Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kinderdagverblijf

<<

Squirrel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:30

Bericht 05 Jan 2014 21:35

Kinderdagverblijf

Waar hebben jullie opgelet bij de aanmelding op een kinderdagverblijf? Ik heb morgen een rondleiding en wil niets vergeten.

Ik heb al een informatie pakket gehad van het kinderdagverblijf dus weet al het e.e.a., maar ben nog niet daar geweest.
<<

Anoniem286

Bericht 05 Jan 2014 21:50

Re: Kinderdagverblijf

Interactie van de leidsters met mijn dochter, die had ik meegenomen. Hoe ze reageren op de kindjes die er spelen. Of het schoon is (ook in de slaapkamertjes) en of het het er gezellig uit ziet.
<<

Nilou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 02 Sep 2013 19:10

Bericht 05 Jan 2014 22:04

Re: Kinderdagverblijf

Hoe gaan de leidsters om met de kinderen? Vooral ook je gevoel bij een kinderdagverblijf. En gewoon goed rond kijken. In infomapjes staan de mooiste visies en werkplannen maar zie jij dat ook terug op het dagverblijf? De sfeer die er hangt es.
Zoon van mei 2011
Dochter van juni 2014
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:23

Bericht 06 Jan 2014 11:08

Re: Kinderdagverblijf

- Of er veel wisseling is in leidsters?
- Vaste gezichten op de groep?
- Vaste inval of via het uitzendbureau?
- Kind leidster ratio (hoeveel kinderen op 1 leidster)
- Hoe groot de groepen zijn, of ze horizontaal of verticaal zijn
- Of ze veel buiten spelen
- Dat het er gezellig en sfeervol uitziet
- Dat het er schoon uit ziet
- Kijken hoe de leidsters op de kinderen reageren
- Gezonde voeding
- Of er genoeg persoonlijke aandacht is (ik heb wel eens op kdv gezien dat 1 leidster, 2kinderen tegelijk een fles zat te geven. Een op schoot en een ernaast in de wipstoel. Dat wilde ik echt niet voor mijn kindje!)
- Het belangrijkste is je gevoel volgens.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bloom