Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


TLC Topic

<<

Anoniem50

Bericht 04 Apr 2014 11:26

Re: TLC Topic

Ik vond het heel vreemd om te zien dat er camera's binnen waren. Want als de FLDS van iets niet houdt zijn het onbekenden op hun terrein. Maar goed, halverwege ben ik in slaap gevallen. :palm: Nu even kijken wanneer het in de herhaling komt.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Apr 2014 11:33

Re: TLC Topic

Net als Breaking Amish schijnt het weer half fake te zijn. 1 van die meiden is er in 2011 al uitgestapt lees ik net. Jammer, maar was te verwachten.

Desondanks ga ik het wel kijken.
<<

Anoniem50

Bericht 04 Apr 2014 12:42

Re: TLC Topic

Lees het ook. Nu snap ik ook beter waarom de camera's zo zichtbaar aanwezig waren. Het is deels in scene gezet, deels waar. Blijft interessant, dus blijf kijken. Vanmiddag komt het in de herhaling om 17.15u. Hopen dat ik het nu wel uit kan kijken.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 04 Apr 2014 15:54

Re: TLC Topic

Cotton schreef:Net als Breaking Amish schijnt het weer half fake te zijn. 1 van die meiden is er in 2011 al uitgestapt lees ik net. Jammer, maar was te verwachten.

Desondanks ga ik het wel kijken.
Waar heb je dat gelezen?
<<

Anoniem304

Bericht 04 Apr 2014 15:56

Re: TLC Topic

girli schreef:
Cotton schreef:Net als Breaking Amish schijnt het weer half fake te zijn. 1 van die meiden is er in 2011 al uitgestapt lees ik net. Jammer, maar was te verwachten.

Desondanks ga ik het wel kijken.
Waar heb je dat gelezen?

Als je alleen al Googled op 'breaking the faith' kom je al heel wat berichten tegen, maar deze staat bovenaan.

http://starcasm.net/archives/253320
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 04 Apr 2014 17:17

Re: TLC Topic

Breaking the faith is net begonnen!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 05 Mei 2015 15:35

Re: TLC Topic

Kijkt iemand nog wel eens TLC? Tijdje niet gekeken en nu is alles weer 'nieuw'!
<<

Anoniem123

Bericht 05 Mei 2015 16:06

Re: TLC Topic

yups ik kijk nog steeds vaak.

leukste programma vind ik toch wel 19 kids and counting. Hoop dat snel het nieuwe seizoen word uitgezonden.
90 days to wed vind ik ook leuk om te volgen. Zelfde als de gypsy's
<<

Anoniem123

Bericht 05 Mei 2015 16:08

Re: TLC Topic

oh ja en sister wives en my five wives. Blijf het apart vinden zo'n leefstijl.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Mei 2015 16:16

Re: TLC Topic

SarahKey schreef:yups ik kijk nog steeds vaak.

leukste programma vind ik toch wel 19 kids and counting. Hoop dat snel het nieuwe seizoen word uitgezonden.
90 days to wed vind ik ook leuk om te volgen. Zelfde als de gypsy's

19 kids and counting kijk ik online nu haha. Ben nu bij Jessa's bruiloft!

My teen is pregnant and so am i vind ik leuk, dat was er vorige week steeds op.

En Sister Wives idd. :ja:
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 05 Mei 2015 17:38

Re: TLC Topic

Ik kijk ook regelmatig.

Met die 4 trouwerijen, say yes to the dress, little people big world, 19 kids and counting, sister wives oa.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 05 Mei 2015 18:01

Re: TLC Topic

Ik kijk ook. Er gaat een wereld voor mij open aangezien ik de zender pas net ontdekt heb (iets met steen).

Ik kijk graag naar Kate plus 8, 19 kids and counting, Secret Eaters, I did not know I was pregnant.
L2014 & H2017
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 06 Mei 2015 11:33

Re: TLC Topic

Wow Mz Charlotte, hoe relax als je dat nu pas ontdekt haha :D
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 06 Mei 2015 13:27

Re: TLC Topic

Ik hou er ook van! Op de tijd dat ik kijk zijn t meestal bervasllingsprogramma's. 1 born every minute, i didn't know i was pregnant etc.
Na 6 maanden weg is t voor mij ook weer allemaal nieuw.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Mei 2015 20:43

Re: TLC Topic

Iemand al op de hoogte van het laatste Duggar nieuws?

Gaat lekker bij TLC. Eerst Honey Boo Boo per direct van de buis omdat Mama June een relatie begon met een vent die jaren geleden haar dochter misbruikte en nu is aan het licht gekomen dat Josh Duggar (19 kids and counting) als puber 5 dames (waaronder naar het schijnt 3 of 4 van zijn zusjes) heeft betast.

Sinds vandaag is de header op de amerikaanse TLC pagina gewijzigd (stond eerst een foto van de familie) en het programma is van de agenda gehaald voor nu.

Al het nieuws hier;

http://starcasm.net/archives/category/t ... d-counting

Oh en als 19 kids and counting wel op TV blijft, gaat Mama June en rechtzaak aan spannen, want Honey Boo Boo is er dus afgehaald. 19kids is TLC's beste show. All about the money.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 22 Mei 2015 21:07

Re: TLC Topic

Jeetje wat een gedoe. Maar toch fijn dat God hem heeft vergeven... Was ze al behoorlijk moe na de homofobe uitspraken van moeder, maar dit is natuurlijk wel weer heel triest.
<<

Anoniem167

Bericht 22 Mei 2015 21:16

Re: TLC Topic

Neee!!!!
<<

Anoniem123

Bericht 22 Mei 2015 21:43

Re: TLC Topic

Ik las vanochtend ook over Josh. De viespeuk. Dat soort tv zenden ze dan weer niet uit
<<

Anoniem123

Bericht 22 Mei 2015 21:45

Re: TLC Topic

maar mama june denkt toch werkelijk niet dat tlc haar d'r zin gaat geven dan? Ze zijn lang niet zo populair als de duggars.
Ik denk dat een rechtzaak geen zin heeft, zal vast wel van alle kanten dicht gespijkerd zijn.
<<

Gatsby

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:26

Bericht 22 Mei 2015 22:09

Re: TLC Topic

Zo zie je maar de waarheid komt altijd boven water. Ik weet nog dat ze toen bij Oprah zouden komen en dat opeens niet doorging omdat inderdaad hij iets gedaan had wat niet kon. Had alleen dit niet verwacht. Hopelijk blijft hij van zijn eigen dochter(s) af :silent: . Op de site van intouch kan je de 25 pagina's van de 'aangifte' lezen. Wat ook interessant forum is freejinger.org gaat voornamelijk over de Duggars en andere fundies.
Laatst gewijzigd door Gatsby op 22 Mei 2015 22:22, in totaal 1 keer gewijzigd.
2011 💕. 2020 💙✨. 2021 💖.
<<

Anoniem136

Bericht 22 Mei 2015 22:11

Re: TLC Topic

Ik lees net dat de meisjes oa zijn eigen zussen waren (blijkbaar volgens een police report).

Ik weet niet goed wat ik er van moet vinden.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Mei 2015 23:06

Re: TLC Topic

Lucy schreef:Ik lees net dat de meisjes oa zijn eigen zussen waren (blijkbaar volgens een police report).

Ik weet niet goed wat ik er van moet vinden.

Toen nog hele jonge meisjes, sad.

Ik weet ook niet goed wat ik er van vinden moet.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Mei 2015 00:00

Re: TLC Topic

SarahKey schreef:maar mama june denkt toch werkelijk niet dat tlc haar d'r zin gaat geven dan? Ze zijn lang niet zo populair als de duggars.
Ik denk dat een rechtzaak geen zin heeft, zal vast wel van alle kanten dicht gespijkerd zijn.

Als je alles zo leest wist Oprah het. Dan wist TLC het ook. Als dat waar blijkt, kunnen ze die hele zender wel opdoeken.

Alles draait om sponsors en die blijven echt niet dan.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Mei 2015 00:01

Re: TLC Topic

Gatsby schreef:Zo zie je maar de waarheid komt altijd boven water. Ik weet nog dat ze toen bij Oprah zouden komen en dat opeens niet doorging omdat inderdaad hij iets gedaan had wat niet kon. Had alleen dit niet verwacht. Hopelijk blijft hij van zijn eigen dochter(s) af :silent: . Op de site van intouch kan je de 25 pagina's van de 'aangifte' lezen. Wat ook interessant forum is freejinger.org gaat voornamelijk over de Duggars en andere fundies.

Ik heb het gelezen idd. Smerig.

Ga die site in de gaten houden.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Mei 2015 07:09

Re: TLC Topic

Wow die zag ik niet aankomen. Wat een viespeuk
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers