Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goedemorgen maandag

<<

Ixis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 102

Geregistreerd: 04 Sep 2013 13:11

Bericht 06 Jan 2014 08:24

Goedemorgen maandag

Goedemorgen! Ik mag weer gaan werken vandaag na 2 weken vrij te hebben gegad. Ugh dat opstarten...

Wat gaan jullie doen vandaag?
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 06 Jan 2014 08:27

Re: Goedemorgen maandag

Goedemorgen!

Soort van 'same here'.
Maandag is nog wel mijn vrije dag, maar mijn vriend is ook weer aan het werk vandaag, na 2 weken vrij.
Ik sta dan altijd gelijk met hem op, dus even wennen toen de wekker ging om 6u!
Vandaag weer een maandag als altijd...
Weekboodschappen, huis een beetje schoonmaken en mijn werkdag van morgen alvast voorbereiden!

Werkse voor iedereen!
<<

Anoniem119

Bericht 06 Jan 2014 08:33

Re: Goedemorgen maandag

Goedemorgen! Ik heb de nachtdienst weer overleefd maar nog steeds ziekig. Ik ga dus heeeeeerlijk slapen vandaag. Gezien ik nu in de regen op m'n tram sta te wachten lijkt me dat een heel goed plan. Alleen heb ik echt mega honger, echt zo'n zo'n zin in een ontbijt burger van de Mac, niet normaal! Maar de Mac is pas om 08.00 open dus ik ga toch maar naar huis voor een bakje yoghurt ;-)
<<

Anoniem57

Bericht 06 Jan 2014 09:50

Re: Goedemorgen maandag

Snirp, duik je dan niet nog even terug als hij naar zijn werk is? Wij blijven lekker liggen!
Hier is mijn vriend ook weer werken na 2 weken, ik hoef maar 4 uur te werken in januari :nopompom:, dus wij gaan lekker relaxt wakker worden, wat was vouwen, naar het postkantoor en ditjes en datjes doen. Even weer orde op zaken stellen na 2 weken vrijaf. Oh, en lijnen :nopompom:

Marin, slaap lekker! Heerlijk is dat, slapen als het rotweer is.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 06 Jan 2014 09:54

Re: Goedemorgen maandag

Parel, ik vind het juist heerlijk om dan lekker beneden op de bank in mijn pyjama nog wat tv-programma's terug te kijken :). En ondertussen vouw ik dan een wasje ofzo.
Gewoonte die erin is geslopen :P
<<

Anoniem124

Bericht 06 Jan 2014 10:04

Re: Goedemorgen maandag

M'n man is pas een half uur naar z'n werk na 2 weken en het is hier alweer crisis in de tent met een brullende dreumes in bed (tv van het meubel gesmeten en de godganse dag de rolluiken omlaag doen) (dankzij dik vloerkleed tv gelukkig nog heel) en een dreumes die haar eten over de houten vloer uitsmeert. Geen kracht meer om er wat van te zeggen. Ik wil gewoon koffie en een ontbijtje.
<<

Anoniem 43

Bericht 06 Jan 2014 11:06

Re: Goedemorgen maandag

.
Laatst gewijzigd door Anoniem 43 op 15 Apr 2014 15:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

zomer-zon

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 252

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:25

Bericht 06 Jan 2014 11:11

Re: Goedemorgen maandag

Goedemorgen, had vanmorgen wel erg moeite om uit bed te komen. Ben wel de ochtend vrij, maar wou nog evenw af dingen in huis doen voordat ik vanmiddag/vanavond moet werken.
Maar even rustig aan doen
Afbeelding

*Juli 2015
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 06 Jan 2014 11:23

Re: Goedemorgen maandag

Hier is mijn man ook weer naar zijn werk na 2 weken vakantie te hebben gehad. Ons dochtertje moet er nog erg aan wennen dat papa weer aan het werk is. Ze wil de hele tijd aan mij hangen of op schoot zitten. Ach wat extra knuffelen vind ik helemaal niet erg hoor.

Het is echt wel weer even wennen dat mijn man niet meer thuis is overdag, het is toch een stuk stiller in huis. Aan de andere kant in de vakantie hadden we niet echt een regelmaat, ook vanwege de feestdagen, dus in dat opzicht vind ik het wel lekker dat het normale leven weer is begonnen.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 06 Jan 2014 11:28

Re: Goedemorgen maandag

Goedemorgen allemaal

Hier vriend ook weer aan het werk, ik moet donderdag weer werken. Vandaag wat dingetjes in huis afmaken, en verder niet veel. Ff langs m'n neefje straks denk ik. Morgen beetje hetzelfde, alleen 's avonds sporten. En woensdag heb ik personeelsfeest!
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 06 Jan 2014 11:43

Re: Goedemorgen maandag

Goedemorgen,

Ik heb de voorschoolse al gedaan (kids opvangen) en ben nu even thuis voordat ik om 13.15 weer mag beginnen tot half 7 :)
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 06 Jan 2014 11:54

Re: Goedemorgen maandag

D'n Ibbel schreef:Goedemorgen,

Ik heb de voorschoolse al gedaan (kids opvangen) en ben nu even thuis voordat ik om 13.15 weer mag beginnen tot half 7 :)


Dat is ook een aparte werkdag zo. Dan moet je dus twee keer werken.

Ik ben thuis wat dingen uit aan het zoeken, wat huishouden aan het doen en wat thuis aan het werken.
Vanmiddag heb ik een bijeenkomst bij het UWV en vanavond ga ik sporten: spinning.
<<

Eep

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: Noord-Brabant

Bericht 06 Jan 2014 12:01

Re: Goedemorgen maandag

Goedemorgen.

Hier begint voor mijn gevoel mijn vakantie vandaag haha.
In de kerstvakantie heel veel gewerkt, en op de dagen dat ik vrij was hadden we de verplichte familiebezoeken.
Dus deze ochtend ben ik lekker lui, en zit ik onder mijn dekentje op de bank. Vanmiddag samen met man op zoek naar gordijnen voor de babykamer, 2 weken terug niets naar mijn zin kunnen vinden dus hopelijk vandaag meer succes.

Fijne dag allemaal!
Afbeelding
<<

Anoniem27

Bericht 06 Jan 2014 12:19

Re: Goedemorgen maandag

Ik ben nog een dagje vrij, heerlijk!
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 06 Jan 2014 12:20

Re: Goedemorgen maandag

Zonnetje schreef:
D'n Ibbel schreef:Goedemorgen,

Ik heb de voorschoolse al gedaan (kids opvangen) en ben nu even thuis voordat ik om 13.15 weer mag beginnen tot half 7 :)


Dat is ook een aparte werkdag zo. Dan moet je dus twee keer werken.

Ik ben thuis wat dingen uit aan het zoeken, wat huishouden aan het doen en wat thuis aan het werken.
Vanmiddag heb ik een bijeenkomst bij het UWV en vanavond ga ik sporten: spinning.



Klopt. Komt doordat collega ziek is.
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 06 Jan 2014 12:56

Re: Goedemorgen maandag

Ik ben vandaag vrij na gisteren tot 24 uur gewerkt te hebben, dus wel FF lekker!
Rest van de week en weekend moet ik ook werken, dus doe vandaag lekker niks :)
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Kannibaal

Bericht 06 Jan 2014 13:07

Re: Goedemorgen maandag

Ik moet vandaag duidelijk op gang komen. Mijn reactievermogen is vandaag ook met 5 seconden vertraagd. Vannacht ook slecht geslapen vanwege alle loeiende brandweerauto's die voorbij kwamen razen.
<<

Anoniem30

Bericht 06 Jan 2014 13:21

Re: Goedemorgen maandag

Ik begon de dag met migraine! Maar na pijnstillers/warme douche/koud oog masker en even slapen is dat wat afgezakt gelukkig. Altijd als ik ongesteld ben - verschrikkelijk. Ik nu in tram naar Zoetermeer, even winkelen en wat cadeautjes voor vriend kopen die morgen jarig is! Verder rustig aan doen vandaag..
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 06 Jan 2014 13:31

Re: Goedemorgen maandag

Ik ben vandaag voor het eerst alleen met mijn kleine meid. Mijn man is vandaag voor het eerst sinds de geboorte weer gewoon aan het werk. Ik vond het best spannend maar het gaat heel goed!
Vanmiddag komt mijn zusje gezellig even langs. Verder heb ik niets op de planning staan.
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Anoniem 53

Bericht 06 Jan 2014 13:47

Re: Goedemorgen maandag

Goedemiddag inmiddels.
Ik heb lekker uitgeslapen, vind het zo fijn om vrij te zijn op maandag. Net gestofzuigd, afwas gedaan, was opgehangen en wat opgevouwen. Ik ga zo eten en dan naar mijn zusje, die kan wel wat steun gebruiken, zij en haar vriend zijn helaas uit elkaar.. (Niet quoten dit stukje aub). Vanmiddag nog even naar de fysio, laatste keer voor ik naar de orthopeed moet en de rest van de dag lekker rustig aan denk ik.
<<

Anoniem73

Bericht 06 Jan 2014 15:46

Re: Goedemorgen maandag

Goedemiddag, mijn dochter en ik hebben lekker gedoucht en nu even wachten op papa, gaan we even de stad in.
<<

Anoniem168

Bericht 06 Jan 2014 16:35

Re: Goedemorgen maandag

Goedemiddag, heb vandaag MRI-scan gehad, nu vandaag een hele week wachten. Dadelijk komt nog maatschappelijk werk bij ons thuis voor gesprek. Echt een maandag weer dus. Ondertussen aan het kletsen met een vriendin via de app. en aan het wachten.
<<

Anoniem253

Bericht 06 Jan 2014 16:36

Re: Goedemorgen maandag

Ik zal voor je duimen Brooke.
<<

Anoniem168

Bericht 06 Jan 2014 16:38

Re: Goedemorgen maandag

Champagne schreef:Ik zal voor je duimen Brooke.


Dank je wel!
<<

Anoniem 53

Bericht 06 Jan 2014 17:44

Re: Goedemorgen maandag

Ik duim mee, hoop op een goede uitslag voor je Brooke.
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers