op geloof ik.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 52

Bericht 09 Jan 2014 21:17

Re: Welke laptop hebben jullie?

Oké je kan overwegen om 'm via 'een computermannetje' opnieuw te laten installeren en opschonen, kan vaak schelen! Een kennis van mij doet dat voor 50,-. Da's incl. databehoud, nieuwe windows, office, een virusscanner etc. En dan kan-ie er vaak weer tijdje tegenaan!

Mocht je trouwens ooit wel een nieuwe nemen, vergeet dan niet de accu uit de laptop te halen, wanneer je gewoon op één plek zit en aan 't netsnoer zit te laptoppen. Veel mensen houden én de accu én de lader erin, wat alleen maar schadelijk is voor de accu! Hij gaat langer mee als je 'm eruit haalt wanneer je 'm niet gebruikt.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 09 Jan 2014 21:27

Re: Welke laptop hebben jullie?

Ja klopt, uit gewoonte heb ik hem bijna altijd aan de lader liggen. Inmiddels kan ie dus niet lang meer zonder helaas. Ga ik bij een volgende zeker op letten! Thanks voor de tip trouwens, zal eens overwegen om hem op te laten knappen!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem178

Bericht 09 Jan 2014 21:34

Re: Welke laptop hebben jullie?

Een zakelijke Dell Vostro. Laptops worden vaak eerst aan particulieren verkocht en als de kinderziektes eruit zijn maken ze er zakelijke modellen van. Je kunt ze wel gewoon bestellen als particulier, komt alleen nog BTW bij dan.

Heb hem nu 2 jaar en hij loopt nog net zo goed als toen ik hem kocht, zelfs nu hij bijna helemaal vol staat. Batterij gaat nog steeds 2-3 uur mee als ik hem gebruik. Voelt ook goed rubuust aan. Hiervoor had ik een Asus, die zijn wel goedkoper, maar een verschrikkelijke klantenservice, bij elk defect (in 2 jaar tijd 3x) 6 weken kwijt en kreeg hem elke keer weer helemaal leeg terug.

Nadeel van de accu eruit halen is dat hij wel meteen uitvalt als de stekker eruit gaat. Ik zit er veel mee op de bank, dus dat gebeurt nog weleens per ongeluk.
<<

Anoniem185

Bericht 10 Jan 2014 15:29

Re: Welke laptop hebben jullie?

Ik heb een Toshiba satellite. Heerlijk ding, maar ik ben ook afdankers van mijn vaders werk gewend. Dit is de eerste 'nieuwe' laptop die ik heb gekocht.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers