Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pijn aan moedervlek!

<<

Anoniem331

Bericht 05 Jan 2014 23:03

Pijn aan moedervlek!

Ik heb op mijn wang een moedervlek. Hij is altijd mooi vlak geweest, en niet eerder last van gehad.
Nu al een paar dagen is het een pijnlijk plekje. Alleen als ik er aan kom, anders voel ik het niet. Volgens mij is dat vaak niet goed toch? Wanneer je last hebt van een moedervlek.
Volgens mijn vriend en mijn schoonmoeder valt dat heus wel mee, en snijden ze echt niet zo snel iets weg in het gezicht.
Zit me toch niet helemaal lekker!

Huisarts bellen morgen?
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 05 Jan 2014 23:05

Re: Pijn aan moedervlek!

Yep. Mijn huisarts is hier juist erg voorstander van. Waarschijnlijk is het niks, maar je weet maar nooit.
L2014 & H2017
<<

Anoniem286

Bericht 05 Jan 2014 23:15

Re: Pijn aan moedervlek!

Ja even bellen en even naar laten kijken. is de blek verder nog veranderd de laatste tijd?
Meestal waagt een huisarts zich niet aan het verwijderen van een vlekje in het gezicht en verwijzen ze je door.
Succes ermee
<<

Anoniem16

Bericht 05 Jan 2014 23:16

Re: Pijn aan moedervlek!

Wat vervelend zeg. Ik zou er ook gewoon even naar laten kijken, dan stelt de huisarts je hopelijk gewoon gerust!

Zit er misschien een puistje oid bij? Mijn man heeft bij zijn moedervlek regelmatig puistjes.
<<

Anoniem331

Bericht 05 Jan 2014 23:17

Re: Pijn aan moedervlek!

Nou dat is het lastige dus wat, ik heb er foto's bij moeten zoeken om te kijken of het wel daadwerkelijk een moedervlek is!
Iedereen wie ik het vroeg hadden het namelijk nog nooit gezien. En ik wist het ook niet zeker. Ik heb wat foto's van jaren terug, moedervlek op precies dezelfde plek. Ik kan alleen niet echt nagaan of er verder iets veranderd is.
Ik bel morgen gewoon even.
<<

Anoniem331

Bericht 05 Jan 2014 23:18

Re: Pijn aan moedervlek!

Printje schreef:Wat vervelend zeg. Ik zou er ook gewoon even naar laten kijken, dan stelt de huisarts je hopelijk gewoon gerust!

Zit er misschien een puistje oid bij? Mijn man heeft bij zijn moedervlek regelmatig puistjes.



Heb al naar iets van een teken voor een puistje gezocht. Maar kan ik niet echt vinden.
<<

Anoniem16

Bericht 05 Jan 2014 23:18

Re: Pijn aan moedervlek!

Groot gelijk! Succes ermee.
<<

Anoniem331

Bericht 05 Jan 2014 23:21

Re: Pijn aan moedervlek!

Loop ook al weken met een zere duim! 2 vliegen in 1 klap denk ik!
<<

Anoniem20

Bericht 05 Jan 2014 23:26

Re: Pijn aan moedervlek!

Ik heb geregeld last van actieve ouderdomsvlekken. Komen ineens 'op'. Al paar keer laten verwijderd en laten testen.
Succes.
<<

Anoniem331

Bericht 06 Jan 2014 11:23

Re: Pijn aan moedervlek!

Een afspraak voor woensdagochtend! We zullen zien. Voelt ook wat dik aan. Eerder was het altijd vlak, nu voel je het dus redelijk zitten als je er met een vinger over heen gaat. We wachten af.
<<

Anoniem17

Bericht 06 Jan 2014 12:27

Re: Pijn aan moedervlek!

Goed dat je ernaar laat kijken. Ik heb op mijn arm een moedervlek die om de zoveel tijd ineens dik wordt en pijn gaat doen. Soms komt er ook ineens een korstje op. Die laat ik ook altijd even nakijken, tot nu toe is het steeds niets geweest gelukkig, maar je weet het nooit met die dingen. Ik zou het altijd even laten nakijken.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 06 Jan 2014 13:37

Re: Pijn aan moedervlek!

Zeker naar laten kijken. Ik ken te veel verhalen die niet zo positief waren.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem16

Bericht 06 Jan 2014 22:29

Re: Pijn aan moedervlek!

En wat heeft de huisarts gezegd?
<<

Anoniem331

Bericht 06 Jan 2014 22:33

Re: Pijn aan moedervlek!

Dat ze er woensdag even naar kijkt, dan heb ik een afspraak :)
<<

Anoniem16

Bericht 06 Jan 2014 22:34

Re: Pijn aan moedervlek!

Oke ben benieuwd! Doet het nog pijn?
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 07 Jan 2014 00:48

Re: Pijn aan moedervlek!

Misschien een ontstoken haarzakje oid. Oed dat e er naar laat kijken.
<<

Anoniem331

Bericht 08 Jan 2014 20:41

Re: Pijn aan moedervlek!

Het is inderdaad een kleine ontsteking van de huid, onder de moedervlek. Dus het is niet de moedervlek zelf die wat opgezet is, maar de huid er onder. Moet met een paar dagen thuis zijn.
In mijn duim zit helaas een ontsteking in het gewricht, dus ik zit toch aan de ontstekingsremmers.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers