Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kreta begin april.

<<

Koekiemonster

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 140

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:29

Bericht 03 Jan 2014 14:18

Kreta begin april.

Is het een aanrader om in de 1e week van april al naar Kreta te gaan? Qua temperatuur enzo? Wie is er wel eens zo vroeg geweest?
<<

Anoniem309

Bericht 06 Jan 2014 00:31

Re: Kreta begin april.

Ik ben er eens eind april geweest. Van de week die we er waren was het wel aardig kwa temperatuur maar we hebben ook dagen gehad dat het regende en ons warm moesten kleden.
<<

Anoniem151

Bericht 08 Jan 2014 21:03

Re: Kreta begin april.

Wij zijn ook eens in april geweest. We waren er 10 dagen, het heeft 7 dagen geregend en het was koud.
Ipv koude lucht werd de airco op warme lucht gezet, met een warme trui was het toen wel te doen in het appartement.
Voor mij geen aanrader dus. Als je een actieve vakantie wilt, kan het weer wel heel geschikt zijn. Om bij het zwembad te liggen is het denk ik aan de koude kant.
<<

Anoniem91

Bericht 09 Jan 2014 09:55

Re: Kreta begin april.

Ik zou het risico niet nemen voor een zon/strand vakantie.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers