Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


1 minuut de aandacht: wat zou jij doen/zeggen?

<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 05 Jan 2014 12:38

1 minuut de aandacht: wat zou jij doen/zeggen?

Als je gedurende 1 minuut de aandacht van de hele wereld zou krijgen wat zou jij dan doen of zeggen?
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Anoniem286

Bericht 05 Jan 2014 12:42

Re: 1 minuut de aandacht: wat zou jij doen/zeggen?

Niks, daar zou ik voor bedanken.
<<

ChiQ

Bericht 05 Jan 2014 12:53

Re: 1 minuut de aandacht: wat zou jij doen/zeggen?

Dan zou ik zeggen, dat ik het belachelijk vind dat de plek waar je wieg staat, bepalend is voor je leven. Er sterven nog teveel mensen aan honger, en grotendeels komt dat door waar je geboren wordt. Dat moet veranderen, en ik denk dat dat kan!
<<

Anoniem 52

Bericht 05 Jan 2014 13:00

Re: 1 minuut de aandacht: wat zou jij doen/zeggen?

Dat men moet leren van het verleden en de mensen die hun leven gaven om dat van ons te verbeteren.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 05 Jan 2014 13:04

Re: 1 minuut de aandacht: wat zou jij doen/zeggen?

Ik zou iedereen de groeten doen. Ik ga er niet vanuit dat de mensen zich veel aan trekken van mijn wijze lessen. Als ik nu een minuut moest luisteren naar een random persoon zou ik ook niet m'n leven over een andere boeg gooien :)
#teammaple🍁
<<

Anoniem260

Bericht 05 Jan 2014 13:10

Re: 1 minuut de aandacht: wat zou jij doen/zeggen?

Dat we met z'n allen lief moeten zijn voor elkaar en anderen geen pijn moeten doen
<<

Anoniem124

Bericht 05 Jan 2014 13:34

Re: 1 minuut de aandacht: wat zou jij doen/zeggen?

Dat de mensheid bij z'n kern moet proberen te blijven. Vergeet niet naar intuïtie te luisteren. Blijf, ondanks de verhardende maatschappij, handelen vanuit gevoel vóór verstand. En dat alle grote denkers, die denken op eenzame zolderkamertjes, zich moeten verzamelen en lekker samen moeten gaan denken. De mensheid is toe aan een nieuwe impuls. Ik wil graag meedenken. En dat ik er ben voor de mensen van wie ik houd en die mij kunnen gebruiken. En dan is de minuut wel om denk ik. Evt m'n rekeningnummer nog voor mensen die zich geroepen voelen te doneren...wie weet loopt er ergens wel een gek die luistert.
<<

Lady starstruck

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1725

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:18

Bericht 05 Jan 2014 13:57

Re: 1 minuut de aandacht: wat zou jij doen/zeggen?

Urban Naked schreef:Ik zou iedereen de groeten doen. Ik ga er niet vanuit dat de mensen zich veel aan trekken van mijn wijze lessen. Als ik nu een minuut moest luisteren naar een random persoon zou ik ook niet m'n leven over een andere boeg gooien :)

Dit dus haha.
Ik wilde een heel verhaal typen dat dierenmishandeling zou moeten stoppen. Maar ik denk dat ze daar toch niet naar zouden luisteren.
L. 02-03-2016
A. 15-01-2018
♥️♥️
<<

Zero

Bericht 05 Jan 2014 14:15

Re: 1 minuut de aandacht: wat zou jij doen/zeggen?

Ik zou reclame maken voor mijn bedrijf :') en misschien iets mompelen over hoe belachelijk homofobie is en een oproep doen voor een leuke man.
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:25

Bericht 07 Jan 2014 21:17

Re: 1 minuut de aandacht: wat zou jij doen/zeggen?

Ik facebook echt veel te veel... Was opzoek naar de 'like' knop voor Zero :nopompom:
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Anoniem16

Bericht 07 Jan 2014 21:19

Re: 1 minuut de aandacht: wat zou jij doen/zeggen?

Mooi gezegd M-train. Ik ben inderdaad bang dat je helemaal gelijk hebt in wat je zegt. ( de verharde maatschappij)

Ik wil er daarnaast aan toevoegen dat die enorme prestatiemaatschappij ook meer slecht doet als goed. Laat een kind een kind blijven, en vooral kleuters kleuters!
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:25

Bericht 07 Jan 2014 21:20

Re: 1 minuut de aandacht: wat zou jij doen/zeggen?

Ik zou mijzelf trouwens in de verkoop zetten, ik denk dat er bedrijven zijn die er heel veel geld voor over hebben om mij wat te laten zeggen terwijl de hele wereld kijkt.
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Anoniem16

Bericht 07 Jan 2014 21:24

Re: 1 minuut de aandacht: wat zou jij doen/zeggen?

Guus schreef:Ik zou mijzelf trouwens in de verkoop zetten, ik denk dat er bedrijven zijn die er heel veel geld voor over hebben om mij wat te laten zeggen terwijl de hele wereld kijkt.


Kijk jij hebt zelfvertrouwen! Wat goed.
<<

Anoniem 52

Bericht 07 Jan 2014 21:28

Re: 1 minuut de aandacht: wat zou jij doen/zeggen?

Printje schreef:
Guus schreef:Ik zou mijzelf trouwens in de verkoop zetten, ik denk dat er bedrijven zijn die er heel veel geld voor over hebben om mij wat te laten zeggen terwijl de hele wereld kijkt.


Kijk jij hebt zelfvertrouwen! Wat goed.


Volgens mij bedoelt ze gewoon dat ze zich als wereldwijde reclame laat gebruiken en dus zegt wat de koper wilt :laughcry: Geloof niet dat iemand haar geld betaalt om haar te laten zeggen hoe ze baalt van haar Macloze status..
<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 19:25

Bericht 07 Jan 2014 21:32

Re: 1 minuut de aandacht: wat zou jij doen/zeggen?

Bazinga schreef:
Printje schreef:
Guus schreef:Ik zou mijzelf trouwens in de verkoop zetten, ik denk dat er bedrijven zijn die er heel veel geld voor over hebben om mij wat te laten zeggen terwijl de hele wereld kijkt.


Kijk jij hebt zelfvertrouwen! Wat goed.


Volgens mij bedoelt ze gewoon dat ze zich als wereldwijde reclame laat gebruiken en dus zegt wat de koper wilt :laughcry: Geloof niet dat iemand haar geld betaalt om haar te laten zeggen hoe ze baalt van haar Macloze status..


Misschien de Mac zelf :^^:
Laatst gewijzigd door Guus op 07 Jan 2014 21:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Anoniem16

Bericht 07 Jan 2014 21:33

Re: 1 minuut de aandacht: wat zou jij doen/zeggen?

hahhaha mutsige ik las het verkeerd...

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers