Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zaterdagavond!

<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 04 Jan 2014 21:08

Re: Zaterdagavond!

Nee :')
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem253

Bericht 04 Jan 2014 21:12

Re: Zaterdagavond!

Aaah nog even doorzetten ;).
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 04 Jan 2014 21:18

Re: Zaterdagavond!

We hebben hier net gegeten en gaan een beetje tv kijken terwijl ik hard werk aan mijn verslag. Ik wil het zondag/maandag af hebben, want dat heb ik beloofd.
<<

Nyx

Bericht 04 Jan 2014 21:21

Re: Zaterdagavond!

Toch nog een film die mij best interessant lijkt; The social network. Wat een ongelofelijk saaie televisieavond.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 04 Jan 2014 21:29

Re: Zaterdagavond!

Wij zijn net uiteten geweest en hangen nu op de bank. Zijn beide niet fit.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem9

Bericht 04 Jan 2014 21:33

Re: Zaterdagavond!

Champagne schreef:Hoe gaat het nu Forti? Las dat je misschien een maagbacterie hebt.. :(


Zijn momenten dat ik me goed voel, maar soms zo onwijs misselijk. Ik heb vrijdag bloed laten prikken, dus daar zal ik begin van de week wel uitslag van krijgen. Ik hoop zoooo dat het een bacterie is, omdat ik anders een maagonderzoek moet ondergaan. :nopompom:
<<

Anoniem253

Bericht 04 Jan 2014 21:50

Re: Zaterdagavond!

Balen zeg! Denken ze aan de helicobacter bacterie?
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 04 Jan 2014 22:32

Re: Zaterdagavond!

Wat een saaiheid hier :king:
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem91

Bericht 04 Jan 2014 22:38

Re: Zaterdagavond!

Ik zit achter de computer met een wijntje.

Evi is gister geopereerd en ben blij dat ik haar weer thuis heb. Ik ben zo blij dat ik naar mijn gevoel geluisterd heb en meteen naar de dierenarts ben geweest met haar, anders was ze er nu misschien niet eens meer geweest.
<<

Anoniem27

Bericht 04 Jan 2014 22:39

Re: Zaterdagavond!

Mijn vriend heeft een vriend van hem op bezoek. Vanavond misschien nog stappen en anders lekker bankaandelen :)..
<<

Anoniem91

Bericht 04 Jan 2014 22:40

Re: Zaterdagavond!

Applegreen schreef:Mijn vriend heeft een vriend van hem op bezoek. Vanavond misschien nog stappen en anders lekker bankaandelen :)..


Bankaandelen? :D Die heb ik de laatste tijd ook steeds vaker.
<<

Anoniem187

Bericht 04 Jan 2014 22:48

Re: Zaterdagavond!

Bankhangen is zoooo 2013. Tegenwoordig doen we aan bankaandelen.
<<

Anoniem91

Bericht 04 Jan 2014 22:53

Re: Zaterdagavond!

Serendipity schreef:Bankhangen is zoooo 2013. Tegenwoordig doen we aan bankaandelen.


Ik reken het goed!
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4998

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:30

Bericht 05 Jan 2014 11:30

Re: Zaterdagavond!

Wij hebben uitgebreid Indonesisch gegeten met mijn ouders, broertje en zijn vriendin en mijn nicht en man uit Amerika waren er!
Mijn vader had het allemaal zelf gemaakt.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 05 Jan 2014 11:42

Re: Zaterdagavond!

Ik lag gister al om 20.30u in bed, was zo moe en niet helemaal lekker. Vandaag gaat het gelukkig al weer iets beter.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 05 Jan 2014 11:46

Re: Zaterdagavond!

Weetjewel wat was er met Evi.



Ik gisteravond met een vriend bij mij thuis op de bank gezeten, film gekeken.
Gegeven moment zo beroerd vd hoofdpijn met makeup op naar bed gegaan ik kon niet meer.
<<

Anoniem91

Bericht 05 Jan 2014 15:46

Re: Zaterdagavond!

Evi had haar maag en darmen helemaal ontstoken en het gevolg was dat haar darmen helemaal niks meer deden, ze dachten eerst dat er wat in haar darmen vastzat, en er was ook wel iets te zien met een foto en een echo, dus hebben ze besloten om te opereren er was niks meer te zien, maar was heel duidelijk dat alles heel erg ontstoken was dus ze hebben tijdens de operatie meteen medicatie gegeven om die darmen weer te stimuleren. Dus was heel erg schrikken. Nu is ze gelukkig weer thuis en ze slaapt nog wel heel veel, maar als ze eenmaal weer buiten is dan speelt ze weer als een echte pup.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 05 Jan 2014 16:57

Re: Zaterdagavond!

Oh dat is niet zo mooi maar gaat gelukkig wel weer met haar.
Geef je nu brokken en vlees?
<<

Anoniem9

Bericht 05 Jan 2014 17:38

Re: Zaterdagavond!

Champagne schreef:Balen zeg! Denken ze aan de helicobacter bacterie?


Ja.. Ik heb nu weer een terugval dus erg veel pijn en diarree, Geen idee hoelang dit nog gaat duren maar ben er wel klaar mee :'(
<<

Anoniem253

Bericht 05 Jan 2014 17:50

Re: Zaterdagavond!

Balen! Het enige wat daar tegen helpt is een
Pantopac antibioticakuur.. Maar die heb je nog niet gehad denk ik? Heb je ook koorts?
<<

Anoniem9

Bericht 05 Jan 2014 17:51

Re: Zaterdagavond!

Nee nog niet gehad nee. Die zal wel komen n.a.v. het bloedonderzoek (als ik die bacterie uberhaupt heb). Hoop dat ik er snel van af ben. Zie het niet zitten om nog een week thuis te blijven.
<<

Anoniem253

Bericht 05 Jan 2014 17:53

Re: Zaterdagavond!

Nee kan me voorstellen. De kuur is best zwaar.. 6 pillen per dag en dat een week lang maar dan ben je er wel vanaf. Zijn andere dingen al uitgesloten?
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers