Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Show je babykamer!

<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 19 Dec 2016 23:17

Re: Show je babykamer!

Hee dat is dan idd het proberen waard Taeda! Dat ik daar zelf niet opgekomen ben.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Flower

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Sep 2013 11:47

Bericht 11 Jan 2017 13:45

Re: Show je babykamer!

Ik up dit topic even om onze babykamer te showen, het is nog niet helemaal klaar maar schiet lekker op.

Boven het bedje komt nog een muurschildering en bij de commode wil ik nog wat andere dingen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Jan 2017 13:53

Re: Show je babykamer!

Oh wat lief. Heel lief zacht van kleur en stijl.
Die lamp (groene geometrische) is leuk. Nijntje natuurlijk ook.
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 11 Jan 2017 14:30

Re: Show je babykamer!

Enorm leuk Flower!
2016
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11405

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 11 Jan 2017 16:07

Re: Show je babykamer!

Superleuk Flower!

Boven de commode hangt nu een plankje

Afbeelding
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 11 Jan 2017 16:08

Re: Show je babykamer!

Ohhh die lamp! Ik ben jaloers op je Nijntje lamp!
Afbeelding
Afbeelding
<<

Fientje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1315

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:10

Bericht 11 Jan 2017 16:09

Re: Show je babykamer!

Mooi Flore! Ik vind Nijntje zo leuk! Denk dat dit bij ons ook het thema wordt.
Mama van M ('17) en F ('22)
Pegdolls!
www.dollvanjoyce.nl
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Jan 2017 16:09

Re: Show je babykamer!

Zelfde commode als Elliot volgens mij Jip! Schattig geworden voor jullie kleine meid.
Let's discover the world together.
<<

Flower

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 651

Geregistreerd: 16 Sep 2013 11:47

Bericht 11 Jan 2017 17:44

Re: Show je babykamer!

Leuk jullie reacties!
Die Nijntje lamp is echt super leuk, ik heb even getwijfeld ivm de prijs maar mijn man wilde hem zo graag en nu ben ik er super blij mee!

En Jip super leuk jullie kamertje , ik had wel losse foto s gezien maar nog niet volledig!
Afbeelding
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Jan 2017 17:48

Re: Show je babykamer!

Die Nijntje lamp is inderdaad heel leuk!

Dit is onze babykamer.

Afbeelding

Afbeelding

Boven de wastafel komt nog een spiegel en een lampje.
Afbeelding
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Jan 2017 17:53

Re: Show je babykamer!

Mooie witte vloer, Ooh La La. Is dat de originele houten vloer of zit er iets over heen? Het is lastig te zien wat voor materiaal het nou is maar het oogt echt hartstikke mooi.

Wij hebben ook een witte houten vloer in de babykamer (overal op de boven verdieping) maar daar trekt de hars door heen dus delen zijn geel. Valt helaas niet overheen te verven, trekt er zo weer door heen (al geprobeerd). Dat wordt dus een kleedje op die plekken.

Sowieso vind ik J's kamertje heel erg leuk. Echt een goed voorbeeld van less is more.
Let's discover the world together.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Jan 2017 18:06

Re: Show je babykamer!

Vervelend is dat, dat het geel wordt. Dat hebben wij met de voordeur. Dan is het hout geloogd geloof ik. Doe je niks aan.
Op de bovenverdieping hebben wij het witte Prairie laminaat van Ikea. Het ziet er mooier uit dan we hadden verwacht :)

Enne, dank je. Ben zelf ook heel blij met haar kamertje. Ook met die van N trouwens, maar das geen babykamertje meer haha.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

ChiQ

Bericht 11 Jan 2017 18:34

Re: Show je babykamer!

Ah lief die kamertjes! Julian heeft ook de nijn lamp, hij is nu 4 maar nijn staat nog steeds aan!
<<

YEX

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:54

Bericht 11 Jan 2017 21:38

Re: Show je babykamer!

Wat mooi allemaal! :love:
Y. #23112010 ♥
E. #16102012 ♥
X. #24022017 ♥
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Jan 2017 22:13

Re: Show je babykamer!

Bij ons valt nog niet zo heel veel te zien. Maar ik ben oh zo blij dat de babykamer nu zo goed als leeg is! Alle babyspullen staan er nu in, en kijk onze nieuwe grote vriend nou! :heart:

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding


Ooh La La, hier zie je de gele vlekken op de vloer goed.
Afbeelding
Dat valt helaas niet weg te verven, komt er steeds door heen. Maar we hebben denk ik al een leuk kleed gevonden voor langs de kast, mits het het juiste formaat is om de vlekken te verbergen.
Afbeelding

En deze serie meubeltjes komt er in (zelfde als Taeda, September en SophieZMY) maar zonder de kledingkast, gezien de grote Pax in de kamer, en deze accessoires. Can't wait!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En Ooh La La, mooie ikea vloer dan, super! Je mag N's kamertje wel plaatsen in het andere kinderkamer topic hoor haha. Ben heel benieuwd!
Let's discover the world together.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Jan 2017 22:16

Re: Show je babykamer!

Leuk Marin! Ben benieuwd naar het resultaat.
Dat gele is inderdaad balen, maar als het onder dat kleedje past is dat een goede oplossing toch?
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 11 Jan 2017 22:20

Re: Show je babykamer!

Ja precies, we noemen het maar 'karakter van een jaren 30 huis'. Het is de originele vloer die wit geverfd is. Zit in onze slaapkamer ook maar daar is 't wel minder.
Let's discover the world together.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 11 Jan 2017 22:21

Re: Show je babykamer!

Tof thema Marin. Helemaal mijn smaak.
2016
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8609

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:45

Bericht 11 Jan 2017 22:44

Re: Show je babykamer!

Heel lief en rustig Flower.
Een echte meisjeskamer Jip!
Wauw OhLala, helemaal mijn stijl! Die vloer ga ik onthouden!
Marin, ik ben benieuwd hoe jij de meubels combineert. Leuk om de verschillen te zien!
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem210

Bericht 12 Jan 2017 00:07

Re: Show je babykamer!

Wat een mooi kamertje Flower. Mooie kleuren en super leuke lampen.

Wat een prachtig ledikant heeft jullie dochter Oh la la. En een mooie naam!

Wat een ruimte Marin. Daar kun je echt iets moois van maken. Leuke inspiratieborden! Ben benieuwd naar het resultaat.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 20:55

Bericht 12 Jan 2017 00:24

Re: Show je babykamer!

marin, met de vloer. zou een isolerende verf daarbij helpen?
ik heb geen idee of het geschikt is maar dat is het eerste waar ik aan denk. helpt tegen roetdoorslag en nicotine wat behoorlijk hardnekkige vlekken geeft. mijn ouders hebben het gebruikt bij een oude vochtplek die telkens weer doorscheen.

verder een super mooie grote kamer en tof moodbord. vooral dat dekentje vind ik erg mooi.


Ooh La La!, leuk die muur tot een bepaalde hoogte geverfd. daar is vast een naam voor, maar geen idee. ik vind het in ieder geval een goed idee bij een kinderkamer. voelt knus.

Jip, de boom is echt geweldig!
Afbeelding
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 12 Jan 2017 09:00

Re: Show je babykamer!

Wat een lieve reacties allemaal :heart:

Taeda schreef:Wauw OhLala, helemaal mijn stijl! Die vloer ga ik onthouden!

Vind de vloer echt wel een aanrader. Het was voor ons een budgettechnische keus maar die is goed uitgepakt.

Lennox schreef:Wat een prachtig ledikant heeft jullie dochter Oh la la. En een mooie naam!

Dank je! (voor beide complimenten) :) Het ledikant hebben we voor de oudste ooit op marktplaats gevonden.

Elska schreef:Ooh La La!, leuk die muur tot een bepaalde hoogte geverfd. daar is vast een naam voor, maar geen idee. ik vind het in ieder geval een goed idee bij een kinderkamer. voelt knus.

Het heet een lambrisering :) Ben er ook heel blij mee. Het voelt inderdaad heel knus.

Marin schreef:En Ooh La La, mooie ikea vloer dan, super! Je mag N's kamertje wel plaatsen in het andere kinderkamer topic hoor haha. Ben heel benieuwd!

Ik zal kijken of ik vandaag goede foto's kan maken. Dan gooi ik ze wel in het andere topic :)
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 12 Jan 2017 09:16

Re: Show je babykamer!

Leuke kamertjes komen er voorbij zeg! Hier nu een overstuur boos kind, dat hij Nijntje van het kamertje niet meer mag zien, hij vond het niet goed dat ik verder ging kijken.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43723

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 12 Jan 2017 09:46

Re: Show je babykamer!

Elska schreef:marin, met de vloer. zou een isolerende verf daarbij helpen?
ik heb geen idee of het geschikt is maar dat is het eerste waar ik aan denk. helpt tegen roetdoorslag en nicotine wat behoorlijk hardnekkige vlekken geeft. mijn ouders hebben het gebruikt bij een oude vochtplek die telkens weer doorscheen.

verder een super mooie grote kamer en tof moodbord. vooral dat dekentje vind ik erg mooi.


Dank je! En bedankt voor de tip, ik heb eigenlijk geen idee of dat zou helpen of dat er niet zoiets al is geprobeerd. De schilder heeft het wel twee of drie keer overgeschilderd en gelakt, maar het trekt echt er weer doorheen. Kwestie van accepteren denk ik en omdat het toch een kinderkamer is, is het misschien ook niet zo heel erg. Een lekker kleed er over heen en de vloer zal als er eenmaal gespeeld wordt toch niet egaal blijven. Dat hoort er ook wel een beetje bij.

Leuk Ooh La La!
Let's discover the world together.
<<

Anoniem260

Bericht 12 Jan 2017 10:45

Re: Show je babykamer!

Wat mooi! Toffe wikkeldoek met die walvisjes! Die octopus vind ik maar engig :laughcry:
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers