Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ketting Froukje de Both rtl boulevard

<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 03 Jan 2014 19:40

Ketting Froukje de Both rtl boulevard

Voor bij mijn trouwjurk zoek ik een fijn zilverkleurig kettinkje en die Froukje vandaag om heeft is precies wat ik zoek. Alleen ik kan niet echt vinden van welk merk deze is. Herkent iemand deze ketting?
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 03 Jan 2014 19:58

Re: Ketting Froukje de Both rtl boulevard

Kan het slecht zien, t is een heel klein kettinkje, maar issie niet van Heart to get toevallig?
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem29

Bericht 03 Jan 2014 20:06

Re: Ketting Froukje de Both rtl boulevard

Dat soort kettinkjes hebben ze ook veel op Etsy.
<<

Anoniem29

Bericht 03 Jan 2014 20:08

Re: Ketting Froukje de Both rtl boulevard

19 dollar inclusief verzendkosten (iets van 14 euro +/- ).

Afbeelding
<<

Anoniem172

Bericht 03 Jan 2014 21:30

Re: Ketting Froukje de Both rtl boulevard

Ik heb zo'n kettinkje (irene moors en froukje hebben er allebei 1, weet niet of dit dezelfde is), zo fijntjes als deze, kort en dan met een sterretje waar het kettinkje doorheen geregen is. Ik heb hem gekocht bij Raak (zit onder andere een winkel in een zijstraat van de albert cuyp) in Amsterdam. Ze hebben daar heel veel verschillende soorten in zilver en goud en met verschillende hangertjes. Ze zijn niet goedkoop maar echt zilver en echt goud dus je kan er gewoon mee douchen
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 03 Jan 2014 21:47

Re: Ketting Froukje de Both rtl boulevard

ClaudiaVeronique schreef:Ik heb zo'n kettinkje (irene moors en froukje hebben er allebei 1, weet niet of dit dezelfde is), zo fijntjes als deze, kort en dan met een sterretje waar het kettinkje doorheen geregen is. Ik heb hem gekocht bij Raak (zit onder andere een winkel in een zijstraat van de albert cuyp) in Amsterdam. Ze hebben daar heel veel verschillende soorten in zilver en goud en met verschillende hangertjes. Ze zijn niet goedkoop maar echt zilver en echt goud dus je kan er gewoon mee douchen



Bedankt allemaal voor de tips , ik zal eens rondkijken, ook kom ik wel eens in Amsterdam.
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5875

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 04 Jan 2014 08:34

Re: Ketting Froukje de Both rtl boulevard

Ik heb denk ik hetzelfde kettinkje als ClaudiaVeronique. Ze hebben van die fijne kettinkjes van Lott. Gioielli. Dat is ook het merk wat bij Raak verkocht wordt. Ze zijn ook te koop via jewelzenmore.nl/lott
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 04 Jan 2014 14:04

Re: Ketting Froukje de Both rtl boulevard

minoessepoes schreef:Ik heb denk ik hetzelfde kettinkje als ClaudiaVeronique. Ze hebben van die fijne kettinkjes van Lott. Gioielli. Dat is ook het merk wat bij Raak verkocht wordt. Ze zijn ook te koop via jewelzenmore.nl/lott


Wat een leuk merk zeg!
<<

Anoniem172

Bericht 04 Jan 2014 14:10

Re: Ketting Froukje de Both rtl boulevard

minoessepoes schreef:Ik heb denk ik hetzelfde kettinkje als ClaudiaVeronique. Ze hebben van die fijne kettinkjes van Lott. Gioielli. Dat is ook het merk wat bij Raak verkocht wordt. Ze zijn ook te koop via jewelzenmore.nl/lott


Het lijkt er wel echt onwijs op maar mijn kettinkje is van Vanrycke (ik heb even het doosje erbij gezocht) Dat Lott is een leuk merk en ook wat betaalbaarder, daar word ik hebberig van :yes:

Ik heb hier een link van een ring van hun, mijn kettinkje zit op dezelfde manier door het sterretje heen geregen

http://www.monnierfreres.com/wwuk/jewel ... 55881.html
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5875

Geregistreerd: 02 Sep 2013 06:56

Bericht 04 Jan 2014 14:35

Re: Ketting Froukje de Both rtl boulevard

Ja leuk hè!
Ik heb het kettinkje met het sterretje ook gedragen tijdens onze bruiloft. En ik heb ook nog een fijn ringetje met een strikje. Die heb ik al een jaar of 2 en ik krijg er nog steeds vaak leuke reacties op! http://www.jewelzenmore.nl/lott.-ringet ... goldplated

@Claudiaveronique: Ze lijken echt veel op elkaar, ik heb deze: http://www.jewelzenmore.nl/lott.-kettin ... old-plated
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 04 Jan 2014 15:18

Re: Ketting Froukje de Both rtl boulevard

Ik vind ze ook leuk en word er hebberig van :)
<<

Anoniem172

Bericht 04 Jan 2014 16:26

Re: Ketting Froukje de Both rtl boulevard

minoessepoes schreef:Ja leuk hè!
Ik heb het kettinkje met het sterretje ook gedragen tijdens onze bruiloft. En ik heb ook nog een fijn ringetje met een strikje. Die heb ik al een jaar of 2 en ik krijg er nog steeds vaak leuke reacties op! http://www.jewelzenmore.nl/lott.-ringet ... goldplated

@Claudiaveronique: Ze lijken echt veel op elkaar, ik heb deze: http://www.jewelzenmore.nl/lott.-kettin ... old-plated



Wauw bijna exact hetzelfde idd, ik had geld kunnen besparen :bounce: Ik zag de kettinkjes heel vaak en toen er een vrouw in de winkel kwam waar ik werkte heb ik het gewoon gevraagd, maakte mij niet uit als ik er meer voor moest betalen ik moest en zou dat kettinkje hebben. Ik heb er later nog 1 bij Raak gekocht met een ander soort kettinkje met van die bolletjes en dan een rond gouden plaatje met love erop ik draag ze ook vaak samen, sommige sieraden staan toch ook wel voor bepaalde periodes in mijn leven (reden van aanschaf)
<<

Anoniem29

Bericht 04 Jan 2014 16:56

Re: Ketting Froukje de Both rtl boulevard

Ik zag ze vandaag ook in echt zilver en goud bij de Claires. €14,95.

Ook in nep zilver (haha, of hoe je het noemen wil) voor €4,95.
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 04 Jan 2014 21:30

Re: Ketting Froukje de Both rtl boulevard

Ik heb een kettinkje van heart to get en daar hebben ze idd ook met een sterretje. Zilver goud en rose goud
Afbeelding

Beachgirl schreef:Kan het slecht zien, t is een heel klein kettinkje, maar issie niet van Heart to get toevallig?
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 04 Jan 2014 22:28

Re: Ketting Froukje de Both rtl boulevard

Ik zie geen ketting met een steentje (glinster), zie alleen met zilveren bedeltje. Of kijk ik niet goed?
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 05 Jan 2014 22:34

Re: Ketting Froukje de Both rtl boulevard

Dit soort kettinkjes hebben ze ook voor een euro op Ebay, haha.
Dan is het natuurlijk alleen geen echt goud/zilver, dus voor een trouwdag zou ik dat niet halen, maar ik heb er een voor gewoon en daarvoor zijn ze echt leuk!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 05 Jan 2014 22:58

Re: Ketting Froukje de Both rtl boulevard

Cinnamon schreef:Dit soort kettinkjes hebben ze ook voor een euro op Ebay, haha.
Dan is het natuurlijk alleen geen echt goud/zilver, dus voor een trouwdag zou ik dat niet halen, maar ik heb er een voor gewoon en daarvoor zijn ze echt leuk!



Welke zoekterm gebruik je dan? Altijd leuk om zo'n kettinkje te hebben voor de leuk.

Ik wil het liefst wel iets van echt zilver als ik ga trouwen, vind ik wel zo mooi
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 24 Jan 2014 20:59

Re: Ketting Froukje de Both rtl boulevard

Sunshine, heb je al een kettinkje gevonden?
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 25 Jan 2014 12:06

Re: Ketting Froukje de Both rtl boulevard

Sunshine27 schreef:
Cinnamon schreef:Dit soort kettinkjes hebben ze ook voor een euro op Ebay, haha.
Dan is het natuurlijk alleen geen echt goud/zilver, dus voor een trouwdag zou ik dat niet halen, maar ik heb er een voor gewoon en daarvoor zijn ze echt leuk!



Welke zoekterm gebruik je dan? Altijd leuk om zo'n kettinkje te hebben voor de leuk.

Ik wil het liefst wel iets van echt zilver als ik ga trouwen, vind ik wel zo mooi


Helemaal niet meer in dit topic gekeken, sorry!
Ik zoek altijd gewoon op 'necklace star' oid en dan de laagste prijs, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 26 Jan 2014 20:04

Re: Ketting Froukje de Both rtl boulevard

Plien schreef:Sunshine, heb je al een kettinkje gevonden?



Ja, maar niet hetzelfde kettinkje. Ik heb een mooie ketting van zinzi gekocht met bijpassende oorbellen voor de bruiloft, Wil nog wel opzoek naar zo'n kettinkje.
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 26 Jan 2014 20:04

Re: Ketting Froukje de Both rtl boulevard

Cinnamon schreef:
Sunshine27 schreef:
Cinnamon schreef:Dit soort kettinkjes hebben ze ook voor een euro op Ebay, haha.
Dan is het natuurlijk alleen geen echt goud/zilver, dus voor een trouwdag zou ik dat niet halen, maar ik heb er een voor gewoon en daarvoor zijn ze echt leuk!



Welke zoekterm gebruik je dan? Altijd leuk om zo'n kettinkje te hebben voor de leuk.

Ik wil het liefst wel iets van echt zilver als ik ga trouwen, vind ik wel zo mooi


Helemaal niet meer in dit topic gekeken, sorry!
Ik zoek altijd gewoon op 'necklace star' oid en dan de laagste prijs, haha.


Ik zal eens zoeken, dankje :smile:
<<

Roos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1664

Geregistreerd: 09 Sep 2013 09:59

Bericht 01 Feb 2014 15:06

Re: Ketting Froukje de Both rtl boulevard

Cinnamon schreef:
Sunshine27 schreef:
Cinnamon schreef:Dit soort kettinkjes hebben ze ook voor een euro op Ebay, haha.
Dan is het natuurlijk alleen geen echt goud/zilver, dus voor een trouwdag zou ik dat niet halen, maar ik heb er een voor gewoon en daarvoor zijn ze echt leuk!



Welke zoekterm gebruik je dan? Altijd leuk om zo'n kettinkje te hebben voor de leuk.

Ik wil het liefst wel iets van echt zilver als ik ga trouwen, vind ik wel zo mooi


Helemaal niet meer in dit topic gekeken, sorry!
Ik zoek altijd gewoon op 'necklace star' oid en dan de laagste prijs, haha.



Onder die zoekterm vind ik het niet op ebay.nl en com. Zal nog eens rondkijken op internet

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers