Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huwelijksreis - vragenlijstje

<<

No. 3

Bericht 06 Jan 2014 15:02

Huwelijksreis - vragenlijstje

Als jij op huwelijksreis zou gaan...

Naar welke plek(ken) zou jij reizen als geld geen probleem was?
Naar welk plek zou jij reizen als je een laag budget* had?
Welke plek in Europa zou jij uitkiezen als bestemming?
Welke drie activiteiten (behalve seks) wil jij sowieso doen tijdens een huwelijksreis?
Welke drie faciliteiten vind je het meest belangrijk?
Hoeveel dagen zou je gaan?
Welk vervoer zou je kiezen?

* met laag budget bedoel ik een totaal van max. 1000 euro.
Laatst gewijzigd door No. 3 op 06 Jan 2014 15:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem9

Bericht 06 Jan 2014 15:06

Re: Huwelijksreis - vragenlijstje

No. 3 schreef:Als jij op huwelijksreis zou gaan...

Naar welke plek(ken) zou jij reizen als geld geen probleem was? Malediven of Zanzibar.
Naar welk plek zou jij reizen als je een laag budget had? Een weekendje Valkenburg of Center Parcs.
Welke plek in Europa zou jij uitkiezen als bestemming? Portugal!
Welke drie activiteiten (behalve seks) wil jij sowieso doen tijdens een huwelijksreis? Aan het strand liggen, in de zee zwemmen en lekker verliefd rondlopen :P
Welke drie faciliteiten vind je het meest belangrijk? Zwembad, nette kamer, goed ontbijt
Hoeveel dagen zou je gaan? 8
Welk vervoer zou je kiezen? Vliegtuig
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 06 Jan 2014 15:09

Re: Huwelijksreis - vragenlijstje

Dus als ik NU net getrouwd zou zijn, nog geen kinderen zou hebben en de huwelijksreis mocht kiezen?

Als jij op huwelijksreis zou gaan...

Naar welke plek(ken) zou jij reizen als geld geen probleem was? Curacao zou ik wel iets vinden.
Naar welk plek zou jij reizen als je een laag budget had? Ligt eraan hoe laag.
Welke plek in Europa zou jij uitkiezen als bestemming? Malta dus, of misschien een van de Balearen, of Griekenland of Italië.
Welke drie activiteiten (behalve seks) wil jij sowieso doen tijdens een huwelijksreis? Lekker uit eten, zwemmen, stadjes bezoeken.
Welke drie faciliteiten vind je het meest belangrijk? Een zwembad, goed busvervoer, een fijn stadscentrum op loopafstand met winkeltjes en restaurantjes.
Hoeveel dagen zou je gaan? Ik denk 14.
Welk vervoer zou je kiezen? Vliegen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem87

Bericht 06 Jan 2014 15:13

Re: Huwelijksreis - vragenlijstje

Naar welke plek(ken) zou jij reizen als geld geen probleem was? Curacao of de Malediven.
Naar welk plek zou jij reizen als je een laag budget had? Een Grieks eiland.
Welke plek in Europa zou jij uitkiezen als bestemming? Griekenland.
Welke drie activiteiten (behalve seks) wil jij sowieso doen tijdens een huwelijksreis? Duiken en met dolfijnen zwemmen zijn de dingen die ik zo kan bedenken.
Welke drie faciliteiten vind je het meest belangrijk? Dat het een luxe kamer is (goede douche, goed bed), dicht bij een centrum en dicht bij een strand.
Hoeveel dagen zou je gaan? 15, dat vind ik ruim genoeg.
Welk vervoer zou je kiezen? Vliegtuig (na inname van een hoop oxazepam haha)
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 06 Jan 2014 15:17

Re: Huwelijksreis - vragenlijstje

Naar welke plek(ken) zou jij reizen als geld geen probleem was? Malediven, Mauritius (Seychellen) of een cruise langs de VAE
Naar welk plek zou jij reizen als je een laag budget had? Wat is een laag budget? Ik zou dan naar Venetië of Parijs gaan
Welke plek in Europa zou jij uitkiezen als bestemming? Zie hierboven. Italië is sowieso een geweldige bestemming
Welke drie activiteiten (behalve seks) wil jij sowieso doen tijdens een huwelijksreis? Zonnen / aan het strand liggen, excursie maken, snorkelen,....
Welke drie faciliteiten vind je het meest belangrijk? Niet te ver van vliegveld gelegen, goed onderhouden hotel(kamer) en een stadscentrum op loopafstand
Hoeveel dagen zou je gaan? 14, uitgaande van dat we inderdaad naar zoiets als de malediven gaan, of we gaan een cruise maken, maar dan wordt het waarschijnlijk ook 14 dagen
Welk vervoer zou je kiezen? vliegtuig
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Anoniem 43

Bericht 06 Jan 2014 15:20

Re: Huwelijksreis - vragenlijstje

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 15 Apr 2014 15:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem253

Bericht 06 Jan 2014 15:40

Re: Huwelijksreis - vragenlijstje

No. 3 schreef:Als jij op huwelijksreis zou gaan...

Naar welke plek(ken) zou jij reizen als geld geen probleem was? Bora Bora
Naar welk plek zou jij reizen als je een laag budget* had? Italie
Welke plek in Europa zou jij uitkiezen als bestemming? Toscane
Welke drie activiteiten (behalve seks) wil jij sowieso doen tijdens een huwelijksreis? Zonnen,relaxen, uitstapjes.
Welke drie faciliteiten vind je het meest belangrijk? Eigen bad,toilet, schoon beddengoed.
Hoeveel dagen zou je gaan? 14
Welk vervoer zou je kiezen? Vliegtuig

* met laag budget bedoel ik een totaal van max. 1000 euro.
<<

No. 3

Bericht 06 Jan 2014 18:34

Re: Huwelijksreis - vragenlijstje

Susan schreef:Dus als ik NU net getrouwd zou zijn, nog geen kinderen zou hebben en de huwelijksreis mocht kiezen.
Yep. Alle vrijheid. :)
<<

Anoniem23

Bericht 06 Jan 2014 18:50

Re: Huwelijksreis - vragenlijstje

Naar welke plek(ken) zou jij reizen als geld geen probleem was? De Malediven ofzo, iets met een heel wit strand en een blauwe zee en weinig mensen. Maar een roadtrip door Zuid-Afrika of Noord=Amerika lijkt me ook echt leuk.
Naar welk plek zou jij reizen als je een laag budget* had? 1000 euro pp of in totaal? In dat laatste geval Rome denk ik!
Welke plek in Europa zou jij uitkiezen als bestemming? Rome dan dus. Rome is tof. Rome is fantastisch.
Welke drie activiteiten (behalve seks) wil jij sowieso doen tijdens een huwelijksreis? Ik weet het niet zo goed!Ik denk een combi van relaxen en toffe uitstapjes.
Welke drie faciliteiten vind je het meest belangrijk? Een kamer die ik niet hoef te delen met 10000 backpackers. Verder maakt het me niet zoveel uit.
Hoeveel dagen zou je gaan? Ideaal zou 4 weken zijn. Maar ik ben met een paar dagen al blij haha!
Welk vervoer zou je kiezen? Vliegtuig en dan daar een huurauto.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 06 Jan 2014 19:52

Re: Huwelijksreis - vragenlijstje

Als jij op huwelijksreis zou gaan...

Naar welke plek(ken) zou jij reizen als geld geen probleem was? Waar wij naar toe zijn geweest: Bali :heart:
Naar welk plek zou jij reizen als je een laag budget* had? Een mooi eiland in de Middellandse zee, bijvoorbeeld Sardinie of Corsica
Welke plek in Europa zou jij uitkiezen als bestemming? Zie hierboven: Sardinie of Corsica
Welke drie activiteiten (behalve seks) wil jij sowieso doen tijdens een huwelijksreis? Een strandwandeling maken, samen een heerlijk diner eten en een boottocht maken.
Welke drie faciliteiten vind je het meest belangrijk? Airco, een balkon en een fijn bed
Hoeveel dagen zou je gaan? In Europa twee weken, buiten Europa drie weken
Welk vervoer zou je kiezen? Het vliegtuig
<<

Anoniem29

Bericht 06 Jan 2014 20:09

Re: Huwelijksreis - vragenlijstje

Naar welke plek(ken) zou jij reizen als geld geen probleem was? Malediven, Seychellen of een privé eilandje huren in de Pacific.

Naar welk plek zou jij reizen als je een laag budget* had? Parijs

Welke plek in Europa zou jij uitkiezen als bestemming? Parijs (Londen of Stockholm)

Welke drie activiteiten (behalve seks) wil jij sowieso doen tijdens een huwelijksreis? Romantisch dineren, samen wandelen en bij de luxe/verre reizen ook graag hand in hand snorkelen :D

Welke drie faciliteiten vind je het meest belangrijk? Privacy (ik wil alles voor onszelf), bepaalde luxe (ik zie mijn huwelijksreis echt als iets wat ik nooit meer zal doen in de daarop volgende jaren) en verder gewoon schoon/fris/fijn haha. Niet zo heel veel eisen.

Hoeveel dagen zou je gaan? Zo lang mogelijk haha. Mijn voorkeur gaat uit naar 3/4 weken.. Niet minder dan 2 weken.

Welk vervoer zou je kiezen? Vliegtuig naar een ver eilandje en voor een citytrip zou ik ook wel met de trein willen. En dan samen zo'n coupe huren :D
<<

Anoniem185

Bericht 06 Jan 2014 20:41

Re: Huwelijksreis - vragenlijstje

Naar welke plek(ken) zou jij reizen als geld geen probleem was? Maleisie, Thailand, Bali, Curacao, Nieuw-Zeeland... In ieder geval iets waar ze mooie stranden hebben!
Naar welk plek zou jij reizen als je een laag budget* had? Griekenland? Ik weet niet echt goed wat voor 1000 euro haalbaar is.
Welke plek in Europa zou jij uitkiezen als bestemming? Rome denk ik.
Welke drie activiteiten (behalve seks) wil jij sowieso doen tijdens een huwelijksreis? Stadjes bezoeken, zwemmen en lekker eten!
Welke drie faciliteiten vind je het meest belangrijk? Het zwembad of de locatie (dichtbij het strand dan dus), of de accommodatie schoon is en voldoet aan wat er beschreven wordt, en of het personeel vriendelijk is.
Hoeveel dagen zou je gaan? Minstens 10, als het echt ver weg is wil ik wel minstens 14.
Welk vervoer zou je kiezen? Vliegtuig.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 06 Jan 2014 20:56

Re: Huwelijksreis - vragenlijstje

No. 3 schreef:Als jij op huwelijksreis zou gaan...

Ik ben al getrouwd, dus ik heb ingevuld hoe onze huwelijksreis was!

Naar welke plek(ken) zou jij reizen als geld geen probleem was? -
Naar welk plek zou jij reizen als je een laag budget* had? -
Welke plek in Europa zou jij uitkiezen als bestemming? Wij zijn naar Malta geweest en dat was super!
Welke drie activiteiten (behalve seks) wil jij sowieso doen tijdens een huwelijksreis? Relaxen, lekker uit eten, stadje/cultuur bezoeken
Welke drie faciliteiten vind je het meest belangrijk? Goed hotel, redelijk luxe (luxer dan een gemiddelde vakantie), leuke bestemming waar wat te doen is, mooi weer
Hoeveel dagen zou je gaan? Wij zijn 6 dagen geweest. Het kon ik ook niet langer ivm mijn vakanties (ik werk in het onderwijs), maar het was genoeg. We gaan toch altijd meerdere keren per jaar op vakantie dus het hoefde niet per se heel lang.
Welk vervoer zou je kiezen? Wij hebben gevlogen, juist omdat we tijdens normale vakanties vaak met de trein gaan. En omdat je anders lastig naar Malta kunt... :razz:

* met laag budget bedoel ik een totaal van max. 1000 euro.
<<

Anoniem119

Bericht 07 Jan 2014 09:15

Re: Huwelijksreis - vragenlijstje

Als jij op huwelijksreis zou gaan...

Naar welke plek(ken) zou jij reizen als geld geen probleem was? In de zomer naar Italie voor een culinaire rondreis, in de winter naar Canada voor een romantische sneeuw vakantie in Quebec en ommestreken. Ik hoef in elk geval niet naar een groot wit strand, daar heb ik niet zo veel mee. Ik wil berglucht ruiken en deze twee reizen lijken me geweldig.
Naar welk plek zou jij reizen als je een laag budget* had? Italie, heerlijk eten en rondrijden door de bergen. Als je echt laag budget wilt doen, zou ik alleen de reis anders invullen.
Welke plek in Europa zou jij uitkiezen als bestemming? Zie hierboven
Welke drie activiteiten (behalve seks) wil jij sowieso doen tijdens een huwelijksreis? Leuke eetgelegenheden bezoeken, bijvoorbeeld lekkere restaurants, maar ook wijngaarden en proeverijen; lekker rondrijden in een Italiaanse auto over bergweggetjes, steden bezoeken en fotograferen. Ideale vakantie voor ons. Of in de winter door de sneeuw banjeren in Canada en dan heerlijk knus bij de open haard opwarmen. Ik zie het wel voor me :)
Welke drie faciliteiten vind je het meest belangrijk? Pfoe moeilijke. Goede hotels die bij ons en het type reis passen. Hoeven geen over de top luxe hotels, eerder leuke boetiekhotelletjes of bij wijngaarden enzo, als het maar aansluit bij het soort reis.
Hoeveel dagen zou je gaan? Twee weken toch wel.
Welk vervoer zou je kiezen? In geval van Italie: Het liefst een Italiaanse oldtimer, maar anders Italiaanse auto van m'n vriend. Che bellissimo! In geval van Canada: Vliegtuig en auto huren.

* met laag budget bedoel ik een totaal van max. 1000 euro.
<<

No. 3

Bericht 07 Jan 2014 12:10

Re: Huwelijksreis - vragenlijstje

Wat een leuke bestemmingen en ideeën allemaal. Wij zijn aan 't zoeken naar een huwelijksreisbestemming, en twijfelen vooral tussen Corsica, Sardinië of bepaalde Griekse eilanden. Moeilijk, moeilijk.
<<

Anoniem117

Bericht 07 Jan 2014 12:21

Re: Huwelijksreis - vragenlijstje

Marin schreef:Als jij op huwelijksreis zou gaan...

Naar welke plek(ken) zou jij reizen als geld geen probleem was?Nieuw Zeeland of Mauritius
Naar welk plek zou jij reizen als je een laag budget* had? Ik zou graag naar Schotland gaan, maar mijn man wil per se zwemmen op vakantie, dus dan zou het waarschijnlijk Frankrijk of Italie worden
Welke plek in Europa zou jij uitkiezen als bestemming? Zie hierboven
Welke drie activiteiten (behalve seks) wil jij sowieso doen tijdens een huwelijksreis? Lekker eten, avontuur, dansen en veel zwemmen
Welke drie faciliteiten vind je het meest belangrijk? We zijn niet van de luxe hotels. Wat we in ieder geval per se niet zouden willen is all inclusive
Hoeveel dagen zou je gaan? Ik zou drie weken tot een maand willen, maar mijn man heeft eigen zaak en kind dus langer dan 10 dagen a 2 weken zal het niet worden
Welk vervoer zou je kiezen? low budget eigen auto, anders vliegtuig en auto huren.

* met laag budget bedoel ik een totaal van max. 1000 euro.
<<

Anoniem119

Bericht 07 Jan 2014 12:24

Re: Huwelijksreis - vragenlijstje

No. 3 schreef:Wat een leuke bestemmingen en ideeën allemaal. Wij zijn aan 't zoeken naar een huwelijksreisbestemming, en twijfelen vooral tussen Corsica, Sardinië of bepaalde Griekse eilanden. Moeilijk, moeilijk.


Wat leuk! Ik ben op geen van allen ooit geweest (nou ja, Kreta), maar ik weet dat mijn ouders op al die drie locaties zijn geweest en dat ze van die drie Sardinië toch wel echt het allermooist vonden en meerdere keren zijn geweest en maar terug blijven komen daar.
<<

No. 3

Bericht 07 Jan 2014 12:32

Re: Huwelijksreis - vragenlijstje

En waarom precies Sardinië?
<<

Anoniem119

Bericht 07 Jan 2014 12:37

Re: Huwelijksreis - vragenlijstje

Dat weet ik niet! ;) Ik weet dat ze het er heel mooi vinden qua natuur en rust en leuke plaatsjes. Maar waar precies wat en hoe weet ik niet, en ik spreek m'n vader eigenlijk te weinig om dat even zo te vragen. Maar uit die drie weet ik dat ze daar keer op keer terug komen, dus wellicht zegt dat wat :)
<<

Anoniem117

Bericht 07 Jan 2014 12:47

Re: Huwelijksreis - vragenlijstje

Marin schreef:
No. 3 schreef:Wat een leuke bestemmingen en ideeën allemaal. Wij zijn aan 't zoeken naar een huwelijksreisbestemming, en twijfelen vooral tussen Corsica, Sardinië of bepaalde Griekse eilanden. Moeilijk, moeilijk.


Mijn man vindt Corsica een van de mooiste plekken waar hij is geweest en dan vooral lente begin van de zomer omdat alles dan in bloei staat. Sardinie vond hij armer en slechter onderhouden (vervallen huizen en afval). Maar volgens mij is Corsica best duur. Ik wil er zelf heel graag een keer naar toe. Ik houd van bloemen.

Wat leuk! Ik ben op geen van allen ooit geweest (nou ja, Kreta), maar ik weet dat mijn ouders op al die drie locaties zijn geweest en dat ze van die drie Sardinië toch wel echt het allermooist vonden en meerdere keren zijn geweest en maar terug blijven komen daar.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 07 Jan 2014 14:04

Re: Huwelijksreis - vragenlijstje

Volgens mij staat Madeira ook bekend om de vele bloemen en de prachtige natuur, het schijnt ook nog erg ongerept te zijn.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem23

Bericht 08 Jan 2014 15:42

Re: Huwelijksreis - vragenlijstje

Santorini is ook echt heel erg mooi.
En ik moet zeggen dat ik Lefkas ook echt heel erg leuk vond. We hebben daar toen 2 weken gezeild dus dat is natuurlijk ook wel anders dan wanneer je op 1 plek zit.
<<

Catoo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:21

Bericht 19 Jan 2014 02:21

Re: Huwelijksreis - vragenlijstje

No. 3 schreef:Wat een leuke bestemmingen en ideeën allemaal. Wij zijn aan 't zoeken naar een huwelijksreisbestemming, en twijfelen vooral tussen Corsica, Sardinië of bepaalde Griekse eilanden. Moeilijk, moeilijk.


Corsica! Het is zo mooi daar.
Soms is het beter iets moois te verliezen.
Beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad.
<<

Anoniem286

Bericht 21 Jan 2014 10:44

Re: Huwelijksreis - vragenlijstje

Als jij op huwelijksreis zou gaan...

Naar welke plek(ken) zou jij reizen als geld geen probleem was? Cook Islands!
Naar welk plek zou jij reizen als je een laag budget* had? ik denk een stedentrip naar bv Oslo, met wat uitstapjes e.d.
Welke plek in Europa zou jij uitkiezen als bestemming? dan Noorwegen
Welke drie activiteiten (behalve seks) wil jij sowieso doen tijdens een huwelijksreis? uit eten, musea/bezienswaardigheden
Welke drie faciliteiten vind je het meest belangrijk? goed restaurant, mooie kamer en tv :P
Hoeveel dagen zou je gaan? week of 2 max, stedentrip korter natuurlijk
Welk vervoer zou je kiezen?[b]voor huwelijkseis liefst wel luxe, dus vliegen[b]

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron