Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


TLC Topic

<<

Gatsby

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:26

Bericht 23 Mei 2015 10:42

Re: TLC Topic

Yadira schreef:Ik heb het gelezen idd. Smerig.

Ga die site in de gaten houden.


1 van hun andere zonen is ook tijd terug naar her opvoedingskamp ofzo gestuurd. Nu vraag ik mij af of hij ook zoiets geflikt heeft hmm.

Ja moet je doen, staan zeer interessante dingen over hun en andere.
2011 💕. 2020 💙✨. 2021 💖.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Mei 2015 12:33

Re: TLC Topic

Ik ben bang dat je het ook een beetje in de hand werkt dat sommige een beetje ontsporen. JB en Michelle vozen nog net niet in het openbaar en die kinderen mogen niet eens naar een man/vrouw kijken bij wijze van.

Denk dat die kinderen geen idee hebben waar ze met hun seksuele gevoelens heen moeten.
<<

Amaury

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 57

Geregistreerd: 16 Mei 2015 18:43

Bericht 23 Mei 2015 12:41

Re: TLC Topic

Yadira schreef:Ik ben bang dat je het ook een beetje in de hand werkt dat sommige een beetje ontsporen. JB en Michelle vozen nog net niet in het openbaar en die kinderen mogen niet eens naar een man/vrouw kijken bij wijze van.

Denk dat die kinderen geen idee hebben waar ze met hun seksuele gevoelens heen moeten.


Dat is ook wat ik dacht. Die jongens zijn gewoon ontzettend nieuwsgierig naar hoe of wat. Ik praat het niet goed, maar ik begrijp wel dat zoiets kan voortvloeien uit de opvoeding van die ouders.
S.ienna
<<

Anoniem154

Bericht 23 Mei 2015 14:47

Re: TLC Topic

Amaury schreef:
Yadira schreef:Ik ben bang dat je het ook een beetje in de hand werkt dat sommige een beetje ontsporen. JB en Michelle vozen nog net niet in het openbaar en die kinderen mogen niet eens naar een man/vrouw kijken bij wijze van.

Denk dat die kinderen geen idee hebben waar ze met hun seksuele gevoelens heen moeten.


Dat is ook wat ik dacht. Die jongens zijn gewoon ontzettend nieuwsgierig naar hoe of wat. Ik praat het niet goed, maar ik begrijp wel dat zoiets kan voortvloeien uit de opvoeding van die ouders.


Eens.



Sowieso krijg ik elke keer de kriebels wanneer ze zo vreselijk slijmerig praten...bah, alsof het mr en mrs perfect zijn, met hun perfecte kids.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Mei 2015 14:52

Re: TLC Topic

Ik vond het vooral leuk om die meiden te zien opgroeien en nu ze trouwen enzo.

Vind JB en Michelle idd veel te slijmerig. Gisteren toevallig nog gezien hoe JB dan zo vreselijk naast zn vrouw zit te knikken terwijl zij weer een of ander perfect praatje over courtships enzo houdt haha. Hij knikt al voordat ze iets zegt.

Maar ik vind het heel sneu allemaal. Het is toch wel in mn gedachten nu steeds.

Gatsby die andere zoon waarover je het hebt zou dat Josiah zijn die nu net zijn courtship met Majorie Jackson heeft aangekondigd? Daarover las ik iets op dat forum wat jij zei. Geen feiten hoor, gedachtes van die leden daar. Dat die courtship nu maar snel snel moet omdat hij ook niet te houden was.
<<

Amaury

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 57

Geregistreerd: 16 Mei 2015 18:43

Bericht 26 Mei 2015 16:22

Re: TLC Topic

Wat is dat eigenlijk voor bijzonder forum? Ik kan er nog niet echt wijs uit worden ;)

Zou dat echt waar zijn van Josiah? Zij is wel een leuke meid trouwens. Ik vind het ook allemaal wel sneu. Die kinderen kunnen er geen zak aan doen. En wat zal hun leven nu veranderen nu ze niet continue gevolgd worden door camera's en dergelijke. Zou de familie misschien uit elkaar vallen? En zo'n meid als Jana en die John David, wanneer gaan die eens voor zichzelf kiezen?
S.ienna
<<

Anoniem304

Bericht 26 Mei 2015 16:56

Re: TLC Topic

Jana was het oudste toen dit gebeurde en waarschijnlijk zich bewust van het alles. Zou me niets verbazen dat zij juist bij de kleintjes wil blijven.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 13 Jun 2015 14:41

Re: TLC Topic

Yeey vanavond snog marry aviod

Sommige zijj zo knap en dan worden ze zwaar verpest
Zoon *
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 13 Jun 2015 16:43

Re: TLC Topic

Babyboy schreef:Yeey vanavond snog marry aviod

Sommige zijj zo knap en dan worden ze zwaar verpest



Sommige zijn zooo verpest en worden dan zo knap!
<<

Anoniem114

Bericht 13 Jun 2015 17:18

Re: TLC Topic

Lejow schreef:
Babyboy schreef:Yeey vanavond snog marry aviod

Sommige zijj zo knap en dan worden ze zwaar verpest



Sommige zijn zooo verpest en worden dan zo knap!


De meeste bedoel je..
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 13 Jun 2015 18:57

Re: TLC Topic

Dat vinden jullie
Zoon *
<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 766

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:01

Bericht 13 Jun 2015 19:31

Re: TLC Topic

Is sister wifes afgelopen? Had het laatst ingesteld om op te nemen maar nu zag ik dat hij dit niet had gedaan en kon het niet terug vinden.
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:28

Bericht 13 Jun 2015 20:02

Re: TLC Topic

Ja, dat is helaas alweer afgelopen.
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 14 Jun 2015 16:42

Re: TLC Topic

Ik zit te kijken iets over schoonmaken

Snap niet dat mensen.zich goed kunnen voelen in een vies huis,.vooral als je kids hebt moet hygnisch zijn
Ik zal mijn zoontje nooit vies huis binnenlaten
Zoon *
<<

Anoniem304

Bericht 16 Jul 2015 20:29

Re: TLC Topic

19kids and Counting komt niet meer op TV.
<<

Anoniem119

Bericht 16 Jul 2015 21:35

Re: TLC Topic

Yadira schreef:19kids and Counting komt niet meer op TV.


Ik las het inderdaad. Vanwege die zoon die z'n zusjes en andere meisjes heeft misbruikt.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 16 Jul 2015 21:44

Re: TLC Topic

Marin schreef:
Yadira schreef:19kids and Counting komt niet meer op TV.


Ik las het inderdaad. Vanwege die zoon die z'n zusjes en andere meisjes heeft misbruikt.


Gatver, dat meen je niet :omg:
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Anoniem304

Bericht 16 Jul 2015 21:55

Re: TLC Topic

Jup. Was te verwachten. TLC zou geen advertenties meer overhouden als ze 19Kids zouden blijven uitzenden.

Mida hierboven staat alles wel :)
<<

Anoniem331

Bericht 26 Jul 2015 09:30

Re: TLC Topic

Is er iemand die weet wanneer Devious maids herhaalt word? Afgelopen donderdagavond niet kunnen kijken :(
Ik weet dat het herhaalt word, maar geen idee wanneer.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 26 Jul 2015 09:41

Re: TLC Topic

<<

Anoniem331

Bericht 26 Jul 2015 09:47

Re: TLC Topic

girli schreef:Dinsdag om 22.55u.

http://www.tlc.nl/tv-shows/devious-maids/



Naaaa, ik heb er zo ook nog naar gezocht :palm:
Bedankt!
<<

Anoniem304

Bericht 22 Feb 2016 21:08

Re: TLC Topic

TLC is The Duggar Family weer aan het filmen.
<<

Anoniem167

Bericht 22 Feb 2016 21:11

Re: TLC Topic

Toch wel weer??
<<

Anoniem304

Bericht 22 Feb 2016 21:26

Re: TLC Topic

Jup. TLC heeft er zelf nog niks over gezegd, maar de Jill & Jessa specials waren zo`n enorm succes, deze geldkraan laten ze nog wel even open denk ik.
<<

Anoniem304

Bericht 24 Feb 2016 12:21

Re: TLC Topic

Nou, gisteren kwam het erop. Jill & Jessa: Counting On komt met nieuwe afleveringen. Het wordt een heel seizoen en de focus ligt op de 5 oudste zussen.

Jim Bob & Michelle zullen we dus (gelukkig) niet teveel zien. 15 maart begint het in Amerika!
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron