Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nam jullie man vrij...

<<

meisje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 750

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:09

Bericht 07 Jan 2014 20:06

Re: Nam jullie man vrij...

Fijn dat M.mee gaat.
S. gaat morgen voor het eerst naar school. Nog om te wennen, maar wij gaan dan samen.
Haar eerste schooldag zal op een woensdag zijn, zodat ik haar zelf kan brengen (ik werk ook in het onderwijs en werk op maandag en dinsdag, dus daarom pas de woensdag)
💜💜💙💙
<<

Anoniem28

Bericht 07 Jan 2014 20:07

Re: Nam jullie man vrij...

Ik ben trouwens helemaal verbaasd dat er ouders zijn die samen hun kind weg brengen op de eerste schooldag. Was nooit in me opgekomen om dat samen te doen, haha. Ik denk dat we het moment dan voor onze dochter nog groter maken dan dat het al is.
<<

Anoniem16

Bericht 07 Jan 2014 20:09

Re: Nam jullie man vrij...

Rejoy, ik denk dat van al mijn nieuwe kinderen zeker 90% door beide ouders wordt weggebracht. ( de eerste schooldag dus)

Edit; met de daarbij behorende camera's ( film en video)
<<

Anoniem18

Bericht 07 Jan 2014 20:11

Re: Nam jullie man vrij...

Rejoy schreef:Ik ben trouwens helemaal verbaasd dat er ouders zijn die samen hun kind weg brengen op de eerste schooldag. Was nooit in me opgekomen om dat samen te doen, haha. Ik denk dat we het moment dan voor onze dochter nog groter maken dan dat het al is.


Ja, mijn man en ik vonden dat allebei erg leuk en dus gingen we samen. Ik denk dat Pepijn straks wat sneu is, die wordt gewoon door één van beiden gedropt in de klas. :laughcry:
<<

Joli86

Noob

Berichten: 148

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:45

Bericht 08 Jan 2014 11:44

Re: Nam jullie man vrij...

Ik denk dat als dat bij ons aan de orde zou zijn mijn man daar geen vrij voor gaat vragen omdat ik zelf dan mee ga.
Maar in het geval van TS snap ik heel goed dat je verwacht dat je man daar tijd voor vrij maakt. Zeker omdat je eigen klas op het zelfde moment open gaat dan die van je kindje en je dus meteen naar je eigen klas moet.
Afbeelding
<<

Posh

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 203

Geregistreerd: 29 Okt 2013 15:51

Bericht 10 Jan 2014 21:13

Re: Nam jullie man vrij...

Rejoy schreef:Ik ben trouwens helemaal verbaasd dat er ouders zijn die samen hun kind weg brengen op de eerste schooldag. Was nooit in me opgekomen om dat samen te doen, haha. Ik denk dat we het moment dan voor onze dochter nog groter maken dan dat het al is.


Mijn man en ik doen eigenlijk bijna alles samen mbt de kinderen.
The only thing that matters is what you've given me; Unconditional Love.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 10 Jan 2014 21:56

Re: Nam jullie man vrij...

Ja mijn man wilde hier erg graag bij zijn, en heeft vrij genomen.
En ik vond het zelf ook erg fijn dat hij er was.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem28

Bericht 10 Jan 2014 22:03

Re: Nam jullie man vrij...

Werd daardoor het moment niet nog groter dan het al was? Ik kan me zo voorstellen dat het erg heftig is als papa én mama mee zijn, staan te filmen, foto's te maken en al en dat je dan alleen achter moet blijven. Ik denk dat onze dochter dan extra aan zal voelen dat het blijkbaar toch iets echt heel bijzonders is en dat dit haar geen goed zal doen. Mijn man gaat binnenkort wel mee naar de open dag, maar ik denk niet dat hij bij de eerste schooldag zal zijn.
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 10 Jan 2014 22:11

Re: Nam jullie man vrij...

Nee onze dochter had daar geen last van. Ze vond het juist erg leuk dat we er samen waren.
Hij ging ook mee met de rondleiding en aanmeldgeprek. En ook de eerste dag kdv van de kids hebben we ze samen gebracht.

We vonden het allebij zo'n mijlpaal/ belangijke stap in haar leven, dat we daar allebij graag bij wilde zijn.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 10 Jan 2014 22:17

Re: Nam jullie man vrij...

Wij waren er allebei bij, voor mijn dochter was het niet groter dan het al was, zij had er sowieso heel veel moeite mee de eerste dag. Foto's hebben wij niet gemaakt die eerste dag (ik denk pas na een maand een keer), maar zij moest heel erg huilen toen we weggingen dus dat waren ook geen leuke foto's geworden;-)
Mijn dochter vond het ondanks dat ze zo verdrietig was, wel fijn dat we er allebei waren want wij begrepen haar allebei toen ze er later die dag over vertelde. En zelf had ik ook veel aan de steun van mijn man want de tranen liepen bij mij ook over mijn wangen toen we weggingen, had ik niet graag alleen gedaan.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 10 Jan 2014 23:10

Re: Nam jullie man vrij...

Papa en mama zijn toch ook even belangrijk?
Zijn er ook forumsters waarbij papa de eerste dag is
meegegaan en mama niet?
<<

Anoniem133

Bericht 11 Jan 2014 08:01

Re: Nam jullie man vrij...

Happinaz schreef:Papa en mama zijn toch ook even belangrijk?
Zijn er ook forumsters waarbij papa de eerste dag is
meegegaan en mama niet?


Als mijn zoontje over een tijdje voor het eerst naar school gaat, zal mijn man hem die eerste dag naar school brengen en ik niet. Dit is ook omdat ik moet werken (werk in het onderwijs), maar waarschijnlijk zal het weinig voorkomen dat mijn man hem gaat brengen en halen van school ivm zijn werktijden, dus mijn man wilde dit ook heel graag.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 11 Jan 2014 16:41

Re: Nam jullie man vrij...

B is op 30 januari jarig en dat valt op een zaterdag als zij 4 jaar wordt, maandag ben ik vrij, dus we zullen haar samen gaan brengen.
Had ik moeten werken was mijn vriend alleen gegaan.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 11 Jan 2014 22:01

Re: Nam jullie man vrij...

D is op een maandag jarig, mijn werkdag. Dan vraag ik vrij.
Ik weet niet of ze dan die maandag ook naar school gaat maar ik vermoed dat mijn man die dag thuis werkt en als hij thuis werkt gaat hij vast mee.
november 2010-januari 2013-november 2014
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers