Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Blaasontsteking?

<<

Anoniem301

Bericht 03 Jan 2014 12:57

Blaasontsteking?

Ik ben 31 en heb nog nooit blaasontsteking gehad. Alleen sinds een paar dagen heb ik een soort jeuk in mijn rechter eierstok/nier. Nouja, ergens op die plek. En ik heb steeds het drukkende gevoel dat ik moet plassen. Maar nu ben ik sinds 2 dagen ook gigantisch ongesteld. Had vannacht zo'n pijn dat ik misselijk was. Kan dat het gewoon zijn? Of zou ik toch even naar de dokter gaan?
<<

Anoniem9

Bericht 03 Jan 2014 12:59

Re: Blaasontsteking?

Heb je verder geen pijn bij het plassen en het gevoel dat je op de wc moet blijven zitten omdat je nog niet leeg bent?
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jan 2014 13:04

Re: Blaasontsteking?

Forti schreef:Heb je verder geen pijn bij het plassen en het gevoel dat je op de wc moet blijven zitten omdat je nog niet leeg bent?

Nee dat helemaal niet. Maar ik ging net maar weer eens plassen, 3 druppels :laughcry: Maar als ik ga zitten heb ik weer het gevoel te moeten.
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 03 Jan 2014 13:10

Re: Blaasontsteking?

Klinkt als blaasontsteking. Ik heb vaak het meeste last van het branderige gevoel, maar dat heeft niet iedereen. Even urine inleveren kan nooit kwaad. Ze kunnen het ook direct testen...
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jan 2014 13:13

Re: Blaasontsteking?

Lynn_ schreef:Klinkt als blaasontsteking. Ik heb vaak het meeste last van het branderige gevoel, maar dat heeft niet iedereen. Even urine inleveren kan nooit kwaad. Ze kunnen het ook direct testen...

Hmm. Ok ik bel de dokter even!
<<

Lynn_

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:06

Bericht 03 Jan 2014 13:14

Re: Blaasontsteking?

Slim van je! Zou vervelend zijn als je er vannacht weer van wakker ligt...
<<

Anoniem14

Bericht 03 Jan 2014 13:22

Re: Blaasontsteking?

Wel melden dat je ongesteld bent, al zal de dokter dat zelf wel vragen (als je urine gaat afleveren).
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jan 2014 18:57

Re: Blaasontsteking?

Ja heb het gemeld Gympie! Ze konden voor nu niks vinden, maar het is op kweek gezet voor de zekerheid. Maandag kan ik terugbellen. Ik heb cranberrysap gekocht en drink veel water. Hopelijk helpt dat al iets!
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 03 Jan 2014 19:28

Re: Blaasontsteking?

Vervelend Carrie! Is je menstruatie zoals altijd?
Wellicht gevoelig punt, maar 't zou ook zwangerschap kúnnen zijn.
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jan 2014 19:57

Re: Blaasontsteking?

Happinaz schreef:Vervelend Carrie! Is je menstruatie zoals altijd?
Wellicht gevoelig punt, maar 't zou ook zwangerschap kúnnen zijn.

Ah je mag alles tegen me zeggen hoor, wel lief dat je dat zo zegt :) Maar ik denk het niet hoor, mijn menstruatie is zoals altijd op dit moment. Echt veel ook (sorry) dus het lijkt me geen innestelingsbloeding bijvoorbeeld. En ik moet steeds plassen. Zo irritant!
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 03 Jan 2014 20:19

Re: Blaasontsteking?

Ah ja... Dan zal dat onwaarschijnlijk zijn inderdaad.
Bah vervelend, hopelijk geeft de test wat duidelijkheid dan!
Sterkte daar!
<<

Anoniem29

Bericht 03 Jan 2014 20:21

Re: Blaasontsteking?

Vervelend zeg. Ik herken pijn ook niet echt bij een blaasontsteking, wel steeds aandrang om te plassen ook als ik net geweest ben.

Als je er overmorgen nog steeds last van heb zou ik wel weer teruggaan met nieuwe ochtendurine. Ik heb mijn urine wel eens 's middags laten testen op maandag, echt niet te zien, helemaal schoon. Maar ik voelde gewoon dat ik een ontsteking had. De dag erop hielt ik het niet meer en ben ik van dinsdag op woensdag nacht naar de huisartsenpost geweest, wel een blaasontsteking. Ik voelde me een uurtje na de eerste antibiotica al weer bijna de oude (wel altijd kuur afmaken). Maar het kan dus ook nog doorzetten blijkbaar.
<<

Anoniem301

Bericht 03 Jan 2014 20:38

Re: Blaasontsteking?

Happinaz schreef:Ah ja... Dan zal dat onwaarschijnlijk zijn inderdaad.
Bah vervelend, hopelijk geeft de test wat duidelijkheid dan!
Sterkte daar!

Dank je wel :)

Ja ik zal het even goed in de gaten houden Toxi!

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers