Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show je babykamer!

<<

Anoniem210

Bericht 13 Mrt 2017 16:49

Re: Show je babykamer!

Wat een prachtige babykamer Marin. Hele mooie meubels maar ook de inrichting vind ik erg leuk. Alles is zo goed op elkaar afgestemd. En wat een ruimte en licht, heerlijk!
<<

Patsy

Bericht 13 Mrt 2017 17:17

Re: Show je babykamer!

Mooi Marin! Wat een heerlijke ruimte. Het boekenplankje vind ik erg leuk.
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 13 Mrt 2017 17:42

Re: Show je babykamer!

Oh heerlijk dat licht en die ruimte! Mooi gestyled, het is heel leuk geworden en ik vind het ook goed bij jullie passen. De fotografie is ook prachtig, zou zo in een blad kunnen inderdaad.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Mrt 2017 17:44

Re: Show je babykamer!

Wat veel lieve complimentjes, dank jullie wel!

Taeda, ik liet gisteren jullie kamertje zien aan m'n man omdat jullie dezelfde meubeltjes hebben (behalve ledikant toch)? HIj vond de posters en het plankje echt heel leuk!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem336

Bericht 13 Mrt 2017 17:48

Re: Show je babykamer!

Leuk Marin. Mij iets te neutraal en wit, maar leuk nagedacht over de aankleding!
Poster heb ik opgeslagen, heel leuk. Heb net een zwarte lijst van 40x50 gekocht, wellicht dat ik deze poster koop voor erin .
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 13 Mrt 2017 18:03

Re: Show je babykamer!

Marin schreef:Wat veel lieve complimentjes, dank jullie wel!

Taeda, ik liet gisteren jullie kamertje zien aan m'n man omdat jullie dezelfde meubeltjes hebben (behalve ledikant toch)? HIj vond de posters en het plankje echt heel leuk!

Ah wat lief, thanks! Ja, alleen de wieg heeft er nooit gestaan, die stond bij ons :) Ik heb ook zin in ons nieuwe huis (ooit!), dan komt alles veel beter uit. Dat kamertje wordt bijna 2x zo groot en dan gaan we wel de muren schilderen, vloer niet op 'makkelijk verkoopbaar' en een stoere kledingkast erbij.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 13 Mrt 2017 18:04

Re: Show je babykamer!

Kan me voorstellen dat je daar heel erg naar uit kijkt! Dat wordt pas echt zijn echte kamer. Maar wat jullie nu gemaakt hebben, vind ik ook erg leuk! :)
Let's discover the world together.
<<

Anoniem234

Bericht 14 Mrt 2017 02:01

Re: Show je babykamer!

Wat onwijs leuk marin!
<<

anoniem203

Bericht 14 Mrt 2017 14:37

Re: Show je babykamer!

Believe schreef:Heel mooi Marin en Ava!
En Marin, wat een ruimte, super fijn!


Rayna bedoel je ;)
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:10

Bericht 14 Mrt 2017 16:18

Re: Show je babykamer!

Marin schreef:
Ava schreef:Leuk Marin. Mooie rustige kamer ook.

Waar heb je die wereldkaart poster vandaan? Is misschien ook wel iets voor mijn jongste op zijn kamer!


Ava, hier vandaan. Ik vind 'm zo leuk, echt zo'n kijk kaart. Blijf zelf ook naar die beestjes kijken.

https://desenio.nl/nl/artiklar/kinderka ... kaart.html

Dank jullie wel allemaal!


Ze verkopen m ook bij grasonderjevoeten.nl
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:10

Bericht 14 Mrt 2017 16:19

Re: Show je babykamer!

Echt een mooi kamertje, Marin.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers