Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Extreme Couponing TLC

<<

Nyx

Bericht 04 Jan 2014 18:47

Extreme Couponing TLC

Was dat nu fake of niet?

Ik vind het een heerlijk programma en merk dat ik zou willen dat er zo'n systeem in Nederland zou zijn. Dan zou ik spontaan een nieuwe hobby hebben. Ik ben sowieso helemaal gek van supermarkten en kortingen die ik daar eventueel kan krijgen, maar met couponing zou ik er niet meer weg te slaan zijn. Erg eigenlijk.
<<

Anoniem12

Bericht 04 Jan 2014 18:54

Re: Extreme Couponing TLC

Gedeeltelijk fake.

Veel coupons komen uit speciale coupon boekjes en die moet je kopen. Je koopt dan bijvoorbeeld dat boekje voor 50$ en vervolgens krijg je $250 korting. Maar in die boekjes staat dus van alles, ook dingen waar je niet echt veel mee kunt. Dat is waarschijnlijk ook de reden dat sommige couponers zo ongelooflijk veel tampons of tandenborstels hebben, want het moet natuurlijk wel 'uit' kunnen. En de kosten van de coupons worden niet doorberekend in de uiteindelijke korting die je aan het einde van de show ziet.

Dus fake wil ik het niet noemen, maar het is wel een stuk mooier gemaakt.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 04 Jan 2014 18:55

Re: Extreme Couponing TLC

Ik denk dat ze het mooier voor doen komen dan het is. Hoe komen die mensen in vredesnaam aan zoveel coupons anders. Als je lid wordt van meerdere kranten om die bonnen te krijgen, kost dat natuurlijk ook geld. Daarnaast lijkt het me vooral veel tijd kosten. Niet iedereen heeft die tijd.

Daarnaast kopen die mensen alleen blikken/pakken/diepvries. Waar zijn alle verse producten die een mens koopt?
<<

Nyx

Bericht 04 Jan 2014 19:00

Re: Extreme Couponing TLC

Er was net een vrouw die 30 kranten kocht per week. Dat lijkt me inderdaad ook niet gratis.

En inderdaad, veel diepvries en blikvoedsel. En ja, ook veel tandpasta en maandverband etc. En toch lijkt het me wel gaaf om te doen, zou het uitkunnen.
<<

Anoniem12

Bericht 04 Jan 2014 19:02

Re: Extreme Couponing TLC

En inderdaad, die kranten zijn ook niet gratis, tenzij je ze krijgt.

Ik zou het ook wel leuk vinden hoor, als hier wat meer coupons in de krant zouden staan ofzo.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 04 Jan 2014 19:04

Re: Extreme Couponing TLC

Ja, sommige mensen zijn er trots op dat ze dan 300 pakken maandverband hebben. Wat moet je daar in vredesnaam mee! En dan 30 tandenborstels kopen als er 1 op gaat. Ik zie er het nut niet van in (die grote hoeveelheden dan). Ik zou ook graag mee coupons zien in NL. Lijkt me best leuk.
<<

Nyx

Bericht 04 Jan 2014 19:07

Re: Extreme Couponing TLC

Tien jaar geleden, toen de Edah nog bestond, hadden ze altijd bonnetjes weken. Dan kon je voorin de winkel kijken welke producten je wilde en daar een bon van pakken. Het was elke week Kerstmis. Eén keer hadden we 20 euro korting en was ik echt helemaal in de zevende hemel. Ik hou van korting. Maar ja, wie niet?
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 04 Jan 2014 19:22

Re: Extreme Couponing TLC

Dacht dat ze laatst in het programma zeiden dat er geen bonnen zijn voor verse producten e.d.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem187

Bericht 04 Jan 2014 22:25

Re: Extreme Couponing TLC

Ik vraag me altijd af wat ze moeten met 30 flessen hot sauce, 75 flessen shampoo of wat dan ook. Gekke mensen!
<<

Anoniem16

Bericht 04 Jan 2014 22:53

Re: Extreme Couponing TLC

Serendipity schreef:Ik vraag me altijd af wat ze moeten met 30 flessen hot sauce, 75 flessen shampoo of wat dan ook. Gekke mensen!


Ja dat idd. Ik vind h vaak helemaal niet zo voordelig. Een tijdje terug iets van 60 pizza's ofzo. Wat moet je daar in hemelsnaam mee, dan vind ik eigenlijk iedere cent nog zonde. Ik zou best zo'n systeem hier willen maar ik ga dan echt niet allemaal tig van alles kopen, dat slaat toch nergens op.
<<

Anoniem173

Bericht 04 Jan 2014 22:57

Re: Extreme Couponing TLC

Ik heb ook diverse afleveringen gezien waarbij de couponners hun artikelen aan arme mensen gaven zodat die ook shampoo enzo hadden. Vind ik wel heel goed!

Voor de rest heb je het in Nederland een klein beetje he, geld terug acties heb je in kleine mate. Sparen voor een boodschappenpakket enz.
<<

Nyx

Bericht 04 Jan 2014 22:59

Re: Extreme Couponing TLC

Ja, maar dan is het 'gratis'.

Oma liet laatst haar zolder zien, omdat ze de dingen aan het uitzoeken waren voor de verhuizing, en toen viel mijn oog op 50 pakjes Koffiemelk. Dus ik zei tegen mijn oma (nadat ze zelf zei dat ze zoveel spullen dubbel had): "Zonder koffiemelk komt u in ieder geval niet te zitten". Was in de aanbieding bij de C1000 en lang houdbaar. Zegt ze:"Wil je er een paar van?" Nee, oma. Ik drink mijn koffie zwart. :angel: Mijn vader heeft net zo'n opslag en nog wel erger. Vandaag zag ik weer kratten Cola Light staan. Ik wil ook zo'n opslag!
<<

Kannibaal

Bericht 04 Jan 2014 23:23

Re: Extreme Couponing TLC

Atelier Madame schreef:Ik heb ook diverse afleveringen gezien waarbij de couponners hun artikelen aan arme mensen gaven zodat die ook shampoo enzo hadden. Vind ik wel heel goed!

Voor de rest heb je het in Nederland een klein beetje he, geld terug acties heb je in kleine mate. Sparen voor een boodschappenpakket enz.


Nou valt in Nederland ook nog best mee, maar je moet er wel op lopen. Oké het is niet zo extreem als in Amerika, maar ik let ook altijd op de kortingen. Als ik iets nodig heb dan ga ik eerst uitpluizen of het ergens in de aanbieding is, of als het geen spoed heeft dan wacht ik net zolang tot het in de aanbieding is. Ook kijk ik heel goed naar de kortingen in de supermarkten en ik koop veel spullen in de uitverkoop, kortingen op reizen en dagje uit etc. Ben ook van de zegels sparen, airmiles, kortingspasjes, bonnetjes uitknippen, kortingsstickers etc.
Ik houd altijd al mijn kortingen bij in een Excel bestand en over 2013 had ik bijna voor 1800 euro aan kortingen.
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 14:18

Bericht 05 Jan 2014 19:54

Re: Extreme Couponing TLC

Ik verbaas me vooral over de tijd die de mensen er mee bezig zijn. Pas zei ook iemand dat ze al iets van 8 uur in de supermarkt waren.
Heel eerlijk, ik betaal liever de gewone prijs als ik daar niet zoveel tijd mee kwijt ben. Ik let zelf wel op de aanbiedingen, maar echt meerdere supermarkten langsgaan voor de aanbiedingen, daar heb ik nooit zo'n zin in.
<<

Anoniem12

Bericht 06 Jan 2014 09:47

Re: Extreme Couponing TLC

Kannibaal schreef:Ik houd altijd al mijn kortingen bij in een Excel bestand en over 2013 had ik bijna voor 1800 euro aan kortingen.

Wat gaaf!

Hoe houdt je zoiets bij dan? Met bonnetjes? Zo van, anders had ik €5,00 moet betalen, nu €3,00, dus dat is €2,00 korting?
<<

Anoniem193

Bericht 06 Jan 2014 10:10

Re: Extreme Couponing TLC

Wij hadden een nieuwe Senseo nodig, deze was bij Bol.com stukken goedkoper dan bij andere winkels, plus er zat een actie bij dat je nog 20,- euro teruggestort kreeg. Daarnaast hadden we nog airmiles gespaard, die hebben we ingeleverd. Verzenden was gratis bij Bol.com, dus uiteindelijk hadden we een nieuwe senseo en 20,- euro op onze bankrekening, geen euro uitgegeven :D
(oke, vergeten we even dat we door deze goede actie wel extra sinterklaascadeautjes voor de kids hebben gekocht)
<<

Kannibaal

Bericht 06 Jan 2014 12:02

Re: Extreme Couponing TLC

Rush schreef:
Kannibaal schreef:Ik houd altijd al mijn kortingen bij in een Excel bestand en over 2013 had ik bijna voor 1800 euro aan kortingen.

Wat gaaf!

Hoe houdt je zoiets bij dan? Met bonnetjes? Zo van, anders had ik €5,00 moet betalen, nu €3,00, dus dat is €2,00 korting?


Ja precies, als ik iets gekocht heb met korting dan zet ik de korting gelijk in mijn excel bestand. Ik heb een overzicht per maand maar ook een totaaloverzicht van tot nu toe. Maar ook bonnetjes inleveren voor kortingen bij bijvoorbeeld Efteling. We kunnen nu gratis naar de Efteling, scheelt ook weer 70 euro voor 2 personen.
Gratis producten sparen bij de Hoogvliet, flinke vroegboekkortingen bij reizen etc. Maar ander voorbeeldje. Auto-onderdelen haal ik direct bij de groothandel ipv bij de garage/dealer. Laatst 4 remschijven gehaald en zelf erop gezet, scheelt je zo een paar honderd euro. En nu hadden we nieuwe ruitenwissers nodig, bij Halfords kostte dit 49,99 euro. Nu heb ik ze direct bij de groothandel gehaald, hetzelfde merk, voor 30 euro goedkoper. Daar wil ik wel een klein half uurtje voor rijden.
Ik vind het echt een sport op deze manier. En als je er echt op let, dan scheelt het je heel veel geld. Het is echt niet zo dat ik nu extra dingen ga kopen die ik niet nodig heb (zoals je in Extreme couponing ziet, 300 liter cola ofzo), ik doe gewoon mijn normale boodschappen en ik koop niks extra's. Maar als ik wat nodig heb dan ga ik een kortingsbon zoeken (bijvoorbeeld bonnetje van 20% korting bij de praxis).
<<

Anoniem12

Bericht 06 Jan 2014 12:08

Re: Extreme Couponing TLC

Ja inderdaad Kannibaal, dat is zeker wel leuk!

Ik denk dat wij ook al ongemerkt een hele hoop 'verdienen' aan korting. Want auto onderdelen bestellen we via m`n vriend z`n werk, ook direct vanaf de groothandel en dat scheelt zeker heel veel. Lijkt me wel heel leuk om zoiets bij te houden!

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers