Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Eimuffins in siliconen vormpjes

<<

Anoniem313

Bericht 08 Jan 2014 15:27

Eimuffins in siliconen vormpjes

Ik maak vaak eimuffins maar in mijn bakblik blijven ze altijd plakken, ook na goed invetten. Dus nu ga ik met siliconen vormpjes aan de gang; maar moet je die nu ook invetten, of alleen de eerste keer, of juist nooit? Ik lees allerlei tegengestelde adviezen, wie heeft ervaring?
<<

Anoniem23

Bericht 08 Jan 2014 15:31

Re: Eimuffins in siliconen vormpjes

Ik doe sowieso altijd in mijn bakblik ook nog papiertjes, want anders krijg ik het er ook niet fatsoenlijk uit.
Ik heb geen siliconenvormpjes dus dat weet ik niet!
<<

Anoniem186

Bericht 08 Jan 2014 16:05

Re: Eimuffins in siliconen vormpjes

Ik doe ze gewoon zo in m'n vorm, zonder invetten. Werkt prima. Daarna kan ik ze er zo uitwippen.
<<

Anoniem38

Bericht 08 Jan 2014 21:45

Re: Eimuffins in siliconen vormpjes

Ik doe ze in papiertjes in het bakblik... Maar de papiertjes blijven aan de ingestorte muffins plakken :(
<<

Anoniem313

Bericht 08 Jan 2014 22:34

Re: Eimuffins in siliconen vormpjes

Nou ik heb het gedaan hoor, met m'n siliconen vormpjes, en het gaat geweldig! Helemaal niet ingevet en toch floepen ze zo de vorm uit. Ik gebruik mijn bakblik nooit meer.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 08 Jan 2014 22:36

Re: Eimuffins in siliconen vormpjes

Ik maak ze ook in een siliconen vorm. De eerste keer zat er wel een vieze plastic-achtige smaak aan, maar de keren er na was het gewoon prima. Heel makkelijk!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers