Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pampers goedkoper in Duitsland?

<<

Uiltje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 767

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:01

Bericht 07 Jan 2014 19:50

Pampers goedkoper in Duitsland?

Weet iemand toevallig of de pampers in Duitsland echt zoveel schelen als hier in Nederland?
Ik woon namelijk vlakbij de Duitse grens en vroeg me het af of het de moeite waard is om daar pampers te kopen ?
Heb ook wel eens gehoord dat je via internet ze kunt bestellen maar geen idee waar misschien dat iemand het hier weet?
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 07 Jan 2014 20:05

Re: Pampers goedkoper in Duitsland?

Ik weet ff de prijzen niet uit mijn hoofd maar bij de Kaufland zijn ze igg wel goedkoper. Denk alleen dat als je in Nederland Pampers koopt in een 2+1 gratis actie dat dat goedkoper is.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem135

Bericht 07 Jan 2014 20:18

Re: Pampers goedkoper in Duitsland?

Ja in Duitsland bij kaufland rewe en de real scheelt het inderdaad,precies weet ik het niet,maar wel dat het het waard is om voor te rijden
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 07 Jan 2014 20:30

Re: Pampers goedkoper in Duitsland?

Bij Real is het volgens mij wel iets goedkoper, maar scheelt niet veel volgens mij.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem123

Bericht 07 Jan 2014 20:45

Re: Pampers goedkoper in Duitsland?

Het scheelt allemaal niet veel, wat ik van de zomer heb vergeleken is dat het soms maar 2-3 euro per pak scheelt.
<<

Anoniem135

Bericht 07 Jan 2014 20:53

Re: Pampers goedkoper in Duitsland?

Het ligt er natuurlijk ook aan hoe lang je er voor rijden moet haha,met benzine meegerekend worden het dure pampers dan.
Voor ons is de dichtstbijzijnde grote supermarkt in Duitsland maar een kwartier rijden
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 08 Jan 2014 08:16

Re: Pampers goedkoper in Duitsland?

Ik heb het wel eens nagekeken bij mijn vader. Alleen loonde het voor ons niet om meerdere pakken mee te nemen. Zat praktisch geen prijsverschil in.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 08 Jan 2014 08:18

Re: Pampers goedkoper in Duitsland?

Scheelt inderdaad bijna niets.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Anoniem331

Bericht 08 Jan 2014 08:35

Re: Pampers goedkoper in Duitsland?

SarahKey schreef:Het scheelt allemaal niet veel, wat ik van de zomer heb vergeleken is dat het soms maar 2-3 euro per pak scheelt.



Ik vind/vond dat eigenlijk best veel! Wij haalden dan ook altijd luiers in Duitsland. We kwamen er toch sowieso wek, en namen gelijk een pak of 3/4 mee.
<<

Anoniem18

Bericht 08 Jan 2014 12:39

Re: Pampers goedkoper in Duitsland?

Praktisch alles is in Duitsland goedkoper, omdat de BTW daar lager is. Of het de moeite is om voor te rijden, dat moet je zelf bepalen natuurlijk. Als je er een gezellig dagje winkelen van maakt, dan loont het vast. Kleding is daar namelijk ook goedkoper, net als alcohol.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers